Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb ze er eindelijk inzitten, de Blacklines, stukken beter vind ik zelf en dan hier zoals beloofd een foto met 1 Blackline en 1 standaard achterlicht!
Wat denken jullie ervan?
Een verbetering.
Al valt me nu op dat het binnenste stukje (in de kofferklep) in z'n geheel donkerder is dan het buitenste deel. Kan je niet 'es een foto nemen met de "blackline" buitenkant en de standaard binnenkant?
Al valt me nu op dat het binnenste stukje (in de kofferklep) in z'n geheel donkerder is dan het buitenste deel. Kan je niet 'es een foto nemen met de "blackline" buitenkant en de standaard binnenkant?
(nee, echt, serieus)
Het is er precies voor gemaakt ... Lego voor volwassenen !
Net zoals je zegt gTa ... het rode gedeelte van de standaard binnenkant past precies beter bij het rode Blackline gedeelte van de buitenkant.
Ik vind dat die achterlichten zo lomp overkomen, Dat ze bij de facelift gewoon de gehele achterlichten-unit eens 10% kleiner maken. Zou veeeeeel beter zijn...
Ps; Voor mij de blacklines svp
De grap is: nu het origineel is vind ik het eigenlijk wel cool
Als het geen bmw-optie was geweest, dan had ik het eigenlijk zowiezo verworpen
Kwestie van hoe de dingen anders kunnen zijn.
Puur esthetiek: de blacklines hebben dat ietsje meer, iets exclusiefs maar ook iets traditioneel BMW vind ik;
enfin ik zou het niet goed weten : toch maar blacklines, je ziet ze zo weinig... en ik zou het interessant vinden zouden er meer rondbollen
mag ik vragen waar jij deze uitlaat gehaald hebt, en eventueel de prijs.
Ikzelf rij namelijk met een 318D en ben al geruime tijd op zoek naar een mooier ogende uitlaat.
Comment