Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi B6 vs Audi B7 vs Audi B8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

1. Audi A4 B6 : strak en tijdloos design, mooie interieur ook
    2. Audi A4 B7: altijd knap gevonden met uitzondering van de B7's die we in het straatbeeld zien rondrijden. Deze model smeekt om mooie uitvoering. Zeker de RS4 vind ik één van de mooiste.
    3. Audi A4 B8: zeer innoverende model, maar ik vind 'm qua uiterlijkheid niet zo aantrekkelijk tov de andere modellen. De achterlichten vind ik niet mooi.

Comment

B8
      B6
      B7

Het interieur van de B6/B7 is wel veel mooier dan dat van de B8. Klassieker, meer opgeruimd.

Comment

goeie poll trouwens, waarom zit de B5 niet in de keuzelijst?

Comment

De B5 is knap maar vind ik minder modern (in de trend van de huidige designstijl) tonen dan de B6/7/8.

Wou de battle tussen de meest recente A4's

Comment

B7 \o/

Comment

B6>B7>B8

ALs het om sedans gaat. De B6 was prachtig voor zijn tijd. Echt een reuzesprong in design. Die nieuwe B8 sedan: wat een mottig geval is me dat zeg. Ik vind elk van zijn concurrenten knapper Die kont is zo verdomd saai. Nee de B8 is slechts een marginale facelift van de B7 imo.

Als het om breaks gaat:

B8>B7>B6

Comment

Zo een verdomd saaie kont zeg ...

Comment

Welke nieuwe Audi heeft geen last van da saai zijn?

De R8 mss, maar die vind ik lelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                    1. B8
                    2. B6
                    3. B7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Zo een verdomd saaie kont zeg ...

bedankt voor deze mooie foto! Hier komt die A4 wel heel knap over

1. B8 (interieur is de bom, knapste uit zijn klasse ook qua exterieur... is in bestelling)
                      2. B6 (was en is nog steeds een mooie tijdloze wagen, met de juiste velg... 2 jaar mee gereden, super)
                      3. B7 (was eventjes wel knap om zien met de SFG maar snel beu gezien.. heb er zelf 3 jaar mee gereden)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                        bedankt voor deze mooie foto! Hier komt die A4 wel heel knap over

1. B8 (interieur is de bom, knapste uit zijn klasse ook qua exterieur... is in bestelling)
                        2. B6 (was en is nog steeds een mooie tijdloze wagen, met de juiste velg... 2 jaar mee gereden, super)
                        3. B7 (was eventjes wel knap om zien met de SFG maar snel beu gezien.. heb er zelf 3 jaar mee gereden)
                        amai, een trouwe A4-rijder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          amai, een trouwe A4-rijder
                          dan heb ik nog niks over de B5 vermeld... waar ik 3 jaar zo fier als een gieter mee gereden heb, was m'n eerste Audi... zalig die eerste keer
                          Op één of andere manier gaf de die B5 (met toen nog hippe hout-inleg) de meest chique uitstraling... ten tijde toen een 90 pk TDItje nog de bom (en meer of snel genoeg) was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            dan heb ik nog niks over de B5 vermeld... waar ik 3 jaar zo fier als een gieter mee gereden heb, was m'n eerste Audi... zalig die eerste keer
                            Op één of andere manier gaf de die B5 (met toen nog hippe hout-inleg) de meest chique uitstraling... ten tijde toen een 90 pk TDItje nog de bom (en meer of snel genoeg) was

Tja, een B5 weegt dan ook maar 1200kg terwijl een B8 al richting de 1500kg gaat ...
                            AutoMinded.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                              Tja, een B5 weegt dan ook maar 1200kg terwijl een B8 al richting de 1500kg gaat ...
                              getunede B5 Avant tdi 90pk is sneller dan een latere A4/passat 2.0tdi 140pk.

gewicht doet veel.

Comment

Mmmm, moeilijk, voor elk model is er wel iets te zeggen...

Wat mij 't meest stoort aan de B8 is dat die zo groot is geworden, zie bvb die foto naast de Mercedes C, en dus nogal log oogt. Een A5 ziet er een pak knapper uit vind ik.

Een standaard B7 is best knap maar dan liefst in een mooie kleur + mooie velgen, idem voor de B6 die ik zeker in avant ook erg knap vind.

Comment

B8
                                  B7
                                  B6

Comment

sorry ik ben fan van de B6, de B8 vind ik ook wel knap, maar de B6 was een tijdje geleden één van de mooiste wagens die er rond gereden heeft!!!!!
                                    mmmmmm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moasje_style Bekijk Berichten
                                      de B6 was een tijdje geleden één van de mooiste wagens die er rond gereden heeft!!!!!
                                      Die rijden nog altijd rond hoor
                                      AutoMinded.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moasje_style Bekijk Berichten
                                        sorry ik ben fan van de B6, de B8 vind ik ook wel knap, maar de B6 was een tijdje geleden één van de mooiste wagens die er rond gereden heeft!!!!!
                                        mmmmmm
                                        en ik ben gelukkig

Comment

Interieur B7.
                                          Exterieur kan ik geen van de 3 echt smaken in berline, in Avant al meer. En dan komen de B7 en B8 op een gedeelde eerste plaats, daarna pas de B6.

Comment

Working...
                                          X