Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote SUV op benzine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Porsche + discreet gaat niet samen
    en een X5 op 20" wielen wel?

Comment

Waarom geen XC90 V8? Of een Hummer?

Comment

De Q7 lijkt het beste te voldoen aan de voorwaarden opgesomd in de openingspost.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          en een X5 op 20" wielen wel?
          Raar maar waar, ja.

Ik hoor hier collega's soms ook bezig over auto's. Die mensen kennen niet eens het verschil tussen een Porsche Boxster, 911, Cayman ... Van t moment als er "Porsche" op staat is het "ene met veel geld, die wel rare dinges zal gedaan hebben om da te betalen" .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
            Nogal absurde poll... zeker in deze tijden.
            By the way: contradictio in terminis: SUV en understatement gaan niet samen...
            True, maar er is nog een verschil he ... Een X5 (zelfs met grote velgen) blijft een BMW jeep zoals er duizenden rondrijden. Een Cayenne is een Porsche. Dat ligt helemaal anders
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Raar maar waar, ja.

Ik hoor hier collega's soms ook bezig over auto's. Die mensen kennen niet eens het verschil tussen een Porsche Boxster, 911, Cayman ... Van t moment als er "Porsche" op staat is het "ene met veel geld, die wel rare dinges zal gedaan hebben om da te betalen" .....
              Een kennis van m'n ouders heeft een aantal winkels, die hij laat uitbaten. Een van de gerantes, een vrouw van 35, had een X-type 2.0d gekocht.
              Die kennis vond onmiddellijk dat er over haar loon moest gesproken worden, want ze had nl. een JAGUAR gekocht !!! dus ze moest wel teveel verdienen.

Niet-autoliefhebbers denken gewoon op een andere manier over auto's ...
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Een kennis van m'n ouders heeft een aantal winkels, die hij laat uitbaten. Een van de gerantes, een vrouw van 35, had een X-type 2.0d gekocht.
                Die kennis vond onmiddellijk dat er over haar loon moest gesproken worden, want ze had nl. een JAGUAR gekocht !!! dus ze moest wel teveel verdienen.
                Als je langs de andere kant met je centen ergens een buitenverblijf koopt in Zuid-Frankrijk vinden ze dat allemaal de max ...

Dat is toch ongelofelijk.

Comment

Voor de situatie die je hier beschrijft zou ik voor de X5 gaan. Zie je op iedere hoek van de straat dus mensen kijken er niet meer van op.

Puur persoonljk zou ik voor de RR Sport kiezen.
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Als je langs de andere kant met je centen ergens een buitenverblijf koopt in Zuid-Frankrijk vinden ze dat allemaal de max ...

Dat is toch ongelofelijk.
                    zo hard de waarheid ... inderdaad een spijtige zaak
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                      Hoe kan je uit dit lijstje nu geen G55 AMG kiezen?

Ok het is minder sportief dan een X5 4.8 maar het is wel nu al een klassieker, het is razendsnel, luxueus en ontzettend snel.
                      Omdat er ten eerste al een vrouw mee moet rijden en ten 2de moet er een vrouw mee rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        zo hard de waarheid ... inderdaad een spijtige zaak
                        Een huisje in Zuid-Frankrijk wordt als een aanvaardbaardere vorm van "recreatie" beschouwd dan een nafte verslindende SUV. Lijkt me ook niet zo onlogisch. Iedereen wil er wel eens tussenuit, en dan is zo'n huisje fijn. Niet iedereen haalt plezier uit een dure auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                          Een huisje in Zuid-Frankrijk wordt als een aanvaardbaardere vorm van "recreatie" beschouwd dan een nafte verslindende SUV. Lijkt me ook niet zo onlogisch. Iedereen wil er wel eens tussenuit, en dan is zo'n huisje fijn. Niet iedereen haalt plezier uit een dure auto.
                          Maar kost vaak meer dan zo een SUV (of Porsche/Jag/...)

En daar gaat het hem dan om, iemand die dat kan geven aan een auto "verdient te veel" of "is te duur", terwijl een veelvoud hiervan uitgeven aan een 2e verblijf niet op die manier veroordeeld wordt.

Comment

Maar kost vaak meer dan zo een SUV (of Porsche/Jag/...)

En daar gaat het hem dan om, iemand die dat kan geven aan een auto "verdient te veel" of "is te duur", terwijl een veelvoud hiervan uitgeven aan een 2e verblijf niet op die manier veroordeeld wordt.
                            Een huis kan je beschouwen als investering voor de toekomst, het is vastgoed. Een wagen is dat niet, en zeker niet wagens zoals in deze poll hier.

Comment

Ik twijfel hard tussen de RR S/C en de Cayenne GTS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                                Een huis kan je beschouwen als investering voor de toekomst, het is vastgoed. Een wagen is dat niet, en zeker niet wagens zoals in deze poll hier.
                                En waar zit het verschil?

Iemand die 200k legt voor een auto verdient te veel.
                                Iemand die 200k legt voor een buitenverblijf heeft dan toch ook "teveel" verdiend?

Comment

En waar zit het verschil?

Iemand die 200k legt voor een auto verdient te veel.
                                  Iemand die 200k legt voor een buitenverblijf heeft dan toch ook "teveel" verdiend?
                                  Het verschil tussen een investering en een gewone consumptie-aankoop? Een jaar na de aankoop van je wagen is de waarde ervan al gehalveerd, bij een huis stijgt de waarde. Een lening aangaan om een huis in Frankrijk te bekostigen lijkt toch ook een stuk aannemelijker dan een lening aangaan om een Porsche Cayenne te kopen?

Ik speel hier gewoon advocaat van de duivel, maar het verwondert mij niks dat men de aankoop van een vakantiehuisje aanvaardbaarder vindt dan de aankoop van een erg dure wagen.

Comment

Ik ben zwaar fan van de Cayenne, vandaar de CTT voor mij. De GTS zegt me wat minder, ook al omdat ik het pre-facelift model van de Cayenne knapper vind.
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                      Nogal absurde poll... zeker in deze tijden.
                                      Maar zeg nu eerlijk: wie koopt er nu nog zo'n anachronisme? Beter wachten op de nieuwe Lexus RX450h: rijdt niet veel trager, heeft geen last van dikke nekken imagoproblemen en verbruikt maar de helft. Het trekken van zware lasten laat ik dan maar doen door de tuinman met zijn Land Rover Defender

Ik vermoed de schoonmama van Alexander, juist?
                                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

1° Range Rover Supercharged: vaak geimiteerd,nooit geevenaard. De beste combi tussen terreincapaciteiten,comfort en verfijning

2° Range Rover Sport Supercharged: mischien iets mider presence dan de grote,toch nog steeds een revelatie zowel in het terrein (mischien beter dn de grote dankzij het moderne onderstel) en op de weg.

3° Mercedes GL500: Ruime wagen die zowel op de weg als het terrein zijn mannetje kan staan.
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ik twijfel tussen de Cayenne Turbo en de G55K..

Comment

Working...
                                          X