Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaartuigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heeft er iemand meer info over dit bootje, zou ontworpen zijn door Philippe Starck ...

Comment

• Wat een afschuwelijk ding

Yacht-Submarine

Comment

• Prachtig ding imo.
        Eerst vond ik het ook niets maar nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
          Prachtig ding imo.
          Eerst vond ik het ook niets maar nu

http://yachts.monacoeye.com/pages/sigma_001.php

Comment

• Tis idd een specialeke, maar iets, volgens mij die rechte achterkant van de brug enzo, laat het me lelijk vinden...

Die predator op die site is ook met een reverse bow, is klassieker en niet zo modern... maar charmeert me wel meer

Comment

• Dit is ook een erg knappe Starck

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                Te kort volgens de hoogte

Comment

• die 135 Dragon is idd een heel knap ding, typisch Amerikaans.
                  Maar toch, nog maar eens posten, liever dit

Pershing 115' Express CruiserA Sleek, Silver Streak... by Capt. Chuck Gnaegy Speed fanatics, racers, car makers and advertisers often gush...

Voor €16.500.000 op uw oprit!

Comment

• Jawadde, op zo'n spel zou ik de rest van mijn leven kunnen wonen. Alleen zou ik de ruimtes een beetje aanpassen en van één van de slaapkamers een garage maken... Voor den Aston

Aah jaa!

Comment

• POA, ongeveer 10miljoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                        Jawadde, op zo'n spel zou ik de rest van mijn leven kunnen wonen. Alleen zou ik de ruimtes een beetje aanpassen en van één van de slaapkamers een garage maken... Voor den Aston

Aah jaa!
                        Hoe ga je die Aston aan wal krijgen?

Comment

• =>Hoe krijgt Paul Allen zijn G en andere aan wal?
                          Met één of ander vernuftig systeem. Een hijskraan zoals er beschikbaar is voor dat bootje achteraan, ofzo. Dunno.
                          Voor die prijs moet er toch iets te vinden zijn?

Comment

• En natuurlijk weer Mangusta

Mangusta 130
                            Van de 108 is er een site http://www.mangusta108ares.com/

Comment

• Kijk, als je nu je wagen vanachter parkeert ipv een bootje (blauwe kleur)
                              en je zet je bootje vooraan? (groene kleur)
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

=>Hoe krijgt Paul Allen zijn G en andere aan wal?
                                Met één of ander vernuftig systeem. Een hijskraan zoals er beschikbaar is voor dat bootje achteraan, ofzo. Dunno.
                                Voor die prijs moet er toch iets te vinden zijn?
                                Die Pershing is 115ft, de Octopus 414, betwijfel of ze in zo'n Pershing een heel garage + lifstsysteem zouden zetten, zou zonde zijn van de ruimte in de boot ook + het design leent zich er echt niet toe om ff een gat in de zijkant te laten openen en er een auto uit te laten komen.

Comment

Kijk, als je nu je wagen vanachter parkeert ipv een bootje (blauwe kleur)
                                  en je zet je bootje vooraan? (groene kleur)
                                  Serieus?

:+
                                  Vanvoor snap ik niet echt wat je bedoelt, aan de buitenkant gaat het iig niet. En die achterkant, ik betwijfel of er een auto oppast , maar als hij past zet je op die plaats toch geen auto? :')
                                  En hoe ga je die auto aan wal krijgen moest het gaan? er is een hoogteverschil tussen de kade en die boot + hij kan nooit helemaal tegen de kade liggen. Een liftsysteem zou het hele bootdesign verpesten. Zet hem maar gewoon in de parkeergarage van de haven, zoals elke Monegask. :+

Comment

• Wedge 2>>>>>>>>>>>>>>>>>>>eender welke Mangusta imo.

Comment

• hmmm, het moet toch mogelijk zijn. Ik ben helemaal akkoord met wat je zegt over dat design dat verpest wordt, hoor. Maar als je een autolover bent, wil je toch niet dat je kleintje ergens in een of andere garage staat... En daarbij, je moet dan overal waar je aan wal gaat een auto hebben staan! (niet dat je daar moeilijk over doet als je het geld hebt om zo'n yacht te kopen, natuurlijk )
                                      In elk geval, wat doe je nu met 4 slaapkamers!
                                      Die ruimte moet je toch kunnen benutten om op een gesofistikeerde manier uwen tuut binnen gepropt te krijgen? Hoe groot zou trouwens die kleinere boot zijn die vanachter in het dek zit?

Comment

hmmm, het moet toch mogelijk zijn. Ik ben helemaal akkoord met wat je zegt over dat design dat verpest wordt, hoor. Maar als je een autolover bent, wil je toch niet dat je kleintje ergens in een of andere garage staat... En daarbij, je moet dan overal waar je aan wal gaat een auto hebben staan! (niet dat je daar moeilijk over doet als je het geld hebt om zo'n yacht te kopen, natuurlijk )
                                        In elk geval, wat doe je nu met 4 slaapkamers!
                                        Die ruimte moet je toch kunnen benutten om op een gesofistikeerde manier uwen tuut binnen gepropt te krijgen? Hoe groot zou trouwens die kleinere boot zijn die vanachter in het dek zit?
                                        er zijn rijke tisten die een aparte garageboot meehebben met hun transpotmiddelen in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          er zijn rijke tisten die een aparte garageboot meehebben met hun transpotmiddelen in
                                          héhé, dat ik daar niet aan gedacht, heb.. Natuurlijk, nu je 't zegt .

Damn, wat zijn we decadent..

Comment

Working...
                                          X