Mededeling

Collapse
No announcement yet.

€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porky, check ook eens autoscout24.ch

Het is een procedure die wat meer ingewikkeld is, maar volgens mij staan er toch redelijk wat karren te koop in jouw budget..
    De meeste jongelui snorren sowieso met een sportievere benzine rond, dus redelijk wat uit te zoeken.
    Misschien vind je ondanks de nadelen (in theorie 10% invoerrechten en op het totaal nog eens 21% btw) toch nog je gading.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Porky, check ook eens autoscout24.ch

Het is een procedure die wat meer ingewikkeld is, maar volgens mij staan er toch redelijk wat karren te koop in jouw budget..
      De meeste jongelui snorren sowieso met een sportievere benzine rond, dus redelijk wat uit te zoeken.
      Misschien vind je ondanks de nadelen (in theorie 10% invoerrechten en op het totaal nog eens 21% btw) toch nog je gading.
      Ik heb voor die clio trophy die mogelijkheid 'ns uitgezocht, dat kwam op een auto van €8.000 in de UK op 't dubbele uit zwitserland... Eens kijken voor andere karretjes

Comment

• Kan je geen gestripte RS6 kopen onder de € 10000 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          Kan je geen gestripte RS6 kopen onder de € 10000 ?
          Door schaarste in de markt wat dat betreft liggen de prijzen momenteel hoger!

Comment

Kan je geen gestripte RS6 kopen onder de € 10000 ?
            ik ken ook iemand met een zwarte sportwagen op overschot...

1 jaar huren => €5.000!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              ik ken ook iemand met een zwarte sportwagen op overschot...

1 jaar huren => €5.000!
              Betaal je dan ook 1 jaar taksen en omnium ?

Oja, setje banden niet vergeten !

Comment

Betaal je dan ook 1 jaar taksen en omnium ?

Oja, setje banden niet vergeten !
                Dat hoeft voor mij geen omnium te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Dat hoeft voor mij geen omnium te zijn
                  Op circuit geldt dat inderdaad toch niet
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• om de M3 een beetje terug in de kijker te plaatsen... ;-)

en ja.. das dus de mijne... maar zal binnen een maand es tijd hebben om wat meer info enz te verschaffen....greetz

Comment

• Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• I know

Maar ik begin wat realistisch te worden met die 968's... Als ik kosten heb zit ik in de püree...

Comment

• Hmmm, beetje neuzen op fora achter posts van de eigenaar van uw potentiële volgende kar helpt wel...

i paid 8000 for my manderin with 60000 on it two and a half years ago.cost me nothing since,fab car and done loads of track days and touring too
                          3 jaar later vraagt 'ie er 10.000 voor, met 81.000mls (toegegeven met Nitrons, velgen, remmen en 340R interieur).

En al helemaal relevant voor mij..

seat fitting is easy,however the harness bar does foul seats lucky i have short legs so its ok,you will need a different harness bar if you have long legs .
                          Dat gaat dus over die oranje VX220...

Als die M3 me niet aanstaat zie ik me nog wel even wachten met kopen, er is geen VX220-ad die me echt,100% aanspreekt..
                          Last edited by ; 20/06/2009, 13:12.

Comment

• Is dat nog altijd die zilveren E30 M3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Is dat nog altijd die zilveren E30 M3?
                              idd

Comment

• Heb je een idee waarom die nog niet verkocht is?

Huidige markt, hoge prijs, niet echt gewenste uitrusting?

Comment

Heb je een idee waarom die nog niet verkocht is?

eigenaar zit in het buitenland dacht ik, heeft geen tijd om zijn auto te verkopen .. of zo
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Heb je een idee waarom die nog niet verkocht is?

Vooral omdat de eigenaar niet in 't land is geweest en omdat de wagen niet bezichtigd kon worden omdat de bumpers herspoten werden, vermoed ik.

't Feit dat 'ie gestript is zal er ook veel mee te maken hebben, én ik vermoed dat de auto zelf een pak meer kilometers heeft afgelegd dan de 80k mls die 'ie in z'n advertentie vermeldt, daar staat immers "the engine has done 80k mls", ik vermoed dus dat 'ie niet aan z'n eerste motor toe is...

Misschien vertaalt zich dat in de staat, don't know... Daarvoor moet ik eens gaan kijken hé! Hoedanook, ik kan z'n vraagprijs niet betalen, dan is al m'n geld erdoor, ik zou graag nog wat kunnen trackdayen ook met m'n nieuwe aanwinst, en dat kost geld, dus 'ie moet nog willen onderhandelen.

Comment

• Vet

Comment

• Nét lager dan de klinken op een Nissan Navarra
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Frontaal crashen moet lachen zijn!

Comment

Working...
                                          X