Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke velgen voor E85 BMW Z4?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten

3) performance line styling 269
    super mooie velg, maar staat het wel goed onder een E85 Z4? lijkt me eerder voorbehouden voor de 1- en 3-reeks modellen. ook niet goedkoop.

Don't know, maar ik zie die velgen op een sedan of coupe liggen, niet op een sportcoupe

Comment

Optie 4 is knap, maar dit is ook al voldoende

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
        Inderdaad. Als ik ander velgen zou steken, zou ik zelf ook voor de lemans gaan!
        pfff echt prachtig onder sterling grau. zou dit 18" zijn of 19" ?

Last edited by ; 02/12/2009, 09:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
          Don't know, maar ik zie die velgen op een sedan of coupe liggen, niet op een sportcoupe
          ik zit een beetje met dezelfde gedachte... tzijn prachtige velgen maar heb sterke twijfels of zit ook onder een E85 past....

Comment

gewoon de M wielen

Comment

Ow... misschien moet ik mijn mening herzien!

Comment

1) Ellipsoide styling 107.

2) BBS Le Mans.

[/QUOTE]
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

De eerste twee. Met een lichte voorsprong voor de eerste omdat ze zo zeldzaam zijn, en ik vind ze erg knap ... op de Z4. Op een '3 passen ze niet omdat ze zo hoekig gestyled zijn, de Z4 verdraagt die velgen wonderwel door z'n speciale design waar enkele zeer krachtige en messcherpe lijnen in zitten.
                  Als close 2nd dan de originele 18", die reflecteren het design van de auto subliem (ronde vormen en scherpe rechte lijnen). Wel enkel op een prefacelift.

Comment

Volgens mij 19 inch.. Lijkt toch vrij goed overeen te komen met de mijne.. Kom de 5de naar de meet. Dan kun je de mijne al eens irl zien en kan je zien of 19 te groot is . Hou er ook wel rekening mee dat deze verlaagd is!
                    Last edited by DuDe; 02/12/2009, 22:54.
                    My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
                      Volgens mij 19 inch.. Lijkt toch vrij goed overeen te komen met de mijne.. Kom de 5de naar de meet. Dan kun je de mijne al eens irl zien en kan je zien of 19 te groot is . Hou er ook wel rekening mee dat deze verlaagd is!
                      kga proberen naar die meet te komen, normaal gezien lukt dat wel.
                      kreeg trouwens net te horen dat die replica 19" BBS'en enkel in 8J en 9J te krijgen zijn, niet 9,5. ideaal dus eigenlijk....
                      en wat die verlaging betreft, als mijn garage inrit het toelaat mag de mijne ook iets lager komen zalle ;-)

Comment

BBS is heel ferm onder Z4 , ik heb onder men Z4's zowel 18" en 19" M velgen ( waren wel kopies) gehad en was ook ferm (vond k persoonlijk toch)
                        en 19" valt nog heel goed mee qua comfort
                        Bijgevoegde Bestanden
                        Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                        www.musclecarrent.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
                          BBS is heel ferm onder Z4 , ik heb onder men Z4's zowel 18" en 19" M velgen ( waren wel kopies) gehad en was ook ferm (vond k persoonlijk toch)
                          en 19" valt nog heel goed mee qua comfort
                          Lelijk ...

Voor mij ofwel de CSL of Ellipsoide styling 107
                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Jammer genoeg is het onmogelijk om de Z4 te verlagen, zelfs geen cm is nog mogelijk.
                            het blijkt nu al mm werk te zijn als ik de garage inrijd.
                            In dit geval ga ik vrijwel zeker voor de ellipsoide 18". Deze velg staat tenminste mooi ondanks een ruimere speling in de wielkas.
                            complete set op salesafter.de voor een dikke 2000 euries...

Comment

Jammer genoeg is het onmogelijk om de Z4 te verlagen, zelfs geen cm is nog mogelijk.
                              het blijkt nu al mm werk te zijn als ik de garage inrijd.
                              In dit geval ga ik vrijwel zeker voor de ellipsoide 18". Deze velg staat tenminste mooi ondanks een ruimere speling in de wielkas.
                              complete set op salesafter.de voor een dikke 2000 euries...
                              Langs de ene kant wel jammer van de BBS LM maar langs de andere kant staat hij met de ellipsoide 18" volledig OEM wat ook zeer vet is! Goede keuze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                Langs de ene kant wel jammer van de BBS LM maar langs de andere kant staat hij met de ellipsoide 18" volledig OEM wat ook zeer vet is! Goede keuze
                                vind ik er ook van
                                OEM is even mooi. denk zelfs dat ik de oranje pinkers ga houden...

Comment

vind ik er ook van
                                  OEM is even mooi. denk zelfs dat ik de oranje pinkers ga houden...
                                  Held

Comment

Working...
                                  X