- b8
- b6
- b7
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi B6 vs Audi B7 vs Audi B8
Collapse
X
-
B6
B8
B7
B7 altijd al héél lelijk gevonden (behalve de RS dan)
B6 vond ik best een knappe wagen!
B8 is even saai als de B7, behalve dat hij nu ook de nieuwste Audi elementen heeft zoals ledjes en ledjes en ledjes...
edit: Waarom staat de B5 er eigenlijk niet tussen? Voor mij nog altijd de mooiste A4 ooit gemaakt. Vooral de facelift versies vind ik razendknap en zien er eigenlijk tot op vandaag nog altijd even fris uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenB6
B8
B7
B7 altijd al héél lelijk gevonden (behalve de RS dan)
B6 vond ik best een knappe wagen!
B8 is even saai als de B7, behalve dat hij nu ook de nieuwste Audi elementen heeft zoals ledjes en ledjes en ledjes...
edit: Waarom staat de B5 er eigenlijk niet tussen? Voor mij nog altijd de mooiste A4 ooit gemaakt. Vooral de facelift versies vind ik razendknap en zien er eigenlijk tot op vandaag nog altijd even fris uit!
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
A4 B6 vind ik de fermste auto
De nieuwe B8 had ik zeker op de eerste plaats gezet als ze eens aan het gewicht doen, waarom moeten die wagens zo zwaar worden, is dat om de staat te spijzen ofzo omdat iedereen dan die beetje sportief wilt rijden ne zwaardere motor moet hebben
Comment
-
ik kan niet zeggen welke ik mooier vind tussen de b7 of De B6 maar kan wel zeggen dat de snuit van de b7 veeel sportiefer is dan de b6
daarmee dat ik niet kan kiesen tussen de b7 of de B6. heb ze allebei gehad vind persoonlijk dat mijn B7 beter rijdt als mijn b6 reed.
De B8 is prachtig maar de achterkant vind ik echt niet geslaagd. de snuit is wel mooier als de A5.
Comment
-
ale je kunt toch niet zeggen dat de b6 zijn snuit mooier is als de b7 . Grootste onzin ooit :-S ...
Ik heb op allebei de orginele S4 snuit gehad en mijn b6 kon niet misschien op tegen mijn B7..?
en dat sommige zegge dat de B8 niet mooi is qua achterkant geef ik sommige gelijk ma qua
snuit is dat de mooiste a4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten1 - B6
2 - B8
3 - B7
B6 S-line =
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rutten Bekijk BerichtenB6 > B8 > B7
B7 was gewoon een (vooral exterieur, uitgebreide) face-lift die er minder sportief uitzag. De B8 is meer een slee. De B6 was de perfectie!
Al lang spijt dat ik deze heb weg gedaan...
truth is in the eye of the beholder
Comment
Comment