A-men!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel GT of Mazda MX-5?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDe Opel is eigenlijk een Amerikaan, dacht een Pontiac, waar ze vlug een Europese versie van gemaakt hebben.
MX-5, is en blijft de roadster der roadsters. Pure fun aan een betaalbare prijs.
ps de gt is een afgeleide van de pontiac solstice aka de saturn sky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten
Er is een groot verschil tussen de Opel Speedster en deze GT!!!!!
Tussen deze 2 kies ik toch voor de MX5, de referentie op vlak van leuke roadsters. Ziet er beter uit en rijdt volgens mij leuker. En volgens sommige van het forum gaat een toyota blijkbaar langer mee en behoud het beter zijn waarde
Trouwens, ik opteer hier ook voor de Mazda. Je doet alsof ik per sé voor de Opel GT zou gaan.
Op papier is de Opel anders niet slecht: RWD, tweezitter, 265 pk uit een tweeliter, relatief lage prijs.
En waarom begin je nu ineens over Toyota? Het is hier Mazda vs. Opel.
Edit:
Typo.Last edited by Beta; 10/06/2008, 19:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenvoor de duidelijkheid een opel gt is geen opel speedster
waar de gt eindigt met de fun daar begint de speedster .
van deze twee ga ik toch voor de gt voor zijn looks .
aan de andere kant hebben ze bij de gt 260 pk uit een 2.0 literblok weten te persen ,als je die paarden dan ook dagelijks gebruikt gaat dat zijn sporen nalaten in het verdere leven van de motor (ervaring).
de mx5 is zeker geen mindere van de gt want laat ons eerlijk zijn de mx5 is de stamvader van de roadsters .
hij heeft alleen bij het nieuw model de looks niet meegekregen die hij verdiend .
Comment
-
Een foutje is snel gemaakt heOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenje kan een dikke 260pk toch niet vergelijken met een Mx5?
De GT rijdt zelfs lomper dan de MX-5, dus wat ben je dan met 260pk?
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtende mazda vind ik 0.0 qua looks, echt cheap dat hij eruit ziet
de GT dus, ik vind hem alleszins een pak mooier.!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk Berichtenzowiezo de mazda, de GT is echt te wannabe..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenJa, maar NIET de Mazda MX-5.
Comment
Comment