Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan er mij iemand meedelen waar deze laatste foto's juist getrokken zijn? Ik wil ook wel eens een dagje gaan spotten aan de Nürburgring maar weet niet goed waar de beste plekken zijn om te gaan kijken. Daar waar iedereen vertrekt, is dat ook geen leuke plek? Thanks voor de antwoorden.
Kan er mij iemand meedelen waar deze laatste foto's juist getrokken zijn? Ik wil ook wel eens een dagje gaan spotten aan de Nürburgring maar weet niet goed waar de beste plekken zijn om te gaan kijken. Daar waar iedereen vertrekt, is dat ook geen leuke plek? Thanks voor de antwoorden.
was er gisteren ook.. man man, bijna een moto onder m'n voorbumper gehad in de linkse bocht tussen pflanzgarten 1 & 2, kerel kwam ineens van rechts vol naar links, vol over de curb moeten gaan in't gras half, bodemplaat erover voelen schuren... in de rechts-linkse bocht erna wou hij me ook niet voorbij laten gaan, links blijven plakken en zwaaien met z'n vingerke van nee nee
in de loop van de dag was ook het lampje van m'n achterste rechterpinker losgekomen, en heb dan altijd maar met de hand uit het raam teken gedaan en ruim op tijd opzij gezet dat ze voorbij konden, wel grappig dat ze quasi allemaal terugwuifden
Comment