Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
€10.000: BMW E30 M3 (UK) vs. BMW E36 M3 3.0 Sedan vs. Porsche 944 S2
gisteren in leuven zo een zwarte z3 2.8 zien staan. fak das een dikke kar. velgen waren wel iets of wat fout(e39 M5). maar de breedte van band was dik in orde.
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Ik vrees het ook, als ik dat bedrag uitgeef verkies ik een M...
Zit alleen nog met die Elise in m'n kop, heb contact opgenomen met een S1 eigenaar en die meent dat je best een som op overschot hebt voor kosten en broodnodige aanpassingen, ik vrees dat €10.000 wat mager is voor die denkpiste... Jamm0r
Porker, voor €3000 zou ik die 328i coupé echt niet laten staan. Als die echt nog zo goed is als je garagist beweert, dan geraak je die nadien gemakkelijk kwijt voor hetzelfde bedrag of meer, moest het toch niet je ding blijken te zijn.
Ik ga de optie alleszins grondig bekijken, het tikt alle juiste vakjes aan...
Ik vrees dat een Lotus wel echt rijdt zoals een trackcar, dus als daily : jij moet ermee rijden he, het is geen berline, en ook geen coupe, het is een kleine racewagen.
Als daily zou ik zeggen : neen
Als fun- of trackcar : ja
Ik vrees dat een Lotus wel echt rijdt zoals een trackcar, dus als daily : jij moet ermee rijden he, het is geen berline, en ook geen coupe, het is een kleine racewagen.
Als daily zou ik zeggen : neen
Als fun- of trackcar : ja
In UK heb je voor 11000GBP zelfs een Z3M coupé . Maarja iets boven budget....
Ik zou voor die 328i gaan, daar kan je geen slechte zaak mee doen als die echt goed is! Smijt daar serieuze coilovers op, AP remmen, kuipkes, R888 en zo'n m50 intake en je hebt iets heel snel op circuit denk ik!
Comment