Zowieso een Cayenne dan. Uiteindelijk de GTS want ik schakel liever zelf.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote SUV op benzine
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Evo Bekijk BerichtenZowieso een Cayenne dan. Uiteindelijk de GTS want ik schakel liever zelf.Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBeauty is in the eye of the beholder. Tegen september 2009 komt de X5 met de twin turbo 4,4-liter, en dan zou ik zeer hard vloeken dat ik niet op die had gewacht. Ik heb de X5 4.8i gereden en 't is inderdaad een schitterende auto, maar ik kan niet anders dan ook rekening houden met wat dra nog komt ook.
En een Range kan je niet vergelijken met een Cayenne/X5/ML/... daar rijd je gewoon helemaal anders mee. Wat 'm niet minder yummie maakt, trouwens, ge rijdt daar gewoon met een compleet andere ingesteldheid mee.
Ik blijf bij m'n flauwekulstandpunt dat ik nu echt geen X5 4.8i zou willen, omdat 'ie dra dus de duidelijk krachtiger motor met dubbele turbo krijgt. Hey, wie weet komt zelfs de M-versie vrij snel, die zou die motor ook hebben, en nog 'es zoveel meer power, en aangezien het budget geen doorslaggevende factor is in deze poll, dan zou ik zeker wachten op één van die twee. Of gaan voor de ML 63 AMG (als ik echt nu moet beslissen), of voor de Range, als de misses die liever zou hebben.
Nee, je koopt een benzine slurpende SUV enerzijds omdat het soort auto je aanspreekt en anderzijds omdat het ook nog snel moet zijn. En dan is de vergelijking tussen een Range Rover en een X5 wel snel gemaakt natuurlijk. Dus uw stelling weerleg ik behoorlijk vind ik.
Echter, dat ge nu geen X5 wil kopen omdat er binnenkort veel beters op de markt komt, daar kan ik perfect inkomen. Maar ook dit bewijst dat de X5 een grote voorkeur biedt dan die slome, doch sublieme Range Rover.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn1980 Bekijk Berichtenmaar waarom geen X6 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenDaar rij je anders mee ... dat vind ik ook geen argument. Als ge er effectief anders mee rijdt, dan koopt ge een dieseltje in de Range want dat scheelt een hoop centen. .
Comment
Comment