Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
    Nog nooit naar de ring geweest zeker?

Je kan dat ter plaatse betalen.
    Inderdaad
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• tip: zoek de GPS coordinaten op van de ingang en de gekende punten om te kijken, anders is het even zoeken.
      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• NS : zondag 22 en maandag 23 augustus

Voilà mijn planning...

Ik rij 22 aug. omstreeks 10u naar de Ring met zowel de mobi als met de FRS+aanhangwagen.

Ik heb alleen één probleempje, heb geen bestuurder voor de mobi (ze moeten allemaal maandag werken, ja vies woord..)

Dus stel ik het volgende voor, die dat een rijbewijs B en +23j is mag met de mobi oprijden naar de Ring, kan dan de zaterdag als co in de FRS "testrijden" en s'avond overnachten in de mobi...

Dit is GRATIS, je hebt alleen een kussen en een donsdeken o.a nodig...

Maandag gaan we supporteren voor ons Vlaams team...

Er kunnen 4 personen in de mobi slapen...
        Ikzelf, Celsius, de nog onbekende bestuurder, e.a.... ?

En het is ne luxueuse : http://www.everyoneweb.be/mobiverhuur/
        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Wat is er de maandag te doen?

Ik moet zondagmiddag eten met familie in Diksmuide
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik zal er zondag ( 22-8 ) ook zijn met Paul en de E30. Laatste dag van onze roadtrip dan.
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• 23 augustus is er een trackday georganiseerd door ringweekends.co.uk

Comment

• Beestig!

Schitterend

Comment

• Damn 't was de moeite vandaag aan de ring
                  De ring was vandaag gewoon open vanaf 11u, maar 't was ook 'AvD-Oldtimer-Grand-Prix'
                  Het was zeer druk, maar de file was niet normaal
                  Mercedes SLS,911 Sport Classic, Lamborghini Miura, F430 scuderia.. Ook op de ring zelf vele russe, groep caterhams/donkervoorts, véééél Porsche's, 5 wiesmanns.. en zalig weer, super
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                    Damn 't was de moeite vandaag aan de ring
                    De ring was vandaag gewoon open vanaf 11u, maar 't was ook 'AvD-Oldtimer-Grand-Prix'
                    Het was zeer druk, maar de file was niet normaal
                    Mercedes SLS,911 Sport Classic, Lamborghini Miura, F430 scuderia.. Ook op de ring zelf vele russe, groep caterhams/donkervoorts, véééél Porsche's, 5 wiesmanns.. en zalig weer, super

idd khem die russen ook gezien ( Nissan GT-R ( hij smeet die enkele bochten dwars) 2 bmw's alpina's ,m3 e92 en R8 )

anders nog 4 scuderia's ( 3 rode 1 zwarte ) ford GT + mk1 , shelby gt500 , CUDA ,gallardo,4 fer california's ( zwart en 3 rode )

een paar belgen ford RS (wit ), fiesta st( wit en rood ) een paar bmw's.....

en BTW ze stonden te flitsen rond +- 12u00 op de weg B258 op een rechts parkingtje in een wit VW buske met getinte ramen het bakske stond naast de vangrail niet te vergeten zone 50km/h ( RASEN IS OUT )en al die moto's maar knallen want het is een godverdomd lekker baantje.
                    Last edited by ; 14/08/2010, 22:13.

Comment

• vandaag
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 14/08/2010, 22:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                        Het was inderdaad fun en nadien een klein pizzake gaan eten in Adenau
                        aangeziem ge ne porsche-lover zijt check porsche-topic, paar pics van vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          aangeziem ge ne porsche-lover zijt check porsche-topic, paar pics van vandaag

Alles van de Volkswagen groep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                            Alles van de Volkswagen groep

@ Alexx ge moest hem naar diene zien lopen.......
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                              @ Alexx ge moest hem naar diene zien lopen.......
                              Kan ik mij voorstellen

in 't vervolg mekaar nummers doorgeve he voor aan de ring

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Eerste keer Nürburgring gedaan vandaag (witte Fiesta ST waar FASTBART het over heeft, samen me ne maat (rooie ST). 't Smaakt direct naar meer, wel heel veel volk op de baan, maar dat heeft ook z'n sjieke kanten.
                                    Valt me wel op hoe snel zo'n rondje eigenlijk gedaan is als je dr zelf op rijdt, al wordt je langs alle kanten ingehaald. En sommige mannen in zo'n Ringtoys (vooral dan M3 E36's) zijn zo zot als een achterdeur .
                                    Moet ook een redelijk zwaar accident met een motard gebeurd zijn, heb z'n moto gezien en dat beloofde niet veel goeds...hopelijk leeft die mens nog.

Comment

• mooie foto's alexx

Comment

Working...
                                      X