Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel GT of Mazda MX-5?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel GT of Mazda MX-5?

Voila sé
    Welke kies jij, de Opel GT of de Mazda MX-5?

Opel GT

Mazda MX-5
    63
    opel GT
    58,73%
    37
    Mazda MX-5
    41,27%
    26

Tja,van deze 2 is de Opel toch meer auto hé. (de GT dus).
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Makkelijk, de MX-5 natuurlijk. Dagelijkse bruikbaarheid + onuitputbare dosis aan fun!

Comment

Waarom zou de GT niet dagelijks bruikbaar zijn??
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

De MX-5!

Hij is lichter, speelser, en heeft nog net die ietsje meer roadsteruitstraling.

Bij de GT kom je ook een stuk hoger uit in prijs...
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Voor mij ook de MX-5. Deze is veel knapper dan de Opel...

Heeft de Opel trouwens achterwieltractie?
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

de Speedster

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Last edited by Tigra; 05/08/2008, 23:15.

Comment

mx5 vanwege de funfactor
                maar toch nog steeds liever een TF160

Comment

Voorlopig houd ik het op de MX-5.
                  Ik heb ooit in een test van de GT gelezen, dat je je geld beter in zo'n Mazda kan stoppen. De GT is dan wel klein, licht en behoorlijk krachtig, toch zou hij niet rijden zoals het hoort. In concreto: hij zou teveel als een gewone wagen rijden, te weinig als een sportwagen ...
                  Voorlopig de Mazda dan maar. Als die autojournalisten gelijk hebben althans. Zal wellicht wel, anders zou je veel meer Speedsters op de weg zien. En bovendien dacht ik dat ze in meerdere magazines niet superpositief waren over de Opel. Zal wel geen slechte wagen zijn, maar toch.
                  Heeft iemand van hier hem al getest?

Edit:
                  Ik had het wel degelijk over de GT. Per abuis schreef ik Speedster. Ik heb het dan ook aangepast.
                  De Speedster was uiteraard een heel andere wagen, eentje die echt sportief was.
                  Last edited by Beta; 10/06/2008, 19:18.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Voor mij ook de MX-5. Deze is veel knapper dan de Opel...

Heeft de Opel trouwens achterwieltractie?
                    Jup
                    I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

Geef mij trouwens de Opel maar. Vind ik echt veel knapper als de MX-5.

Comment

De MX-5, maar dan met lichte tegenzin (de vorige generatie spreekt mij meer aan).

De Opel is in zowat alle tests met de grond gelijk gemaakt, of het moest zijn dat de tester van dienst zich doorgaans eerder met het testen van monovolumes bezighield.

Erg spijtig, want de Speedster was een beestig leuke wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Waarom zou de GT niet dagelijks bruikbaar zijn??
                          Heeft geen koffer. Is voor mij toch een basisvereiste in een auto.

Comment

De GT... omdat ie zo knap is en een zalige motor heeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Voorlopig houd ik het op de MX-5.
                              Ik heb ooit in een test van de Speedster gelezen, dat je je geld beter in zo'n Mazda kan stoppen. De Speedster is dan wel klein, licht en behoorlijk krachtig, toch zou hij niet rijden zoals het hoort. In concreto: hij zou teveel als een gewone wagen rijden, te weinig als een sportwagen ...
                              Voorlopig de Mazda dan maar. Als die autojournalisten gelijk hebben althans. Zal wellicht wel, anders zou je veel meer Speedsters op de weg zien. En bovendien dacht ik dat ze in meerdere magazines niet superpositief waren over de Opel. Zal wel geen slechte wagen zijn, maar toch.
                              Heeft iemand van hier hem al getest?

Er is een groot verschil tussen de Opel Speedster en deze GT!!!!!

Tussen deze 2 kies ik toch voor de MX5, de referentie op vlak van leuke roadsters. Ziet er beter uit en rijdt volgens mij leuker. En volgens sommige van het forum gaat een toyota blijkbaar langer mee en behoud het beter zijn waarde

Comment

voor de duidelijkheid een opel gt is geen opel speedster
                                waar de gt eindigt met de fun daar begint de speedster .
                                van deze twee ga ik toch voor de gt voor zijn looks .
                                aan de andere kant hebben ze bij de gt 260 pk uit een 2.0 literblok weten te persen ,als je die paarden dan ook dagelijks gebruikt gaat dat zijn sporen nalaten in het verdere leven van de motor (ervaring).
                                de mx5 is zeker geen mindere van de gt want laat ons eerlijk zijn de mx5 is de stamvader van de roadsters .
                                hij heeft alleen bij het nieuw model de looks niet meegekregen die hij verdiend .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten

Er is een groot verschil tussen de Opel Speedster en deze GT!!!!!

Tussen deze 2 kies ik toch voor de MX5, de referentie op vlak van leuke roadsters. Ziet er beter uit en rijdt volgens mij leuker. En volgens sommige van het forum gaat een toyota blijkbaar langer mee en behoud het beter zijn waarde
                                  mx5 =mazda

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                    mx5 =mazda
                                    oops what was I thinking

Comment

De Opel is eigenlijk een Amerikaan, dacht een Pontiac, waar ze vlug een Europese versie van gemaakt hebben.

MX-5, is en blijft de roadster der roadsters. Pure fun aan een betaalbare prijs.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

2nd that!

Comment

Working...
                                        X