Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Graag gedaan.
    Mss dat er iemand ene heeft van mijne wagen?
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik ben er weeral niet geraakt, ben nog maar 2 keer naar de Ring geraakt met de Itr in de 8 maanden dat ik hem heb. Gewoonweg geen tijd

Comment

• Kan er mij iemand meedelen waar deze laatste foto's juist getrokken zijn? Ik wil ook wel eens een dagje gaan spotten aan de Nürburgring maar weet niet goed waar de beste plekken zijn om te gaan kijken. Daar waar iedereen vertrekt, is dat ook geen leuke plek? Thanks voor de antwoorden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichten
          Kan er mij iemand meedelen waar deze laatste foto's juist getrokken zijn? Ik wil ook wel eens een dagje gaan spotten aan de Nürburgring maar weet niet goed waar de beste plekken zijn om te gaan kijken. Daar waar iedereen vertrekt, is dat ook geen leuke plek? Thanks voor de antwoorden.

Hier kun je uitleg vinden naar verschillende spots

Comment

• UK vs DE
            attitude

Comment

• 14/15 aug ,maken we ook een tripje naar de ring ! hopelijk zit het weerke mee

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=40DuS...eature=related

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  Goe bezig ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ed-M3Cab Bekijk Berichten
                    14/15 aug ,maken we ook een tripje naar de ring ! hopelijk zit het weerke mee
                    Wij zijn de 14de ook aanwezig en zoals het er nu naar uitziet wordt het constant zonnig, maar 't is nu wat ver om dat met zekerheid te zeggen
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Iemand die hier op het forum zit? Is een Belg maar de nummerplaat is niet te lezen.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Knap gereden van de Mini,maar die 2 laatste Porsches hebben wel een rare rijstijl ,misschien door het drukke verkeer...

Comment

• ik weet niet of hij op dit forum zit, maar zit wel op 9lives
                          heeft wel wat ervaring op de ring

Comment

• yep ik ken hem persoonlijk, maar syphon was me voor Weet ook niet of hij hier zit.

@mcclane niet toevallig van diezelfde dag / periode foto's van een zwarte focus? Dat was een vriend die daar ook naartoe ging.

Comment

• was er gisteren ook.. man man, bijna een moto onder m'n voorbumper gehad in de linkse bocht tussen pflanzgarten 1 & 2, kerel kwam ineens van rechts vol naar links, vol over de curb moeten gaan in't gras half, bodemplaat erover voelen schuren... in de rechts-linkse bocht erna wou hij me ook niet voorbij laten gaan, links blijven plakken en zwaaien met z'n vingerke van nee nee

in de loop van de dag was ook het lampje van m'n achterste rechterpinker losgekomen, en heb dan altijd maar met de hand uit het raam teken gedaan en ruim op tijd opzij gezet dat ze voorbij konden, wel grappig dat ze quasi allemaal terugwuifden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Wij zijn de 14de ook aanwezig en zoals het er nu naar uitziet wordt het constant zonnig, maar 't is nu wat ver om dat met zekerheid te zeggen
                                Ik hoop dat je gelijk hebt ivm het weerke.....en wie weet komen we elkaar daar tegen

Grt Ed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                                  yep ik ken hem persoonlijk, maar syphon was me voor Weet ook niet of hij hier zit.

@mcclane niet toevallig van diezelfde dag / periode foto's van een zwarte focus? Dat was een vriend die daar ook naartoe ging.
                                  Wel gezien maar geen foto van. Ben er trouwens niet lang gebleven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    http://www.northloop.co.uk/photography.htm

Hier kun je uitleg vinden naar verschillende spots
                                    juist wat ik nodig heb! thanx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                      Gespot
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Mr Syphon Bekijk Berichten
                                      aah sjiek, thx
                                      was leuk om nog eens naar de ring te gaan, altijd weer verschieten van die hoogte verschillen
                                      Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                      Graag gedaan.
                                      Mss dat er iemand ene heeft van mijne wagen?
                                      Hier nog eens.

En de mijne

Last edited by McClane; 09/08/2010, 20:48.

Comment

• Vanavond ga ik nog wat rijden daar. Geopend van 17:15 tot 19:30.

Comment

Zie die kerel gaan met die mini

Comment

Working...
                                          X