Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
    vertel .......... het welke
    De openbare weg

mvg
    De la Marche
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      zeiknatte ring is nochtans ook leuk ze, en je leert echt veel
      ben van plan om straks eens te gaan..

Comment

• Straks?

Comment

• zalig

1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Die zit daar echt veel
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Die zit daar echt veel
              Megachille kerel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Die zit daar echt veel
                Hopelijk morgen ook, ben eens benieuwd..
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Is dat sneeuw?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                    Is dat sneeuw?
                    Smeltende sneeuw éh. Nu is het al weg

Comment

• Arme Izzy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                        Megachille kerel
                        ben je hem vandaag weer tegengekomen?

Comment

• Tis daar precies ook anders weer als hier

Wil ook eens naar de ring gaan maar tsal nog niet voor direct zijn denk ik

Comment

• am Osterwochenende ist rund um die Nordschleife ein hohes Verkehrsaufkommen zu erwarten. Daher werden wir zusätzliche Mitarbeiter vor Ort haben, um den Verkehrsstrom zu lenken und Eure Fahrzeuge auf den zur Verfügung stehenden Parkflächen einzuweisen.

Wir möchten Euch bitten, diese ausgewiesenen Parkflächen unbedingt zu nutzen, da wir sonst nicht verhindern können, dass nicht ordnungsgemäß geparkte Fahrzeuge (beispielsweise am Straßenrand) von der zuständigen Verbandsgemeinde mit einem Bußgeld belegt werden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              am Osterwochenende ist rund um die Nordschleife ein hohes Verkehrsaufkommen zu erwarten. Daher werden wir zusätzliche Mitarbeiter vor Ort haben, um den Verkehrsstrom zu lenken und Eure Fahrzeuge auf den zur Verfügung stehenden Parkflächen einzuweisen.

Wir möchten Euch bitten, diese ausgewiesenen Parkflächen unbedingt zu nutzen, da wir sonst nicht verhindern können, dass nicht ordnungsgemäß geparkte Fahrzeuge (beispielsweise am Straßenrand) von der zuständigen Verbandsgemeinde mit einem Bußgeld belegt werden.
                              CAR FREITAG
                              we'll be there

echt zottenkot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                Arme Izzy

Toen ik Nurnburg binnenreed begon het serieus te sneeuwen!
                                Zag dat de nrplaat van de auto die achter mij reed onzichtbaar aan het worden was. Zo hevig was het!

Ik heb op een quasi lege natte Ring gereden. Rustige tempo, paar serieuse uitschuivertjes gehad () en maar 1x ingehaald en dat was door een Audi A6 C6.

En jawel ene (Britse) Porsche GT2 in de vangrails. Resultaat:linkervoorwiel krom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

Toen ik Nurnburg binnenreed begon het serieus te sneeuwen!
                                  Zag dat de nrplaat van de auto die achter mij reed onzichtbaar aan het worden was. Zo hevig was het!

Ik heb op een quasi lege natte Ring gereden. Rustige tempo, paar serieuse uitschuivertjes gehad () en maar 1x ingehaald en dat was door een Audi A6 C6.

En jawel ene (Britse) Porsche GT2 in de vangrails. Resultaat:linkervoorwiel krom.
                                  Als je Nurnburg binnenreed zat je toch wel even 300km verkeerd denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    zeiknatte ring is nochtans ook leuk ze, en je leert echt veel
                                    Ja, dat DTC écht werkt als je al scheef staat, en dat Aston Martins da nié hebben en dus wél de vangrail in gaan

Die 3-reeks die elke bocht al driftend nam was ook plots heel wat stiller toen ie mij scheef had zien gaan in mijn 3-reeks

Comment

• Der is wel een zakske volk é vandaag? Check die webcam. Van GT3RSen tot 15j oude Ibiza's

Comment

• hallo beste auto lief hebbers .zou ook is graag gaan kijken daar , maar ben helemaal niet vertrouwd met de ring , zou zeker eerste keer gaan om te kijken en te genieten van al die mooie wagens dat er bollen.
                                        kan er iemand mij wat uitleg geven ,1 is dit zoals zolder dat je op verschillende plaatsen kunt gaan kijken ,of er maandag 2de paasdag iets te beleven valt .indien er mensen zijn die intresse hebben kunnen we samen afspreken en naar ginder rijden , moet ik de weg niet zoeken , ,indien intresse mail me pm en zal mijn gegevens door geven om contact te leggen.
                                        rij zelf met audi a5 3.0 tdi dus als je niet te snel rijd kan ik wel volgen.
                                        thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Ja, dat DTC écht werkt als je al scheef staat, en dat Aston Martins da nié hebben en dus wél de vangrail in gaan

Die 3-reeks die elke bocht al driftend nam was ook plots heel wat stiller toen ie mij scheef had zien gaan in mijn 3-reeks
                                          in de Mini heb je maar 2 standen, aan (DSC) of uit

ik zet het nooit uit op circuit, helemaal niet nodig

Comment

Working...
                                          X