Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Antwerpen - De lange wapper brug
Collapse
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja odan, das waar, elke neen stem dient gerespecteerd te worden, maar das naast de kwestie in feite, bij het alternatief zal ook onteigend moeten worden
er zijn al bedrijven onteigend geweest, de brug op de noorderlaan is al aangepast voor de wapper, das hemaal voor zip nu geweest1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtennee dat is waar...
die mensen moeten mss niet veel over de ring
maar,
Mss worden die wel onteigend,
Mss rijden er dan continu 1000den auto's over hun hoofd...
kunnen hun kindjes niet meer slapen.,
Verliezen gezinnen hun werk omdat , verschillende bedrijven moeten opkrassen...
Maar ja, daar hebben jullie geen last van.. want jullie moeten file rijden toch...
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenHet oplossen van het file probleem op de ring, had al 10 jaar geleden moeten gebeuren...
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten+ Stel dat ze het probleem op de ring oplossen...
dan sta je 5 km verder toch weer ergens anders vast ?
toch ?
Comment
-
Overigens veroorzaakt het trace met de tunnel even veel fijn stof op bruggen als de Lange Wapper: vrachtverkeer dat Antwerpen nadert of wilt verlaten via de E313/E34 (Duitsland, ...) moet met het tunneltracé eerst langs het sportpaleis passeren alvorens aan de aftakking A12 te geraken.
Een pyrrusoverwinning... Uitstel van de plannen, het mobiliteitsprobleem blijft en tot zolang er geen alternatief is zal de zuidelijke ring voldoende fijn stof genereren voor iedereen van 't Stad, Borgerhout, Berchem, Mortsel, ... De enige gelukkigen wonen op linkeroever...
Comment
-
Eigenlijk zouden we handtekeningen moeten inzamelen voor een referendum zodat elke vlaming zijn stem kan uitbrengen. 't Zal dan wel andere kak zijn.
Of anders voor de minste kost gewoon het BAM-tracé realiseren.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDan ben jij niet goed ingelicht over de ligging van het tracé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenleuk artikel
Aan Termont (toen nog schepen, burgemeester was Frank Beke) hebben een vorige werkgever van me en ik destijds nog een tuibrug voorgesteld voor aan de Muide (verbinding afrikalaan - muidelaan). Ik heb er nog altijd de 3d's van die ik in 3D studio gemaakt heb, we spreken van 1997
En kijk, die is er ook nog altijd niet...
Hopelijk gaat het nu iets vlotter in Gent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWe zijn dat gewoon dat hij graag gewoon wat lult1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtennee dat is waar...
die mensen moeten mss niet veel over de ring
maar,
Mss worden die wel onteigend,
Mss rijden er dan continu 1000den auto's over hun hoofd...
kunnen hun kindjes niet meer slapen.,
Verliezen gezinnen hun werk omdat , verschillende bedrijven moeten opkrassen...
Maar ja, daar hebben jullie geen last van.. want jullie moeten file rijden toch...
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenDan ben jij niet goed ingelicht over de ligging van het tracé.
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenHet oplossen van het file probleem op de ring, had al 10 jaar geleden moeten gebeuren...
+ Stel dat ze het probleem op de ring oplossen...
dan sta je 5 km verder toch weer ergens anders vast ?
toch ?
Maar goed, punt is dat jullie gekozen hebben dat ik vanaf nu jullie binnenstad kom vervuilen langs de kleinste straatjes. Met plezier.
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten59% domme Antwerpenaren van de 35% Antwerpenaren die hebben komen stemmen.
Op radio1 vrijdagochtend bleek dat ook nogmaals.
Toen werden enkele mensen geintervieuwd en de vraag gesteld of ze voor of tegen waren. Wanneer ze "tegen" zeiden, werd gevraagd waarom. Geen een kon een zinnig antwoord geven.
Wie weet zat Odan er ook bij.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ik hoop dat Kris Peeters de ballen heeft om in het belang van de Vlaamse economie, ecologie en mobiliteit de juiste beslissing te nemen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Ik was ook tegen, totdat ik ging nakijken waar het eigenlijk allemaal om draait... Niet toevallig dat onze Nederlandse vriend ook op Linkeroever woont... De nee-stem is een status quo die goed uitkomt voor de linkeroeverbewoners, maar de rest van de Antwerpenaren dik in de zak zet. En het tragische is dat ze het zelf nog niet eens doorhebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenOverigens veroorzaakt het trace met de tunnel even veel fijn stof op bruggen als de Lange Wapper: vrachtverkeer dat Antwerpen nadert of wilt verlaten via de E313/E34 (Duitsland, ...) moet met het tunneltracé eerst langs het sportpaleis passeren alvorens aan de aftakking A12 te geraken.
Een pyrrusoverwinning... Uitstel van de plannen, het mobiliteitsprobleem blijft en tot zolang er geen alternatief is zal de zuidelijke ring voldoende fijn stof genereren voor iedereen van 't Stad, Borgerhout, Berchem, Mortsel, ... De enige gelukkigen wonen op linkeroever...
En ik zie het nog mensen doen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtentoch niet, want ik rijd er in Kruibeke al af, om via linkeroever naar de waaslandtunnel te rijden.
En ik zie het nog mensen doen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk hoop dat Kris Peeters de ballen heeft om in het belang van de Vlaamse economie, ecologie en mobiliteit de juiste beslissing te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik gebruik de konijnepijp ook vaak, meestal
spijtig dat het bij het nieuwe tracee niet meer kan, moet ik met de smart over de ring, bah
in dat opzicht mag het voor mij nog even duren, neh
files...ik geen last van als shiftneger
En geen vrees want dan rijden er normaal geen vrachtwagens meer door de Kennedytunnel.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Er is al 57 miljoen gespendeerd, aan de lange wapper trace...
Hoe je het ook draait of keert , die brug komt er hoor ...
Ik denk dat iedereen zich daar van bewust is...
Ik vind ook dat het probleem opgelost moet worden,
Maar ik snap de nee stemmers
En ik vind het daarom nog al kort door de bocht van sommigen hier weeral , die dan GEENZINS nog maar enigszins in de buurt wonen,
om te zeggen: hey merci he nee-stemmers, jullie moeten niet in de file staan...
Maar zo zitten mensen ineen zeker ? ikke ikke ikke....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenToch niet. Dan rij je door Zwijndrecht en via de Blancefloerlaan, Halewijnlaan naar de Konijnenpijp.
En geen vrees want dan rijden er normaal geen vrachtwagens meer door de Kennedytunnel.
Comment
Comment