Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote SUV op benzine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Een Saab 9-4x?

    Comment


    • #82
      Porsche GTS graag...

      Comment


      • #83
        Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten


        Ok, het is geen MG maar het is toch geen gedrocht..?
        ja dat vind ik wel, maar een x5 vind ik evengoed een gedrocht.
        enige van die lijst die me wat zegt is die G wegens robuust en kan doen waarvoor ie gemaakt is. door het land ploeteren. Maar dan zou ik liever een defender hebben.

        en daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.

        Comment


        • #84
          Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
          ja dat vind ik wel, maar een x5 vind ik evengoed een gedrocht.
          enige van die lijst die me wat zegt is die G wegens robuust en kan doen waarvoor ie gemaakt is. door het land ploeteren. Maar dan zou ik liever een defender hebben.

          en daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.
          Juist jij die verschillende modellen afraad omwille van hun onbetrouwbaarheid zou dan kiezen voor een defender

          Comment


          • #85
            Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
            sorry maar dat vind ik echt pooier bakken


            Dat is het laatste wat in me zou opkomen om een Range te beschrijven.

            Comment


            • #86
              Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              en daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.
              Euh ... wtf?

              Comment


              • #87
                Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                en daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.
                Jongen toch

                Comment


                • #88
                  De snelste SUV verkrijgbaar is "nogal sloom"

                  Dat moet je toch eens uitleggen.

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                    en daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.
                    Facelift-versie gereden?
                    Die heeft een andere automaat.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    De snelste SUV verkrijgbaar is "nogal sloom"

                    Dat moet je toch eens uitleggen.
                    Is niet meer de snelste.

                    @Matthi Lampe: Die CLS heeft dus blijkbaar wél een andere automaat gekregen met de facelift. Heb het maandag eens nagevraagd in Brussel. Zou de bak zijn van de SL. ML heeft die ook ondertussen zeggen ze daar.

                    Comment


                    • #90
                      Bedoel je die bak uit de SL63 AMG?

                      Lijkt me érg sterk..

                      Ik blijf er bij, is gewoon de normale 7-bak met koppelomvormer maar met andere software zoals eerst gezien op de C63 AMG.

                      Comment


                      • #91
                        Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Bedoel je die bak uit de SL63 AMG?

                        Lijkt me érg sterk..

                        Ik blijf er bij, is gewoon de normale 7-bak met koppelomvormer maar met andere software zoals eerst gezien op de C63 AMG.
                        Volgens die dudes in Brussel heeft ie inderdaad de dubbele natteplaat koppeling ipv de koppelomvormer.

                        Ben zelf beetje te tam om het op te zoeken nu, heb al heel de dag op die WIS en in die Duitstalige Mercedes-lectuur bezig geweest.

                        Comment


                        • #92
                          Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Volgens die dudes in Brussel heeft ie inderdaad de dubbele natteplaat koppeling ipv de koppelomvormer.

                          Ben zelf beetje te tam om het op te zoeken nu, heb al heel de dag op die WIS en in die Duitstalige Mercedes-lectuur bezig geweest.
                          Hmmm... open smijten die boel

                          Comment


                          • #93
                            Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Facelift-versie gereden?
                            Die heeft een andere automaat.
                            prefacelift.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                            Jongen toch
                            Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Euh ... wtf?
                            kan het niet zijn dat ik er niks aan vind?
                            Ik hou niet van SUV's. ik wil raggen en daar is zo'n SUV niet op gebouwd. In iedere bocht vrees ik dat dat ding op zijn dak gaat (en ja een defender is op zijn dak gegaan bij de eland test, maar daar rij je anders mee. En ik zou zo iets enkel gebruiken om in het bos mee te gaan raggen)
                            En ik vind de vermogensopbouw te liniear om achterovergeblazen te worden. De eerste keren schijt je je broek vol na een kickdown. omdat de eerste duw wel hard is. Na een half uur verveel je je.
                            Maar das dan mijn debiele mening maar hé

                            Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                            Juist jij die verschillende modellen afraad omwille van hun onbetrouwbaarheid zou dan kiezen voor een defender
                            Tuurlijk, maar ikzelf heb geen boodschap aan betrouwbaarheid. Als ik het aan iemand afraad is het omdat die persoon naar betrouwbaarheid vraagt. Als iets nu betrouwbaar is of niet, zolang ik het leuk vind en kan betalen zal ik het kopen.

                            Comment


                            • #94
                              Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                              kan het niet zijn dat ik er niks aan vind?
                              Ik hou niet van SUV's. ik wil raggen en daar is zo'n SUV niet op gebouwd. In iedere bocht vrees ik dat dat ding op zijn dak gaat (en ja een defender is op zijn dak gegaan bij de eland test, maar daar rij je anders mee. En ik zou zo iets enkel gebruiken om in het bos mee te gaan raggen)
                              En ik vind de vermogensopbouw te liniear om achterovergeblazen te worden. De eerste keren schijt je je broek vol na een kickdown. omdat de eerste duw wel hard is. Na een half uur verveel je je.
                              Maar das dan mijn debiele mening maar hé
                              ML, X5, Cayenne.. mag je gerust in een bocht smijten en 't eerste wat die gaat doen is ondersturen.. zeer veilig weggedrag.

                              Ik vind de power van een ML63 keer op keer indrukwekkend

                              Maar dat het lineair is wel waar, daarom vind ik gevoelsmatig een Cayenne Turbo (heb enkel ervaring met de eerste, 450 pk dus) indrukwekkender.

                              Comment


                              • #95
                                De Range Rover is über-SUV, die staat bovenaan.

                                Maar als ik zelf mocht kiezen werd het de G55. Die is nog cooler, veel minder opvallend, enorm goed in alles en heeft een tijdloos design. De enige SUV die ik mezelf ooit zie kopen (mocht ik ooit stinkend rijk zijn).

                                Comment


                                • #96
                                  Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                  =
                                  en daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.


                                  Gij met bobo zitten roken, man ?
                                  Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"

                                  Comment


                                  • #97
                                    Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    ML, X5, Cayenne.. mag je gerust in een bocht smijten en 't eerste wat die gaat doen is ondersturen.. zeer veilig weggedrag.

                                    Ik vind de power van een ML63 keer op keer indrukwekkend

                                    Maar dat het lineair is wel waar, daarom vind ik gevoelsmatig een Cayenne Turbo (heb enkel ervaring met de eerste, 450 pk dus) indrukwekkender.
                                    Ja maar door het overhellen vrees ik elke keer weer dat ie gaat omvallen. In een golf 4 heb ik dat ook

                                    Die cayenne turbo heb ik nog niet gereden, maar het kan zijn dat ie bruter voor de dag komt. Maar dan zou ik liever gewoon een 997 turbo kopen

                                    Comment


                                    • #98
                                      Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      Maar dat het lineair is wel waar, daarom vind ik gevoelsmatig een Cayenne Turbo (heb enkel ervaring met de eerste, 450 pk dus) indrukwekkender.
                                      Try facelift X51.

                                      Comment


                                      • #99
                                        Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                        Ja maar door het overhellen vrees ik elke keer weer dat ie gaat omvallen. In een golf 4 heb ik dat ook

                                        Die cayenne turbo heb ik nog niet gereden, maar het kan zijn dat ie bruter voor de dag komt. Maar dan zou ik liever gewoon een 997 turbo kopen
                                        Ja duuh geef mij ook maar een 997 Turbo hoor

                                        In 't begin doet daar raar zo'n grote bak in de bochten smijten, maar ge zou nog versteld staan hoe goed dat op de baan ligt!

                                        Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Try facelift X51.

                                        Ja euh, 100 pk en 100 Nm meer zeker? En dan nog dat PDCC (ofzo) systeem ..

                                        Heb nog nooit zelf gereden in de FL Cayenne

                                        Comment


                                        • Ik vond zo een Range S/C best wel strak rijden voor zo een mastodont.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X