Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jawadde, op zo'n spel zou ik de rest van mijn leven kunnen wonen. Alleen zou ik de ruimtes een beetje aanpassen en van één van de slaapkamers een garage maken... Voor den Aston
Jawadde, op zo'n spel zou ik de rest van mijn leven kunnen wonen. Alleen zou ik de ruimtes een beetje aanpassen en van één van de slaapkamers een garage maken... Voor den Aston
=>Hoe krijgt Paul Allen zijn G en andere aan wal?
Met één of ander vernuftig systeem. Een hijskraan zoals er beschikbaar is voor dat bootje achteraan, ofzo. Dunno.
Voor die prijs moet er toch iets te vinden zijn?
=>Hoe krijgt Paul Allen zijn G en andere aan wal?
Met één of ander vernuftig systeem. Een hijskraan zoals er beschikbaar is voor dat bootje achteraan, ofzo. Dunno.
Voor die prijs moet er toch iets te vinden zijn?
Die Pershing is 115ft, de Octopus 414, betwijfel of ze in zo'n Pershing een heel garage + lifstsysteem zouden zetten, zou zonde zijn van de ruimte in de boot ook + het design leent zich er echt niet toe om ff een gat in de zijkant te laten openen en er een auto uit te laten komen.
Kijk, als je nu je wagen vanachter parkeert ipv een bootje (blauwe kleur)
en je zet je bootje vooraan? (groene kleur)
Serieus?
:+
Vanvoor snap ik niet echt wat je bedoelt, aan de buitenkant gaat het iig niet. En die achterkant, ik betwijfel of er een auto oppast , maar als hij past zet je op die plaats toch geen auto? :')
En hoe ga je die auto aan wal krijgen moest het gaan? er is een hoogteverschil tussen de kade en die boot + hij kan nooit helemaal tegen de kade liggen. Een liftsysteem zou het hele bootdesign verpesten. Zet hem maar gewoon in de parkeergarage van de haven, zoals elke Monegask. :+
hmmm, het moet toch mogelijk zijn. Ik ben helemaal akkoord met wat je zegt over dat design dat verpest wordt, hoor. Maar als je een autolover bent, wil je toch niet dat je kleintje ergens in een of andere garage staat... En daarbij, je moet dan overal waar je aan wal gaat een auto hebben staan! (niet dat je daar moeilijk over doet als je het geld hebt om zo'n yacht te kopen, natuurlijk )
In elk geval, wat doe je nu met 4 slaapkamers!
Die ruimte moet je toch kunnen benutten om op een gesofistikeerde manier uwen tuut binnen gepropt te krijgen? Hoe groot zou trouwens die kleinere boot zijn die vanachter in het dek zit?
hmmm, het moet toch mogelijk zijn. Ik ben helemaal akkoord met wat je zegt over dat design dat verpest wordt, hoor. Maar als je een autolover bent, wil je toch niet dat je kleintje ergens in een of andere garage staat... En daarbij, je moet dan overal waar je aan wal gaat een auto hebben staan! (niet dat je daar moeilijk over doet als je het geld hebt om zo'n yacht te kopen, natuurlijk )
In elk geval, wat doe je nu met 4 slaapkamers!
Die ruimte moet je toch kunnen benutten om op een gesofistikeerde manier uwen tuut binnen gepropt te krijgen? Hoe groot zou trouwens die kleinere boot zijn die vanachter in het dek zit?
er zijn rijke tisten die een aparte garageboot meehebben met hun transpotmiddelen in
Comment