Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die Ring card is wel handig om niet altijd met ticketjes te moeten sukkelen, maar ik zie me die toch niet gebruiken om in het restaurant etc te betalen...allé ja we zullen wel zien.
    De prijzen zijn in vergelijking met vorig jaar precies wel niet enorm veel gestegen.
    2012 Renault Megane RS

Comment

• Die Nordschleife ist zur Zeit bis zum 07.02.2009 um 08:30 Uhr geschlossen!
      Stand: 29.01.2009 - 13:27

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
        De prijzen zijn in vergelijking met vorig jaar precies wel niet enorm veel gestegen.
        't mag wel ff

2006 = 16 euro
        2008/09 = 21 euro

zomaar ff 5 euro op 2 jaar da's een flinke procentuele stijging hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          er gaat daar waarschijnlijk geen kat zijn..

vanaf welke periode begint de ring weer vol te stromen met fanaten?
          Fanaten???
          Die stomme tjoeningclubjes zul je bedoelen!

ach man wat een gezeik daar, het liefste ga ik op een doordeweekse dag als je echt een paar rondjes wilt rijden en je niet wilt ergeren aan het aanschuiven!

bon, ik ga morgen erheen om een pizzake te eten bij Pino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
            Fanaten???
            Die stomme tjoeningclubjes zul je bedoelen!

ach man wat een gezeik daar, het liefste ga ik op een doordeweekse dag als je echt een paar rondjes wilt rijden en je niet wilt ergeren aan het aanschuiven!

mjah, daar heb je idd een punt..

Ik wil ook pizza

jammer vd sneeuw

Comment

• Ik ga passen voor morgen, ik wil zo graag een rondje met de MR, maar dat blijft daar maar sneeuwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                Ik ga passen voor morgen, ik wil zo graag een rondje met de MR, maar dat blijft daar maar sneeuwen
                moet fun zijn met de MR, maar idd de sneeuw

Comment

moet fun zijn met de MR, maar idd de sneeuw

Ik wil zo graag eens een rondje doen, ik zit constant naar die webcam te zien

Vanaf dat hij terug open is, ben ik weg, al moet ik daarvoor een dag ziek bellen

Comment

• valt er iets te doen in dat stadje eigenlijk?

Comment

valt er iets te doen in dat stadje eigenlijk?

Pizza

Comment

Pizza
                        beneden aan de 2° inrit toch niet.
                        die viel serieus tegen. toen we daar zaten te wachten op onze bestelling kregen we telefoon dat we konden meerijden met de M's, maar braaf als we zijn bleven we zitten wachten op de pizza's. (al zaten we snode plannen te plegen wie als laatste naar de wagen ging lopen)
                        hadden we dus beter, 't waren geen goeie en toen we bij de ingang aankwamen was het loket gesloten.
                        wimoptiek.be op

Comment

Ik wil zo graag eens een rondje doen, ik zit constant naar die webcam te zien

Vanaf dat hij terug open is, ben ik weg, al moet ik daarvoor een dag ziek bellen
                          laat me wat weten als je gaat, mss kan ik ookwel wat fixen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            beneden aan de 2° inrit toch niet.
                            die viel serieus tegen. toen we daar zaten te wachten op onze bestelling kregen we telefoon dat we konden meerijden met de M's, maar braaf als we zijn bleven we zitten wachten op de pizza's. (al zaten we snode plannen te plegen wie als laatste naar de wagen ging lopen)
                            hadden we dus beter, 't waren geen goeie en toen we bij de ingang aankwamen was het loket gesloten.
                            dan moet je de volgende keer wat verder doorrijden het stadje in, aan de linkerkant heb pizza Pinnochio, daar is het goed!

Comment

laat me wat weten als je gaat, mss kan ik ookwel wat fixen dan

Komt in orde, ik moet u nog altijd een pizza

Comment

Komt in orde, ik moet u nog altijd een pizza

Die remblokken zijn alweer opgeragd ondertussen!

Comment

Handig om zo dicht bij de Ring te wonen

Comment

• Ring gisteren

Spillies zijn eerste contact met Ring

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heerlijk autoboekje, ik kreeg het er warm van

Comment

Heerlijk autoboekje, ik kreeg het er warm van
                                        Echt he

SL 65 AMG Black Series, 335d, RUF,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Echt he

SL 65 AMG Black Series, 335d, RUF,...
                                          idd, stond flink wat matriaal in, geile bakken man!

Comment

Working...
                                          X