Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik rij 22 aug. omstreeks 10u naar de Ring met zowel de mobi als met de FRS+aanhangwagen.
Ik heb alleen één probleempje, heb geen bestuurder voor de mobi (ze moeten allemaal maandag werken, ja vies woord..)
Dus stel ik het volgende voor, die dat een rijbewijs B en +23j is mag met de mobi oprijden naar de Ring, kan dan de zaterdag als co in de FRS "testrijden" en s'avond overnachten in de mobi...
Dit is GRATIS, je hebt alleen een kussen en een donsdekeno.a nodig...
Maandag gaan we supporteren voor ons Vlaams team...
Er kunnen 4 personen in de mobi slapen...
Ikzelf, Celsius, de nog onbekende bestuurder, e.a.... ?
Damn 't was de moeite vandaag aan de ring
De ring was vandaag gewoon open vanaf 11u, maar 't was ook 'AvD-Oldtimer-Grand-Prix'
Het was zeer druk, maar de file was niet normaal
Mercedes SLS,911 Sport Classic, Lamborghini Miura, F430 scuderia.. Ook op de ring zelf vele russe, groep caterhams/donkervoorts, véééél Porsche's, 5 wiesmanns.. en zalig weer, super
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Damn 't was de moeite vandaag aan de ring
De ring was vandaag gewoon open vanaf 11u, maar 't was ook 'AvD-Oldtimer-Grand-Prix'
Het was zeer druk, maar de file was niet normaal
Mercedes SLS,911 Sport Classic, Lamborghini Miura, F430 scuderia.. Ook op de ring zelf vele russe, groep caterhams/donkervoorts, véééél Porsche's, 5 wiesmanns.. en zalig weer, super
idd khem die russen ook gezien ( Nissan GT-R ( hij smeet die enkele bochten dwars) 2 bmw's alpina's ,m3 e92 en R8 )
anders nog 4 scuderia's ( 3 rode 1 zwarte ) ford GT + mk1 , shelby gt500 , CUDA ,gallardo,4 fer california's ( zwart en 3 rode )
een paar belgen ford RS (wit ), fiesta st( wit en rood ) een paar bmw's.....
en BTW ze stonden te flitsen rond +- 12u00 op de weg B258 op een rechts parkingtje in een wit VW buske met getinte ramen het bakske stond naast de vangrail niet te vergeten zone 50km/h ( RASEN IS OUT )en al die moto's maar knallen want het is een godverdomd lekker baantje.
Eerste keer Nürburgring gedaan vandaag (witte Fiesta ST waar FASTBART het over heeft, samen me ne maat (rooie ST). 't Smaakt direct naar meer, wel heel veel volk op de baan, maar dat heeft ook z'n sjieke kanten.
Valt me wel op hoe snel zo'n rondje eigenlijk gedaan is als je dr zelf op rijdt, al wordt je langs alle kanten ingehaald. En sommige mannen in zo'n Ringtoys (vooral dan M3 E36's) zijn zo zot als een achterdeur .
Moet ook een redelijk zwaar accident met een motard gebeurd zijn, heb z'n moto gezien en dat beloofde niet veel goeds...hopelijk leeft die mens nog.
Comment