Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Voorlopig houd ik het op de MX-5.
Ik heb ooit in een test van de GT gelezen, dat je je geld beter in zo'n Mazda kan stoppen. De GT is dan wel klein, licht en behoorlijk krachtig, toch zou hij niet rijden zoals het hoort. In concreto: hij zou teveel als een gewone wagen rijden, te weinig als een sportwagen ...
Voorlopig de Mazda dan maar. Als die autojournalisten gelijk hebben althans. Zal wellicht wel, anders zou je veel meer Speedsters op de weg zien. En bovendien dacht ik dat ze in meerdere magazines niet superpositief waren over de Opel. Zal wel geen slechte wagen zijn, maar toch.
Heeft iemand van hier hem al getest?
Edit:
Ik had het wel degelijk over de GT. Per abuis schreef ik Speedster. Ik heb het dan ook aangepast.
De Speedster was uiteraard een heel andere wagen, eentje die echt sportief was.
De MX-5, maar dan met lichte tegenzin (de vorige generatie spreekt mij meer aan).
De Opel is in zowat alle tests met de grond gelijk gemaakt, of het moest zijn dat de tester van dienst zich doorgaans eerder met het testen van monovolumes bezighield.
Erg spijtig, want de Speedster was een beestig leuke wagen.
Voorlopig houd ik het op de MX-5.
Ik heb ooit in een test van de Speedster gelezen, dat je je geld beter in zo'n Mazda kan stoppen. De Speedster is dan wel klein, licht en behoorlijk krachtig, toch zou hij niet rijden zoals het hoort. In concreto: hij zou teveel als een gewone wagen rijden, te weinig als een sportwagen ...
Voorlopig de Mazda dan maar. Als die autojournalisten gelijk hebben althans. Zal wellicht wel, anders zou je veel meer Speedsters op de weg zien. En bovendien dacht ik dat ze in meerdere magazines niet superpositief waren over de Opel. Zal wel geen slechte wagen zijn, maar toch.
Heeft iemand van hier hem al getest?
Er is een groot verschil tussen de Opel Speedster en deze GT!!!!!
Tussen deze 2 kies ik toch voor de MX5, de referentie op vlak van leuke roadsters. Ziet er beter uit en rijdt volgens mij leuker. En volgens sommige van het forum gaat een toyota blijkbaar langer mee en behoud het beter zijn waarde
voor de duidelijkheid een opel gt is geen opel speedster
waar de gt eindigt met de fun daar begint de speedster .
van deze twee ga ik toch voor de gt voor zijn looks .
aan de andere kant hebben ze bij de gt 260 pk uit een 2.0 literblok weten te persen ,als je die paarden dan ook dagelijks gebruikt gaat dat zijn sporen nalaten in het verdere leven van de motor (ervaring).
de mx5 is zeker geen mindere van de gt want laat ons eerlijk zijn de mx5 is de stamvader van de roadsters .
hij heeft alleen bij het nieuw model de looks niet meegekregen die hij verdiend .
Er is een groot verschil tussen de Opel Speedster en deze GT!!!!!
Tussen deze 2 kies ik toch voor de MX5, de referentie op vlak van leuke roadsters. Ziet er beter uit en rijdt volgens mij leuker. En volgens sommige van het forum gaat een toyota blijkbaar langer mee en behoud het beter zijn waarde
Comment