Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Past u uw rijgedrag aan door de hoge brandstofprijzen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nee, ik pas men rijgedrag (nog) niet aan...autorijden moet als 'autoliefhebber' fun blijven.

Bovendien vind uik het belachelijk om meer geld uit te geven aan een snellere motor om vervolgens met een ei onder uwe pedale te gaan rondrijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
      Nee, ik pas men rijgedrag (nog) niet aan...autorijden moet als 'autoliefhebber' fun blijven.

Bovendien vind uik het belachelijk om meer geld uit te geven aan een snellere motor om vervolgens met een ei onder uwe pedale te gaan rondrijden.
      zo is da!

Comment

• Voledig mee eens met de 2 boven mij
        -

Comment

Nee, ik pas men rijgedrag (nog) niet aan...autorijden moet als 'autoliefhebber' fun blijven.

Je rijgedrag aanpassen kan ook betekenen dat je minder vaak de auto neemt.
          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
            Je rijgedrag aanpassen kan ook betekenen dat je minder vaak de auto neemt.
            Ja, er zijn veel mensen die minder snel de auto nemen en sneller met de fiets of te voet gaan voor korte afstanden.

Comment

Waarom rij je dan met een diesel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                Voordeliger?
                -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  Ja, er zijn veel mensen die minder snel de auto nemen en sneller met de fiets of te voet gaan voor korte afstanden.
                  Veel merk ik daar eerlijk gezegd niet van. In m'n straat zie ik dezelfde wagens dikwijls meerdere keren doorkomen op iets van een kwartier of zo.
                  Feit is dat je met de fiets veel sneller door de stad bent, en het is gewoon veel aangenamer met dit weer.

Comment

• ik merk het wel, vooral in de konijnepijp en op de noorderlaan, waarop iedereen ineens de groene golf begint te kennen

behalve de paljassen van de general motors die vollen bak moeten blijken op te trekken...en die houden de rest op aan het licht want ze staan stil

Comment

Ik doe +/- 60.000 km per jaar en dan is diesel natuurlijk voordeliger.
                      De hoge brandstofprijs heeft dus meer invloed op de aankoop dan op het rijgedrag.

En zo'n hoeveelheid km's doe je meestal op een autosnelweg en dan is een diesel m.i. plezanter dan een benzine vanwege het koppel.
                      Moest ik 15.000 km doen en continu klein baantjes moeten nemen zou ik waarschijnlijk weer een benzine opzoeken. 'T geluid he

Comment

• ong. 40k kms per jaar en zolang het geen pijn doet in de portefeuille blijf ik rijden hoe ik rij... OV is shit dat ik nooit zal gebruiken, ik haat da en vin het zelfs vies...

Comment

• Om de vraag te antwoorden : neen

Niet met de firmawagen, niet met de prive-wagen

Deze crisis is tijdelijk

Comment

• Aangezien met de auto en/of moto rijden voor mij nog steeds als "fun" aanschouwd word, ga ik mijn rijstijl door de hogere brandstofprijzen ook niet drastisch gaan aanpassen
                            Het enige wat ik nu minder doe is steeds de eerste proberen weg zijn aan de lichten. Behalve met de moto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                              Aangezien met de auto en/of moto rijden voor mij nog steeds als "fun" aanschouwd word, ga ik mijn rijstijl door de hogere brandstofprijzen ook niet drastisch gaan aanpassen
                              Het enige wat ik nu minder doe is steeds de eerste proberen weg zijn aan de lichten. Behalve met de moto
                              Das de leeftijd Denthrax

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                Das de leeftijd Denthrax
                                Dat kan ook ja

Comment

Is de paus katholiek ?

Comment

Working...
                                  X