Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Raar dat uitgerekend jij stemt voor de Turbo en niet de GTS
Gisteren moest ik in Waregem zijn en voor me reed een ogenschijnlijk standaard Cayenne S prefacelift ... Standaard pijpjes, standaard kleur, standaard wielen ... niks bijzonders. Tot ie op het gas ging WAT was da een OORverdovend V8-gebulder, minstens even luid als de ex-Gallardo van Rami die op het gas ging ...
Nummerplaat was PGG-...
V8
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Gisteren moest ik in Waregem zijn en voor me reed een ogenschijnlijk standaard Cayenne S prefacelift ... Standaard pijpjes, standaard kleur, standaard wielen ... niks bijzonders. Tot ie op het gas ging WAT was da een OORverdovend V8-gebulder, minstens even luid als de ex-Gallardo van Rami die op het gas ging ...
Nummerplaat was PGG-...
V8
Nummerplaat was PGG-...
V8
Ja, ik moet eerlijk toegeven dat zo'n Turbo toch een beetje m'n hart gestolen heeft (voor een SUV! )
Die power, en vooral als die turbo's aanslaan vind ik nog altijd indrukwekkender dan een ML63. En het rijdt ook gewoon zo goed he, en dat interieur
Ja, ik ben mss wat biased hier
En 't is niet dat een Cayenne Turbo slecht klinkt ofzo he,
Net als bij de 911 kan je de Turbo niet met een sportuitlaat uitrusten die een ander geluid produceert. Wel optioneel te verkrijgen op de S (enkel met Tiptronic) en standaard geleverd bij de GTS. Op de Turbo kan je wel uit het Exclusive - gamma een dubbele sportuitlaat bestellen (standaard op de Turbo S), maar dat is enkel een specifieke look, geen volledige sportuitlaat die een specifiek (schitterend) geluid produceert.
Dus, om op je vraag te antwoorden: ja, een GTS klinkt veel mooier dan een Turbo
Hoe kan je nu een Range Rover een pooierbak noemen,de Duitsers en dan vooral Audi en BMW hebben een veel slechter imago. Want dat zijn matcho's zonder kunnen,de Range is dan ten minste een échte man in het zware werk.
Comment