Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    en ik daar dan staan en gij weer forfait geven zeker
    Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
    Nee, je GAAT gaan.
    ja ja

hoe wast vandaag?

Comment

• Ik denk dat ik vrijdag 26.03 eens ga gaan. Ik ben vrij en in de buurt...
      i 1 2 1/2 6

Comment

• 'k Heb mezelf voorgenomen om dit jaar zeker eens de Ring de bezoeken. Laten we hopen dat dat goed komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
          'k Heb mezelf voorgenomen om dit jaar zeker eens de Ring de bezoeken. Laten we hopen dat dat goed komt.

Place 2 Be... 19 GTR's (waaronder Rami), Amg's, ferrari's, porsches, astons
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

'k Heb mezelf voorgenomen om dit jaar zeker eens de Ring de bezoeken. Laten we hopen dat dat goed komt.
            Zet er anders direct int groot DAAANNNNN bij ofzo hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
              Zet er anders direct int groot DAAANNNNN bij ofzo hé
              Als dat er al van zou komen...
              We'll see.

Comment

doe in één keer nurburgring, stuttgard en munchen. GEWELDIG: mijn foto's

persoonlijke foto's zitten er tuurlijk niet tussen =)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  ja ja

hoe wast vandaag?
                  Ben nie geweest.. Werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                    Ben nie geweest.. Werken
                    ah ok

kzie het wel zitten voor zondag.. juist die regen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      ah ok

kzie het wel zitten voor zondag.. juist die regen
                      Zou het regenen?

Comment

• Wie gaat er allemaal morgen?

Matthi en ik gaan, samen met nog een paar wagens waarschijnlijk.

't gaat bewolkt zijn, maar wel aangename temperatuur en misschien een beetje neerslag

Comment

• 'k Zou zeggen, pik mij onderweg op.

Maar ik kan niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            http://autoforum.be/showthread.php?t=42646

amai zalig dien dag komkik juist aan in sunparks daar in de buurt. sowiso is moete langskome
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              amai zalig dien dag komkik juist aan in sunparks daar in de buurt. sowiso is moete langskome
                              Jep, de dag ervoor zijn wij er ook, hotelleke gereserveerd voor de dag erna dit mee te maken.. moet echt crazy zijn

Comment

Jep, de dag ervoor zijn wij er ook, hotelleke gereserveerd voor de dag erna dit mee te maken.. moet echt crazy zijn
                                idd kunt ge daar ook gewoon naast het circuit erges staan om al die auto's voorbij te zien vlammen?

die toeristenrondrit achtig ding dare. die dage erna zijn da. zou da tof zijn? ben aant twijfelen om er zelf is over te rijden maar ik heb er geen enkele ervaring me dat circuit behalve in GT4
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  idd kunt ge daar ook gewoon naast het circuit erges staan om al die auto's voorbij te zien vlammen?

die toeristenrondrit achtig ding dare. die dage erna zijn da. zou da tof zijn? ben aant twijfelen om er zelf is over te rijden maar ik heb er geen enkele ervaring me dat circuit behalve in GT4
                                  Je kan rond heel het circuit staan
                                  Touhristenfahren is zeker tof.. als je ziet wat er allemaal op rijd, just 4 fun.. verkenningsrondjes he
                                  Last edited by Alexx; 20/03/2010, 21:23.

Comment

http://autoforum.be/showthread.php?t=42646

z'n TC zal weer overuren draaien

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    ben aant twijfelen om er zelf is over te rijden maar ik heb er geen enkele ervaring me dat circuit behalve in GT4
                                    gewoon doen, niemand die je verplicht om meteen het onderste uit de kan te halen. Beheers je gewoon een beetje en dan is het eigenlijk best veilig.
                                    Last edited by PJH; 20/03/2010, 21:23.
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Helemaal rechts, zie je Brünchen staan ... daar is een grote parking; als je hem daar parkeert heb je een schoon zicht op de wagens die voorbij komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                        z'n TC zal weer overuren draaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          gewoon doen, niemand die je verplicht om meteen het onderste uit de kan te halen. Beheers je gewoon een beetje en dan is het eigenlijk best veilig.
                                          Voor mezelf zitk nu echt ni zo hard in
                                          maar voor al da rapper spul als die u moete passere moet ge pinke en opzij gaan. maar naar welke kant moet ge gaan?in filmkes zieder soms naar links gaan en andere naar rechts.

(sorry voor de stomme vraag mss)
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X