Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daar ken ik mijn wagen niet goed genoeg voor. Ik denk dat iemand gelijk gij toch wel moet weten dat je niet zo moet rijden als je je wagen nog niet lang hebt...
Daar ken ik mijn wagen niet goed genoeg voor. Ik denk dat iemand gelijk gij toch wel moet weten dat je niet zo moet rijden als je je wagen nog niet lang hebt...
Bemerk wel enige ironie in Sub z'n post
rijdt jij al veel met de M5? Elke dag wat oprit, of nu en dan ook eens.... ?
In de UK is het naar het schijnt goedkoper om een 'private plate' aan te vragen. Er gelden daar ook andere regels volgens mij, nummerplaten gaan daar mee over van eigenaar als je een wagen koopt.
de vraag is niet of je uw wagen al goed genoeg kent, de vraag is eerder of gij zo wel kunt rijden... Das echt ni evident om te driften hoor. 't ziet er immens veel makkelijker uit dan 't is.
Mijnen hoed af (en diep!) voor die kerel in dat filmpje, magistraal staaltje stuurmanskunst!
Comment