Een Saab 9-4x?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote SUV op benzine
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Ok, het is geen MG maar het is toch geen gedrocht..?
enige van die lijst die me wat zegt is die G wegens robuust en kan doen waarvoor ie gemaakt is. door het land ploeteren. Maar dan zou ik liever een defender hebben.
en daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenja dat vind ik wel, maar een x5 vind ik evengoed een gedrocht.
enige van die lijst die me wat zegt is die G wegens robuust en kan doen waarvoor ie gemaakt is. door het land ploeteren. Maar dan zou ik liever een defender hebben.
en daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtensorry maar dat vind ik echt pooier bakken
Dat is het laatste wat in me zou opkomen om een Range te beschrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenen daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenen daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenen daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.
Die heeft een andere automaat.
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDe snelste SUV verkrijgbaar is "nogal sloom"
Dat moet je toch eens uitleggen.
@Matthi Lampe: Die CLS heeft dus blijkbaar wél een andere automaat gekregen met de facelift. Heb het maandag eens nagevraagd in Brussel. Zou de bak zijn van de SL. ML heeft die ook ondertussen zeggen ze daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenBedoel je die bak uit de SL63 AMG?
Lijkt me érg sterk..
Ik blijf er bij, is gewoon de normale 7-bak met koppelomvormer maar met andere software zoals eerst gezien op de C63 AMG.
Ben zelf beetje te tam om het op te zoeken nu, heb al heel de dag op die WIS en in die Duitstalige Mercedes-lectuur bezig geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVolgens die dudes in Brussel heeft ie inderdaad de dubbele natteplaat koppeling ipv de koppelomvormer.
Ben zelf beetje te tam om het op te zoeken nu, heb al heel de dag op die WIS en in die Duitstalige Mercedes-lectuur bezig geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenFacelift-versie gereden?
Die heeft een andere automaat.
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenJongen tochOorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEuh ... wtf?
Ik hou niet van SUV's. ik wil raggen en daar is zo'n SUV niet op gebouwd. In iedere bocht vrees ik dat dat ding op zijn dak gaat (en ja een defender is op zijn dak gegaan bij de eland test, maar daar rij je anders mee. En ik zou zo iets enkel gebruiken om in het bos mee te gaan raggen)
En ik vind de vermogensopbouw te liniear om achterovergeblazen te worden. De eerste keren schijt je je broek vol na een kickdown. omdat de eerste duw wel hard is. Na een half uur verveel je je.
Maar das dan mijn debiele mening maar hé
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenJuist jij die verschillende modellen afraad omwille van hun onbetrouwbaarheid zou dan kiezen voor een defender
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenkan het niet zijn dat ik er niks aan vind?
Ik hou niet van SUV's. ik wil raggen en daar is zo'n SUV niet op gebouwd. In iedere bocht vrees ik dat dat ding op zijn dak gaat (en ja een defender is op zijn dak gegaan bij de eland test, maar daar rij je anders mee. En ik zou zo iets enkel gebruiken om in het bos mee te gaan raggen)
En ik vind de vermogensopbouw te liniear om achterovergeblazen te worden. De eerste keren schijt je je broek vol na een kickdown. omdat de eerste duw wel hard is. Na een half uur verveel je je.
Maar das dan mijn debiele mening maar hé
Ik vind de power van een ML63 keer op keer indrukwekkend
Maar dat het lineair is wel waar, daarom vind ik gevoelsmatig een Cayenne Turbo (heb enkel ervaring met de eerste, 450 pk dus) indrukwekkender.
Comment
-
De Range Rover is über-SUV, die staat bovenaan.
Maar als ik zelf mocht kiezen werd het de G55. Die is nog cooler, veel minder opvallend, enorm goed in alles en heeft een tijdloos design. De enige SUV die ik mezelf ooit zie kopen (mocht ik ooit stinkend rijk zijn).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten=
en daarnaast vind ik die 6.2 motor in combinatie met die automaat nogal sloom. en al zeker in de ML. die is er dan ook nog eens niet voor gebouwd.
Gij met bobo zitten roken, man ?Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenML, X5, Cayenne.. mag je gerust in een bocht smijten en 't eerste wat die gaat doen is ondersturen.. zeer veilig weggedrag.
Ik vind de power van een ML63 keer op keer indrukwekkend
Maar dat het lineair is wel waar, daarom vind ik gevoelsmatig een Cayenne Turbo (heb enkel ervaring met de eerste, 450 pk dus) indrukwekkender.
Die cayenne turbo heb ik nog niet gereden, maar het kan zijn dat ie bruter voor de dag komt. Maar dan zou ik liever gewoon een 997 turbo kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMaar dat het lineair is wel waar, daarom vind ik gevoelsmatig een Cayenne Turbo (heb enkel ervaring met de eerste, 450 pk dus) indrukwekkender.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk BerichtenJa maar door het overhellen vrees ik elke keer weer dat ie gaat omvallen. In een golf 4 heb ik dat ook
Die cayenne turbo heb ik nog niet gereden, maar het kan zijn dat ie bruter voor de dag komt. Maar dan zou ik liever gewoon een 997 turbo kopen
In 't begin doet daar raar zo'n grote bak in de bochten smijten, maar ge zou nog versteld staan hoe goed dat op de baan ligt!
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTry facelift X51.
Heb nog nooit zelf gereden in de FL Cayenne
Comment
Comment