Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzeiknatte ring is nochtans ook leuk ze, en je leert echt veel
Comment
-
zalig
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDie zit daar echt veel1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIs dat sneeuw?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenMegachille kerel
Comment
-
am Osterwochenende ist rund um die Nordschleife ein hohes Verkehrsaufkommen zu erwarten. Daher werden wir zusätzliche Mitarbeiter vor Ort haben, um den Verkehrsstrom zu lenken und Eure Fahrzeuge auf den zur Verfügung stehenden Parkflächen einzuweisen.
Wir möchten Euch bitten, diese ausgewiesenen Parkflächen unbedingt zu nutzen, da wir sonst nicht verhindern können, dass nicht ordnungsgemäß geparkte Fahrzeuge (beispielsweise am Straßenrand) von der zuständigen Verbandsgemeinde mit einem Bußgeld belegt werden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenam Osterwochenende ist rund um die Nordschleife ein hohes Verkehrsaufkommen zu erwarten. Daher werden wir zusätzliche Mitarbeiter vor Ort haben, um den Verkehrsstrom zu lenken und Eure Fahrzeuge auf den zur Verfügung stehenden Parkflächen einzuweisen.
Wir möchten Euch bitten, diese ausgewiesenen Parkflächen unbedingt zu nutzen, da wir sonst nicht verhindern können, dass nicht ordnungsgemäß geparkte Fahrzeuge (beispielsweise am Straßenrand) von der zuständigen Verbandsgemeinde mit einem Bußgeld belegt werden.
we'll be there
echt zottenkot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenArme Izzy
Toen ik Nurnburg binnenreed begon het serieus te sneeuwen!
Zag dat de nrplaat van de auto die achter mij reed onzichtbaar aan het worden was. Zo hevig was het!
Ik heb op een quasi lege natte Ring gereden. Rustige tempo, paar serieuse uitschuivertjes gehad () en maar 1x ingehaald en dat was door een Audi A6 C6.
En jawel ene (Britse) Porsche GT2 in de vangrails. Resultaat:linkervoorwiel krom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Toen ik Nurnburg binnenreed begon het serieus te sneeuwen!
Zag dat de nrplaat van de auto die achter mij reed onzichtbaar aan het worden was. Zo hevig was het!
Ik heb op een quasi lege natte Ring gereden. Rustige tempo, paar serieuse uitschuivertjes gehad () en maar 1x ingehaald en dat was door een Audi A6 C6.
En jawel ene (Britse) Porsche GT2 in de vangrails. Resultaat:linkervoorwiel krom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzeiknatte ring is nochtans ook leuk ze, en je leert echt veel
Die 3-reeks die elke bocht al driftend nam was ook plots heel wat stiller toen ie mij scheef had zien gaan in mijn 3-reeks
Comment
-
hallo beste auto lief hebbers .zou ook is graag gaan kijken daar , maar ben helemaal niet vertrouwd met de ring , zou zeker eerste keer gaan om te kijken en te genieten van al die mooie wagens dat er bollen.
kan er iemand mij wat uitleg geven ,1 is dit zoals zolder dat je op verschillende plaatsen kunt gaan kijken ,of er maandag 2de paasdag iets te beleven valt .indien er mensen zijn die intresse hebben kunnen we samen afspreken en naar ginder rijden , moet ik de weg niet zoeken , ,indien intresse mail me pm en zal mijn gegevens door geven om contact te leggen.
rij zelf met audi a5 3.0 tdi dus als je niet te snel rijd kan ik wel volgen.
thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJa, dat DTC écht werkt als je al scheef staat, en dat Aston Martins da nié hebben en dus wél de vangrail in gaan
Die 3-reeks die elke bocht al driftend nam was ook plots heel wat stiller toen ie mij scheef had zien gaan in mijn 3-reeks
ik zet het nooit uit op circuit, helemaal niet nodig
Comment
Comment