Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
heb ik al lang gedaan HOMIE!
zoek dan zelf naar foto's TAMZAK! En zeg dat tegen uw jonge suikernonkel ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
deze is ook nog goed:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenzoek dan zelf naar foto's TAMZAK! En zeg dat tegen uw jonge suikernonkel ook
Comment
-
DTM op de nordschleiffe, als dat niet de max is weet 'k 't niet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenDTM op de nordschleiffe, als dat niet de max is weet 'k 't niet meer
http://video.google.nl/videoplay?doc...52404600&q=DTM
ik wist trouwens niet dat de 190 nog samen met de E36 in de DTM had gereden? Ik leer dus weer bij
Als ik ooit té veel geld heb, laat ik me een 190 volledig DTM-spec ombouwen... enkel voor wat op circuit rond te hossen... moet zalig zijn
Comment
-
Dat waren nog 'es tijden.Alfa vs. BMW vs. Merc. Zalig.
En dat waren nog "auto's", en geen vliegmachines. Men nam 'n seriewagen, kleedde die uit en bouwde die wat om ... maar je had nog altijd de auto die je in de showroom kon bestellen. Nu is dat anders, men bouwt een racer op de meest optimale manier en nadien zorgt men dat men de bovenste 60% van de carrosserie van een bepaald model van 't merk erover krijt ... in carbon.
En in 't begin, damn, die gastjes komen gewoon van de grond op de Nordschleife.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenGot it!
JAmmer dat ik de foto niet kan opslaan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenDTM op de nordschleiffe, als dat niet de max is weet 'k 't niet meer
http://video.google.nl/videoplay?doc...52404600&q=DTM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDe routes zijn niet meer zichtbaar
Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk BerichtenZou het mogelijk zijn dat iemand die plannetjes van de eerste post terug online zet? Is handiger dan de uitleg voor iemand die er nog niet geweest is om de weg te vinden (zoals ik dus)The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Heb de routepics teruggevonden:
@ Sega: zet die 'ns terug in de eerste post, plz!
Holland-route:
E40-route:
Bijgevoegde BestandenThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
gTa-route origineel:
gTa-route alternatief:
Bijgevoegde BestandenThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenWow Sega heeft een CLK DTM AMG
Nee, 'in achtervolging' staat er boven de foto hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenWas het maar waar
Nee, 'in achtervolging' staat er boven de foto héThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenAh, een nieuw ringtopic !
2 chicks in een 172 cup
Comment
Comment