Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rittensport

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Schitterend, was dat vandaag?

Ik ben ook aan het zoeken om een bolleke-pijlke rit op poten te zetten in de streek hier. Maar das nog niet zo gemakkelijk (althans niet zonder fouten)
    Yep - dit was inderdaad vandaag.

Het was de eerste maal dat ik zoiets ging fotograferen en ik moet zeggen dat het best te smaken viel. Mooie wagens van alle slag en jaartal + een mooie startlocatie. Ik kijk alvast uit naar een volgende evenement.

Moet trouwens super zijn om zelf mee te mogen rijden met zo'n rit.
    Ik kijk uit naar een kort verslagje van mede-forummer Atenza die zijn debuut in de rittensport blijkbaar ingezet heeft met een mooie positie in de top 10 van de deelnemers.

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Schitterend, was dat vandaag?

Ik ben ook aan het zoeken om een bolleke-pijlke rit op poten te zetten in de streek hier. Maar das nog niet zo gemakkelijk (althans niet zonder fouten)

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Prachtige Porsche:

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied

Leave a comment:

• Gast
    Guest replied
    Foto's van het "Vlaamse Classic & Cabrio Tour" Rittensport evenement in Oudenaarde. Startpunt is de Liefmans brouwerij.

Meer volgt hier.
    Last edited by ; 24/03/2007, 16:59.

Leave a comment:

• Gast
    Guest started a topic Rittensport

Rittensport

Topicje openen voor de Rittensport liefhebbers.

Ritten zijn een vorm van autosport waarbij nauwkeurigheid belangrijker is dan snelheid of behendigheid. Ritten worden op de openbare weg gehouden met normale auto's.

Ritten worden vaak gehouden op rustige wegen in landelijke gebieden, waar men het overige verkeer zo min mogelijk tot last is. Doel is doorgaans om zo min mogelijk strafpunten op te lopen. Strafpunten kan men oplopen door een verkeerde route te rijden of puzzels onderweg onjuist op te lossen.

De rittensport kan op veel niveaus beoefend worden. Ze worden zowel georganiseerd door buurt- of personeelsverenigingen als speciale rittensportverenigingen. Er zijn drie vormen van rittensport: routebeschrijving, kaartlezen en puzzelen.
    Last edited by ; 24/03/2007, 13:14.
Working...
X