Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
    ?
    ik heb nu 12000 km en heb nog veel profiel over .
    Ik had een FWD kleine auto met 130pk. En ik reed er érg sportief mee ( om niet te zeggen eigenlijk zot ), continu. Ik bedoel wel versleten op de voorwielen.

De achterste banden hadden ook al wat verloren van hun groeven door het vele geslip van de achtertrein op ronden punten ...

Comment

• Zita heeft nu 48000km, en ben ondertussen aan m'n 3e set voorbanden.
      begonnen op Bridgestone, 2e set nog steeds Potenza's (en die waren tot op de draad versleten) en nu Goodyear Rainsport 1 vooraan

achteraan liggen er nog steeds de originele Potenza's onder met zo goed als geen profiel meer... dat zijn slicks tegen dat ik ze vervang, nog 2000 km!

Comment

• ik blijf mij Michelin Pilot Sports zweren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          ik blijf mij Michelin Pilot Sports zweren
          +1

Comment

• Interessant, maar dit is niet het bandentopic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
              Interessant, maar dit is niet het bandentopic
              interessant, maar dit is niet uw studieboek

Comment

• looooool stefan. ik vind het ook een onnodige modbreak. Wat zijn de beste banden op de nurburgring bv, moeten we het zo inleiden ? dit lijkt mij gewoon de topic te zijn voor al de nurburgringlovers, inclusief banden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Gast, begrijp dat nu toch eens

Remblokken, schijven, banden en addenda, dat groeit niet aan de bomen hoor
                  Van 1 rondje ring gaat dat niet allemaal versleten zijn ze
                  Zo 30-40km wat zitten raggen op baantjes levert evenveel slijtage op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    Van 1 rondje ring gaat dat niet allemaal versleten zijn ze
                    Zo 30-40km wat zitten raggen op baantjes levert evenveel slijtage op
                    absoluut, alleen heb ik mijn remmen echt wel pijn gedaan op de ring

Comment

• ja uiteraard is de ring enorm zwaar voor je auto, maar een rondje plezier laten omwille van het gedacht dat je kar dan zoveel extra slijt heeft opgelopen...
                      Met een vlotte dagdagelijkse rijstijl rij je héél snel het slijt van 1 rondje ring erbij

maar hey, ikzelf ben ook niet van plan om een rondje te rijden

Comment

• mietje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          ja uiteraard is de ring enorm zwaar voor je auto, maar een rondje plezier laten omwille van het gedacht dat je kar dan zoveel extra slijt heeft opgelopen...
                          Met een vlotte dagdagelijkse rijstijl rij je héél snel het slijt van 1 rondje ring erbij

maar hey, ikzelf ben ook niet van plan om een rondje te rijden

Ik wou net een rondje meerijden

Eigenlijk gaan we gewoon allemaal naar daar om een pizza te gaan eten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

Eigenlijk gaan we gewoon allemaal naar daar om een pizza te gaan eten
                            jup!

Comment

Ik ga niet meegaan, want ik ga niet aan de verleiding kunnen weerstaan
                              Moh, ik zal er wel voor zorgen dat je er niet zal oprijden...

(we willen je mee! )

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• ik zal nog eens proberen: om hoelaat vertrekken jullie naar de schleife den 3e febr ?

Comment

Gast, begrijp dat nu toch eens

Remblokken, schijven, banden en addenda, dat groeit niet aan de bomen hoor

Dat heeft je vorig jaar toch niet tegen gehouden...

Hoe zit da nu met die kadett? Laat die aan de ring ergens staan ofzo ringtool ginger en mat de bitch naar ginder tegen 300 per uur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                    ik ga vanaf het beter weer is en mijn Imolababe weer op d'r zomersloefjes staat ze ook een doopje gaan geven
                                    Wel das een voorbeeld wat ik ook hoop te doen dit jaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    Is inderdaad een zalige band, maar na 8000km ware deze bij mij versleten tot op de draad.

Sindsdien: Goodyear Eagle F1
                                    [Subtiel mode]

you know it

[/Subtiel mode]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                      Wel das een voorbeeld wat ik ook hoop te doen dit jaar

[Subtiel mode]

you know it

[/Subtiel mode]
                                      duotripje in de week als het kalmer is?

Comment

• iemand zin om mee te rijden deze zondag ?
                                        Als het goed weer is /me => schleife

ik vertrek wel vroeg en keer ook smiddags al terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                          iemand zin om mee te rijden deze zondag ?
                                          Als het goed weer is /me => schleife

ik vertrek wel vroeg en keer ook smiddags al terug
                                          Check "Voorbereiding Meet and Greet"

Daar is er een topic over.

Comment

Working...
                                          X