Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Serieus? waar en hoe moet ik die bestellen, is dat ni ingewikkeld om die eruit te halen en te monteren en hoe zit dat met de aansluitingen, liever 130 € meer betalen dan alles naar de botten he
zijn een paar schroeven die je moet losdoen en het stekkertje eruit trekken. Echt wel simpel hoor.
Als je even op ebay kijkt,baum automobile, is officieel bmwdealer en heeft zo een winkel op ebay, zeer snelle levering bij hem. En worden verzekerd verzonden
zijn een paar schroeven die je moet losdoen en het stekkertje eruit trekken. Echt wel simpel hoor.
Als je even op ebay kijkt,baum automobile, is officieel bmwdealer en heeft zo een winkel op ebay, zeer snelle levering bij hem. En worden verzekerd verzonden
Denk dat ik het dan wel op deze manier ga doen, heb een account op ebay en als ik op nu kopen klik moet ik dan ergens ingeven voor welke wagen het is E90 of E91, dat ik niet de verkeerde aankrijg?
2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
laat ze uit duistland overkomen, voor +- 170 € zijn ze incl.verzending al bij u. En de montage is poepsimpel; Heb het zelf ook zo gedaan.
En spaar je eventjes een 130€ uit.
Hoi, ik heb hier net de accessoires cataloog ontvangen van bmw en wat zie ik?
achterlichten black-line voor de sedan 261.54 € (in de aanbevolen prijslijst vragen ze nog 320 € )
en er staan nog van die leuke prijsverschillen in hoor......
PS ik heb de mijne gekocht voor 195 € (bij aankoop nieuwe auto)
Hoi, ik heb hier net de accessoires cataloog ontvangen van bmw en wat zie ik?
achterlichten black-line voor de sedan 261.54 € (in de aanbevolen prijslijst vragen ze nog 320 € )
en er staan nog van die leuke prijsverschillen in hoor......
PS ik heb de mijne gekocht voor 195 € (bij aankoop nieuwe auto)
Bij de BMW-dealers geplaatst vragen ze toch allemaal tussen de 300 en 340 € all incl.
heb het net eens snel bekeken om die lichtblokken los te koppelen, elke lichtblok bestaat uit 2 delen, de buitenste kant en de binnenkant(die in het kofferdeksel zit). Bij de buitenste kant had ik even dat klepje losgemaakt en draait dan open en daar zag ik 3 boutjes en dan 1 Fishke om los te koppelen, klopt dat? Is dat het enige voor de buitenste kan?
Maar bij die in het kofferdeksel, moet je daar die grijze stopkes losmaken om de bekleding los te krijgen en zitten die dan daar achter? Is dat dan ook met vijzen of boutjes?
OK, ik moet toegeven dat het niet zo heel lelijk is. Persoonlijk denk ik wel dat gewoon witte pinkers mooier zou geweest zijn.
Ik heb destijds bij m'n eerste E46 ook naderhand witte pinkers laten plaatsen. Toen moesten ook de achterste lichtblokken compleet vervangen worden. De plaatsing hebben ze toen gratis gedaan.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Bij de BMW-dealers geplaatst vragen ze toch allemaal tussen de 300 en 340 € all incl.
kan best, alleen weet ik niet of de mijne naderhand in de garage zijn geplaatst of als die zijn geleverd af fabriek, ik heb mijn auto immers gekocht met black-lines .
Even een vraagje, welke velgen heb je inmiddels (ik meen me te herinneren dat je hierover ook een enquete had)
kan best, alleen weet ik niet of de mijne naderhand in de garage zijn geplaatst of als die zijn geleverd af fabriek, ik heb mijn auto immers gekocht met black-lines .
Even een vraagje, welke velgen heb je inmiddels (ik meen me te herinneren dat je hierover ook een enquete had)
ja dat klopt, volgende week heb ik ze, heb de M5 velgen genomen, vind die echt knap staan onder de nieuwe 3
kan best wel zijn, alleen weet ik niet of de mijne naderhand in de garage zijn ingebouwd, of als die af fabriek zijn geleverd, ik heb mijn auto immers gekocht met black-lines, en alleen de meerprijs was belangrijk voor mij.
Het is inderdaad een feit dat velgen met spaken die doorlopen tot aan de rand groter lijken. Ikzelf heb 18" wielen styling 124 onder mijn 530d. In combinatie met de lagere sportophanging is dit zeker groot genoeg. Voor de E90 zal dit dan zeker ook wel groot genoeg zijn.
Comment