Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jep, geen probleem. Je kan er via een smal poortje ofzo wel op. Wel niet aan te raden met dunne kale banden
Thanks, als dat niet te ver is en ik vind ne fiets wil ik wel eindelijk eens een rondje ring doen!
Hopelijk liggen de banen errond er wat deftig bij, m'n zomerbanden hebben hun beste tijd gehad en ben zwaar beladen waarschijnlijk (heb het over de auto nu he )
Rondje Ring met de fiets zou inderdaad wel ontzettend tof moeten zijn. Met al die hellingen inderdaad niet te overschatten, en het is ook al meer dan 20km, conditie zal er ook wel bij varen.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Rondje Ring met de fiets zou inderdaad wel ontzettend tof moeten zijn. Met al die hellingen inderdaad niet te overschatten, en het is ook al meer dan 20km, conditie zal er ook wel bij varen.
wil ik ook wel eens doen. Alleen heb ik zo'n oude dames fiets gepimpt met een matzwarte laklaag en verwijderd bagagerek Niet zo geschikt dus
Ben er geweest, fietsen heb ik niet gedaan, er ligt echt een heel dik pak sneeuw en veel zin om te fietsen had ik niet
Raar om het zo te zien, het was er helemaal leeg en verlaten.
Comment