Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren een groepje ringlovers gespot op de autoweg naar maasmechelen. Het waren britten...
E92 M3 in de plooi en er stond ook nog een kleine ferari by (brit)
Een andere wagen herkende ik niet, was vooraan en achteraan een half metertje korter geworden
Dat was ook een nieuwsitem op tv limburg. Daar verklaarden ze dat de britten op weg waren naar de IAA in Frankfurt
Door al dat gelees hier, heb ik het ook te pakken. Heb besloten me wat voor te bereiden op een uitstapje. Starten met simulatie in NFS en binnenkort Forza3 en wat rijlessen.
Target: lekker weer in april 2010. Tis nog lang maar wil het risico op brokken zo klein mogelijk houden
Door al dat gelees hier, heb ik het ook te pakken. Heb besloten me wat voor te bereiden op een uitstapje. Starten met simulatie in NFS en binnenkort Forza3 en wat rijlessen.
Target: lekker weer in april 2010. Tis nog lang maar wil het risico op brokken zo klein mogelijk houden
Navigator nodig?
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Comment