Oorspronkelijk geplaatst door Fokko
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
welke velgen voor E85 BMW Z4?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenInderdaad. Als ik ander velgen zou steken, zou ik zelf ook voor de lemans gaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenDon't know, maar ik zie die velgen op een sedan of coupe liggen, niet op een sportcoupe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenpfff echt prachtig onder sterling grau. zou dit 18" zijn of 19" ?
Comment
-
De eerste twee. Met een lichte voorsprong voor de eerste omdat ze zo zeldzaam zijn, en ik vind ze erg knap ... op de Z4. Op een '3 passen ze niet omdat ze zo hoekig gestyled zijn, de Z4 verdraagt die velgen wonderwel door z'n speciale design waar enkele zeer krachtige en messcherpe lijnen in zitten.
Als close 2nd dan de originele 18", die reflecteren het design van de auto subliem (ronde vormen en scherpe rechte lijnen). Wel enkel op een prefacelift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenpfff echt prachtig onder sterling grau. zou dit 18" zijn of 19" ?
Dan kun je de mijne al eens irl zien en kan je zien of 19 te groot is
. Hou er ook wel rekening mee dat deze verlaagd is!
Last edited by DuDe; 02/12/2009, 22:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk BerichtenVolgens mij 19 inch.. Lijkt toch vrij goed overeen te komen met de mijne.. Kom de 5de naar de meet.Dan kun je de mijne al eens irl zien en kan je zien of 19 te groot is
. Hou er ook wel rekening mee dat deze verlaagd is!
kreeg trouwens net te horen dat die replica 19" BBS'en enkel in 8J en 9J te krijgen zijn, niet 9,5. ideaal dus eigenlijk....
en wat die verlaging betreft, als mijn garage inrit het toelaat mag de mijne ook iets lager komen zalle ;-)
Comment
-
BBS is heel ferm onder Z4 , ik heb onder men Z4's zowel 18" en 19" M velgen ( waren wel kopies) gehad en was ook ferm (vond k persoonlijk toch)
en 19" valt nog heel goed mee qua comfortBijgevoegde BestandenVerhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk BerichtenBBS is heel ferm onder Z4 , ik heb onder men Z4's zowel 18" en 19" M velgen ( waren wel kopies) gehad en was ook ferm (vond k persoonlijk toch)
en 19" valt nog heel goed mee qua comfort
Voor mij ofwel de CSL of Ellipsoide styling 107Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Jammer genoeg is het onmogelijk om de Z4 te verlagen, zelfs geen cm is nog mogelijk.
het blijkt nu al mm werk te zijn als ik de garage inrijd.
In dit geval ga ik vrijwel zeker voor de ellipsoide 18". Deze velg staat tenminste mooi ondanks een ruimere speling in de wielkas.
complete set op salesafter.de voor een dikke 2000 euries...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenJammer genoeg is het onmogelijk om de Z4 te verlagen, zelfs geen cm is nog mogelijk.
het blijkt nu al mm werk te zijn als ik de garage inrijd.
In dit geval ga ik vrijwel zeker voor de ellipsoide 18". Deze velg staat tenminste mooi ondanks een ruimere speling in de wielkas.
complete set op salesafter.de voor een dikke 2000 euries...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenLangs de ene kant wel jammer van de BBS LM maar langs de andere kant staat hij met de ellipsoide 18" volledig OEM wat ook zeer vet is! Goede keuze
OEM is even mooi. denk zelfs dat ik de oranje pinkers ga houden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichtenvind ik er ook van
OEM is even mooi. denk zelfs dat ik de oranje pinkers ga houden...
Comment
Comment