Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenKoud.
Jullie gaan toch met drie auto's?
Mama Lampe met de ML
Matthi Lampe met zijn matchbox-versie van de E39 M5
Check!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenPapa Lampe met de S
Mama Lampe met de ML
Matthi Lampe met zijn matchbox-versie van de E39 M5
Check!
Ze mogen alledrie al wel eens op de Ring zeker? Liefst tegelijk. En als de mama niet durft rijden, dan wil ik ook wel. Als het past in mijn agenda, en als ik er zin in heb.
Edit:
Matchbox.
Last edited by Beta; 08/01/2008, 21:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenBij de openingstijden staan er geen touristenfahrten van 29 januari tot 1 februari. Wil dit zeggen dat er dan helemaal geen auto's op de ring zullen zijn of kan het zijn dat er dan testen zijn op het circuit?
de testritten van de merken gebeuren enkel tijden touristenfahrten dacht ik.
dus is 'ie dicht omdat ze:
a. gaan werken,
b. een of andere activiteit hebben (BMW fahrer training/VLN)
c. iets anders aan de hand hebben...
browse nog wat rond op de site, meestal vind je daar ook je antwoord
Comment
-
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNet als Martini en Bastos, vind ik Jägermeister één van de knapste liveries voor een race auto!
en, recenter, Red Bull
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenKoud.
Jullie gaan toch met drie auto's?
Mijn moeder met de ML
Vader met de M5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNet als Martini en Bastos, vind ik Jägermeister één van de knapste liveries voor een race auto!
en, recenter, Red Bull
yep, hier ook. Waarschijnlijk omdat we daar zijn mee opgegroeid zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNet als Martini en Bastos, vind ik Jägermeister één van de knapste liveries voor een race auto!Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenInderdaad, maar Rothmans ook
en, recenter, Red Bull
De Focus WRC in Marlboro livery
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOK.
Mijn koorts is sterk gestegen.Nu is het al zo ver dat ik er niet meer van kan slapen, als ik eindelijk slaap ervan droom en in de klas de hele tijd wegdroom waardoor ik 11% gezakt ben
Nordschleife
dan moet je volgende keer maar eens mee stretch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichtenhij komt amper uit de auto met de trainingswieltjes en 'ie droomt al over de ring
dan moet je volgende keer maar eens mee stretch
Ik ga echt ne keer proberen mee te gaan moet geweldig plezant zijn
Ik ben al volop aan het oefenen op mijne pleejsteesjon zenne dus maak uw borst al maar nat tegen de trainingswieltjes eraf gaan en ik weet hoe ge het stuur in het echt moet vastpakken
Comment
Comment