Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Iemand die weet of flitsboetes van vaste camera's uit Duitsland opgestuurd worden?
    Ik heb de mijne van bijna een jaar geleden nog steeds niet gekregen

23u s'avonds op een stuk waar je 110 mag reed ik 130- 140 ofzo , en rode flash recht in mijn gezicht ! Effe niet goed van want het was pikdonker

Comment

let's hope! Anders dikke miserie!
      Mama en papa mogen het nie weten ?

Comment

• Rasen ist aus?
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Mama en papa mogen het nie weten ?
          Ik was aant studeren bij vrienden!

Comment

Ik was aant studeren bij vrienden!
            Ben je dan vergeten te vertellen dat die vrienden in de Eifel zaten misschien ?

PS: Geloven uw ouders dat ???

Comment

• Mijn foto's van de Ring

Alle foto's -> KLIK HIER

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Mijn foto's van de Ring

Alle foto's -> KLIK HIER
                Pff, zo lang geleden dat ik nog geweest ben ... volgende weekzondag toch proberen tijd te maken hoor !

Comment

• Volgende week vrijdag is het vanaf 14h open, misschien dat ik dan eens ga

Comment

• ook vandaag was het druk, paar prachtige wagens gezien (Alfa 8C Spider in een soort gebroken wit )

en de eerste keer in 2,5j dat ik eens niet zelf gereden heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Zo'n vette platen.

Comment

• Ook juist terug!
                        Uiteindelijk niet veel van de TF gezien eigenlijk, lang over gedaan om de de ring zelf te vinden en daarna heel lang naar Brünchen gezocht en pas gevonden om half 8, als de Ring gesloten was
                        Daar heb ik NLS, Mercedeske en nog iemand van hier (ik ben z'n naam vergeten) (en nog wat volk, weet niet of ze op het forum zitten) ontmoet, zalige Golfjes en aangename kennismaking.
                        Toch was het het dubbel en dik waard, want de banen daar zijn ONGELOFELIJK zalig
                        Heb me echt geamuseerd daar, ondanks het feit dat ik daar met de Volvo niet veel kon aanvangen; zwaar, heel snel onderstuur, piepende banden, te zachte ophanging, geen communicatie door het stuur en DSTC grijpt heel snel in, ook wanneer het "uit" staat.
                        Maar daar dient hij natuurlijk niet voor, op de Autobahn deed hij het heel goed. 215 op de teller gehaald (zit dan wel bijna in de rode zone van de toerenteller) en hij gaf geen kick. Nog gespeeld met een Nissan 350Z (kon ik natuurlijk niet blijven volgen), en er zat een ongelofelijk lekkere poes aan het stuur (rrr vond ik kinky), en een Ford Focus die ik op Vmax ownde en op een snelle afrit nog vrij goed kon bij houden (reed echt wel op de limiet)
                        Het was leuk en ik wil nog eens gaan

Comment

• Stretsj stories

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            en nog iemand van hier (ik ben z'n naam vergeten)
                            WTF Dude

Comment

• hahahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                WTF Dude
                                Seutje, u zou ik toch nooit vergeten
                                Had enkel mensen vermeld die ik daarvoor nog niet ontmoet had, jij bent al zo'n deel van m'n leven dat het gewoonte is geworden ofzo

Comment

Seutje, u zou ik toch nooit vergeten
                                  Had enkel mensen vermeld die ik daarvoor nog niet ontmoet had, jij bent al zo'n deel van m'n leven dat het gewoonte is geworden ofzo

Comment

• Of ga ik wat te snel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                      Zo'n vette platen.

Echt he...favo

Comment

Of ga ik wat te snel?
                                        Jij gaat nooit te snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                          Jij gaat nooit te snel
                                          Poes!

Comment

Working...
                                          X