Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rittensport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Atenza
    replied


    Leave a comment:


  • Atenza
    replied
    Molenclassic





    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Verslag Bocholt Regularity...

    Ach juist er was geen Regularity... Shakira is kwaad ze...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    Gisterenavond was het tijd om zelf nog een deel te nemen. Onze eerste rittensport in 2018, sportklasse.

    Na 2016, 2017, ook in 2018 een perfecte score en daarmee dus een hattrick in de Titanic Rit Kasterlee.
    Proficiat eh

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Ondertussen Molen Classic... 41 inschrijvingen. BWC? 77 op een uur...

    Leave a comment:


  • Atenza
    replied
    Mazda heeft dat weer goed gedaan.


    Leave a comment:


  • Atenza
    replied
    Gisterenavond was het tijd om zelf nog een deel te nemen. Onze eerste rittensport in 2018, sportklasse.

    Na 2016, 2017, ook in 2018 een perfecte score en daarmee dus een hattrick in de Titanic Rit Kasterlee.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Mits de digitale kopie... Aha daar en daar We hadden beter moeten doen op RT 1 dan. Maar daar reden we inderdaad niet helemaal correct met de klok die 8 seconden verkeerd stond... En ik nog niet helemaal wakker

    Enfin nu de Leeuwenrit terug Google Mapsen dat ik een correct verslag kan schrijven.

    En dan is het gedaan met wedstrijden voor ons tot juni

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    110.. wacht eventjes ik pak mijn roadbook... Ah zus heeft het Haspengouw roadbook.

    Leave a comment:


  • Atenza
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Baktru Bekijk Berichten

    Hmmz.. Waar stond de GSK op RT 1 ? Dat was waar we door een overwaaiend lint onze kluts kwijt waren...
    GSK op KP 1 stond op post 110, na het dubbele kruispunt.
    Op KP 6 stond die op post 219, ook na een dubbel kruispunt.

    Hoe kan je nu door een overwaaiend lint uwe kluts kwijt zijn, je moet toch gewoon het roadbook volgen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    De volgende dag blijkt... RT6 was een GSK. De finish stond niet aan de finish en DIE was wel correct getript. SVX'ke 3de tijd.

    Ik reed wel degelijk als een metronoom maar het parkoers speelde een beetje vals. Jammer dat we dat niet wisten. Hadden we die details geweten over hoe je moet rijden in de Atenza wedstrijden? We gingen voor een top 5 Easy. Maar goed het was plezant we houden er wat hele coole foto's van de vroem aan over en we hebben bijgeleerd. Zuid-Limburg? Nu weten we het en je gaat ons niet meer liggen hebben. En dan gaan we voor een top 5. Ow wacht daar moeten we in het donker rijden niet? Hah dat wordt ook weer iets...

    Komen we terug naar de Gitters volgend jaar? Absoluut wel. Al is het maar om Klinkers nog drie keer te horen zeggen "hele zeldzame Subaru" :p

    We hebben ons geamuseerd. We zijn wat teleurgesteld dat we de spelregels niet kenden dat wel.

    En owww vergelijking met onze teamgenootjes in de Porsche?

    Wij 20s straftijd door RT3 zij 30s straftijd door de chaos aan de Regroup. Als we die aftrekken van het resultaat eindigden we op... 0.5 seconden van elkaar. Strak gereden zowel team Sam als Team SVX. En we komen terug... En nu weten we het... Gonzo... Bibber in uw botten.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    En dan is het zondag. De wedstrijd is gedaan. Of dat dacht je toch... Nee helemaal niet. Dat is waar de ontleding begint... We waren 9de in Koekelare waar we te traag reden in de eerste lus en te rap in de tweede en juist in de derde. We waren 17de in de Haspengouw waar we volgens ons overal min of meer juist reden (op RTs 1 en 3 na). En 17de... DAT mysterie moest opgelost.

    Stap 1: Vragen aan onze teamgenoot: Jullie hebben gereden volgens hetzelfde systeem niet? Jaja Uitleg XYZ... Dat deden wij ook... Zij: Ja en we waren overal te rap. We snappen het ook niet. Hmm verder zoeken dus.

    Stap 2: Vragen aan een niet verder genoemd team dat veel beter finishte. Wij hebben XYZ gedaan en het was niet goed genoeg... Wat deden we werkeerd...

    Het antwoord: Ah ja die afstanden kloppen niet altijd perfect. Je moet de tijd uitrekenen aan de hand van de afstand en snelheid op de controle kaart en mikken op die seconde om door de finish te rijden... Euh... OH! De afstanden kloppen niet?? Dus voor elke 50 meter dat die afstand fout is zitten wij 3.5 seconden verkeerd... Miljaar! Ja dat verklaart alles. Behalve dan RT6 waar we derde waren... Heb ik toevallig net op de juiste manier verkeerd gereden die ons gebrek aan kennis over hoe het werkte compenseerde? Dat lijkt me wel heel vreemd...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    RT7 we beginnen al een beetje verdrietig te worden... We naderen van het einde en Regularity rijden is altijd fun. RT7 is terug die met het slechte asfalt en we slalommen weer netjes terug tussen de puttekes om de Subaru geen pijn te doen... En dan BOENK... Godver die geul aan dat kruispunt daarachter weer... Enfin onthouden nu nog trager daar in de tweede ronde van de lus...
    We rijden het lusje door komen terug aan de slechte asfalt slalommen netjes tussen de putten en rijden letterlijk aan 5 per uur door die geul aan dat kruispunt. We horen wreed bandengepiep en in de spiegel zie ik een blauwe Ascona A achterstevoren vlak achter de SVX dat kruispunt over schuiven! En het was dicht ze... Die waren blijkbaar een rondje teveel aan het doen (waren zeker voor ons gestart) en volle patat aan het geven en dan zagen ze ons daar beneden aan die heuvel van dat geul kruispunt ei zo na stilstaan. Blijkbaar vol op de rem en rond...

    Enfin die zijn ons dan op een 50 meter blijven volgen naar de finish. Onderweg terug Ile St Vincent waar de lintjes er deze keer wel nog hingen.

    RT8 was niet echt veel over te vertellen anders dan dat de dolenthousiaste mens van de eerste ronde er nog steeds stond en even enthousiast bleef. We hebben even enthousiast teruggezwaaid. En dan... Was het gedaan. Alle RTs afgewerkt. De Subaru krijgt een dikke merci ze heeft haar job weer uitstekend gedaan. En we vatten de lange terugweg naar Landen aan.

    Op de Chaussee d'amour nog... Hey hier zijn het geen zo'n oude als 500 m geleden. Enfin ja alle druk is weg nu de laatste RT erop zit en we zitten oeverloos te babbelen.

    Aan het Service Park staat Atenza ons op te wachten om de controle kaart te checken (of we niet ergens te laat waren op een TK) en we krijgen het nieuws, 17de algemeen... Hmmz dat gaan we toch eens moeten bekijken. We waren, ondanks ons grote nummer, gekomen voor een top 10 op zijn minst...

    We hebben wat tijd voor we het podium over moeten en gaan zien naar het podium van de winnaars. Gonzo wint, wat niet echt een grote verrassing is en we wensen hem een dikke proficiat. Onze teamgenootjes met de Porsche bollen over het podium en zien ons erachter staan en stoppen. "Hey dikke leute eh...." Absoluut! "Waar ziijn jullie gefinisht? " Wij 17de... Teamgenoten: "Net voor ons! Wij 18de! Proficiat!" Merci mercie en zo voorts je kunt het je wel voorstellen.

    Onze tijd komt om over het podium te bollen en daar is Klinkers weer... "Team Doolaeghe met een wel heel erg zeldzame Subaru" Hij spiekt even op zijn computer... "SVX!" Ja ze is zeldzaam :p

    We blijven nog even hangen om een pintje te drinken (hebben we echt wel verdiend na een race) en dan vertrekken we terug naar het verre Westen. Maar er blijven vragen. Waar liep het mis?? 17de? En onze resultaten in RTs 7 en 8 waren niet omzeggens beter dan in de eerste ronde dus de truuk had niet gewerkt.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    Wel er even bij vertellen dat er op Kp 1 en Kp 6 een GSK stond.
    Vooral op Kp 6 werd daar heel wat straftijd door menig deelnemers opgetekend.
    Hierdoor vielen de leiders na Kp 5 terug naar de 11de plaats.
    Hmmz.. Waar stond de GSK op RT 1 ? Dat was waar we door een overwaaiend lint onze kluts kwijt waren...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
    Wel er even bij vertellen dat er op Kp 1 en Kp 6 een GSK stond.
    Vooral op Kp 6 werd daar heel wat straftijd door menig deelnemers opgetekend.
    Hierdoor vielen de leiders na Kp 5 terug naar de 11de plaats.
    Ja die GSK op KP 6 komt veel verder in het verhaal

    Leave a comment:


  • Atenza
    replied
    Wel er even bij vertellen dat er op Kp 1 en Kp 6 een GSK stond.
    Vooral op Kp 6 werd daar heel wat straftijd door menig deelnemers opgetekend.
    Hierdoor vielen de leiders na Kp 5 terug naar de 11de plaats.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Uiteindelijk raken we iets van een 10 minuten te laat (de enige vertraging trouwens in heel de wedstrijd. Eat that Koekelare) terug op het podium. Klinkers: Team Doolaeghe met een erg zeldzame Subaru...
    Ja dat zei je de vorige ronde ook al

    We bollen vlotjes naar Halle Booienhoven en doen de RT. Ooh die kasseien... Shakira doet haar dansje weer en across the line. Volgens ons perfecte RT.

    Dan op naar RT6 en we doen ons ding en volgens ons goeie RT.

    En dan terug die lange verbinding. Ergens onderweg krijgen we een bericht van het thuisfront... "Ola Paula! Derde tijd op RT6!" Wij... AHA! We hebben het door! On to victory! Of toch veel beter dan 18de...

    De SVX heeft voorlopig geen dorst dus we gaan niet tanken enkel netjes het rondje doen want DAT was het roadbook (auto's gezien die dat oversloegen... Stempelcontrole daar eh )
    En dan komen we aan RT7 die met de slechte asfalt terug... En daar ging het plots bijna helemaal en dan wel helemaal fout. En DAT is voor morgen.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Dan was er een lange verbinding terug naar Landen. Grote Smurf zijn we er al? Nee nog niet... Maar goed we komen aan in Landen We bekijken internetsgewijs de stand. We staan 18de. We zien waar we zouden staan zonder de straftijd van die verbinding.. 16de.. Huh? We waren negende in de Hemicuda en daar reden we enkel de laatste ronde proper. Dus we proberen uit te vissen wat we verkeerd aan het doen zijn... En komen er niet meteen uit.

    Groot pluspunt hier overigens voor de organisatie. In tegenstelling tot in Koekelare?? We hebben tijd om een braadworst of frieten te gaan binnenspelen terwijl we overleggen.. Wat doen we mis??

    Tijdens het verorberen van de voeding komen we tot de conclusie dat deel X van ons systeem misschien het probleem is en dat we dat kunnen veranderen naar Y en dan zou logisch gezien de ja dat zou beter moeten zijn. En nee ik vertel die discussie niet online. Is secret Kom het live vragen en dan leg ik het uit.

    We bekijken onze tijd en beslissen het is stilaan tijd om de SVX terug in gang te steken en rijden naar de start... En Chaos. Auto's staan dubbel geparkeerd voor de entry van het podium en het loopt een beetje in de soep...

    Nu dat deelnemers het een beetje verneukt hebben kan ik begrijpen. Dat de bezemwagen in de weg stond... Komaan.

    In het reglement stond wel duidelijk dat een TK enkel kon aangedaan worden met de wagen en de piloot en de co in zicht van de controle maar toch stuur ik de zus uit... We kunnen hier niet door en we hebben nog twee minuten... Ga inchecken. Gelukkig maar. We waren op tijd aan de Regroup. Veel andere teams niet net door die chaos...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    En ook overgeslagen op RT3... Aan Ile St Vincent zagen we dat de lintjes tussen de eilandjes compleet afgereden waren EN dat het geformuleerde plan niet ging werken... Dat was rond het tweede eilandje dat veld in en in 1 keer errond. Maar dat veld was vers geploegd en nee... We gaan ons niet vastrijden...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    De zus: Miljaarde ik had de tijd beter in de mot moeten houden. 20s straftijd dedju... Dat had ik moeten zien komen. Ikke miljaarde dat gaat geen deugd doen in het klassement.
    Enfin we vertrekken dus voor RT 3 met miljaardes van beide kanten en niet geconcentreerd. Dat gebrek aan concentratie was niet goed natuurlijk... We reden niet echt wat ik zou noemen precies op RT3. Mais bon. We starten RT3 en dan weten we van de video... Dat slecht stuk asfalt hier! Slalom tussen de putten en dat viel eigenlijk nog mee... We komen een 8 seconden te laat op het einde van die putten en dan volle pate over de heuvel er vlak achter naar een kruispunt links. BOENK. Blijkt er een meoilijk zichtbare afwateringsgeul te liggen aan dat volgende kruispunt en de SVX haar ophanging volledig ingedrukt... OW dat gaan we niet meer doen traag hier volgende keer...

    Maar goed geen probleem we halen die seconden op voor de volgende bocht gaan traagjes door dat kruispunt op de tweede passage en bollen RT 3 af. Ergens onderweg krijgen we BEEP BEEP op de telefoons. Ah het thuisfront heeft uitslagen gezien!

    Door naar RT4 en aan de start daar hebben we een paar minuten over. Zien wat het thuisfront zegt.. "Niet slecht 18de na de eerste 2 RTs!"

    Huh maar 18de?? Hoe goed rijdt iedereen hier dan? We zaten er wel iets naast in 1 en knal erop in 2? Euh 4 rijden dan eh...
    Beste moment in vier ergens onderweg staat een enkele mens dolenthousiast zijn duimen op te steken en te zwaaien Hey altijd cool om publiek te hebben en zeker als ze het blijkbaar apprecieren.

    Leave a comment:

Working...
X