Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Antwerpen - De lange wapper brug
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkostenramen lijkt per defenitie wel natte-vingerwerk
dat zie bij alle projecten incl nieuwbouw en ik geloof nooit dat alleen belgie van dat bed ziek is
rustig aan, niet allemaal over dezelfde kam scheren he__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenSlechte communicatie, mismanagement en incompetentie.
Eigenlijk wel erg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenWat minder politiekers en wat meer managers.
Inderdaad, probleem is echter dat de meeste overheidsinstellingen liefst zo weinig mogelijk managers hebben uit schrik dat ze minder geld zouden krijgen en efficiënt zouden moeten werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmanagers, nog zo'n soort met een visie....
Maar welke soort heeft dat niet?
En bij degene die het niet hebben, blijft het niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenWat minder politiekers en wat meer managers.
Zo de zot houden met ons geld en wij laten da allemaal gebeuren.
Pek en veren!
Wij laten dat allemaal gebeuren. Geen haan kraait erom. Als we maar ons programma's op tv hebben en ons gerust laten in 'onze' vrije tijd. Dan ist goed...
Eigenlijk is het echt wel triestig...Dag toekomst....?!
Comment
-
-
na het zien van dit rijd ik niet alleen door 't centrum, maar geef ik daarbij ook nodeloze dotten gas, en geniet met volle teugen en gesloten vensters
en menne lokomotief kan doempe zenne!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenna het zien van dit rijd ik niet alleen door 't centrum, maar geef ik daarbij ook nodeloze dotten gas, en geniet met volle teugen en gesloten vensters
en menne lokomotief kan doempe zenne!
Als ze dan zo slim zijn om de flikken daarop te zetten en boetes te laten schrijven hebben ze weer wat mee om het gat in de begroting te vullenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzie dat de andere automobilisten de plaatselijke kindjes hun fluo-hesjes nog zien he nikske
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDoen, met zoveel mogelijk.
Als ze dan zo slim zijn om de flikken daarop te zetten en boetes te laten schrijven hebben ze weer wat mee om het gat in de begroting te vullen
Vervuilen? Ik ga elk jaar naar de keuring en met glans erdoor en betaal taks voor een 2500 maar verbruik minder dan een 1900.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtensteeds veiligheid voorrang he!
Boete voor wat? Door 't centrum te rijden? Gas te geven?
Vervuilen? Ik ga elk jaar naar de keuring en met glans erdoor en betaal taks voor een 2500 maar verbruik minder dan een 1900.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIn de stad rijden als ge daar niet hoort te zijn?
Welke wet zegt dat ik de ring moet nemen?
Wie zegt mij waar ik hoor te zijn?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendat is voor mij de kortste weg, wie zal mij verbieden om dat te doen???
Welke wet zegt dat ik de ring moet nemen?
Wie zegt mij waar ik hoor te zijn?
Hoe ze dat controleren en zo weet ik ook niet.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
en 's nachts moogt ge niet in 't bos want ... DE BOZE WOLF KAN U PAKKEN!!!
"d'r zijn steden" -> welke?
"niet langs bepaalde wegen moogt" -> dat moet dan toch aangeduid staan want van elke stad waar ik door rijd lees ik niet de stadsbrochure, 'k zou nogal een bibliotheek meehebben en eerlijk gezegd, nog nooit zo een bord gezien.
"en zo weet ik ook niet" -> zoek dan eerst wat op.
Mocht ge in Antwerpen wonen, gij had zeker op NEE gestemd. En gegarandeerd kwam je vanavond in Man Bijt Hond.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
Comment