Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Let the beast go!

Brünnchen:

En deze heeft een dappere poging ondernomen om ons bij te houden :

Comment

• Het heilige asfalt van dichterbij:

(en voor er gezanik is: de ring was al een half uur afgesloten en ik ben bovenaan langs de kant blijven staan om te kunnen zien of er in de verte terug iemand aankwam, terwijl iemand anders de foto getrokken heeft)

Comment

• E55-power :

Check de streep die vooraan de foto begint...

Comment

• Adenou:

Daar stond ie mooi:

Comment

• Een van de vettere karren daar aanwezig!

de eigenaar kwam zelfs spontaan zijn deur opendoen 'because that will be much easyer for taking pictures':

Comment

• 'Onze' CSL vanbinnen:

Comment

• En tot slot nog iets hèèl speciaals:

Wie weet wat het is?

Comment

• Ah, er was nog een CLK DTM? Die zwarte heb ik niet gezien.

BTW, die top van 210 km/h, dat was toch op de autosnelweg?

Edit:
                  Die driewieler trouwens gezien? Ik zag hem op het circuit voorbij scheuren, maar heb er geen foto van. En het was wel degelijk een auto met één achterwiel. Dat ding ging nog goed door de bochten.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten

BTW, die top van 210 km/h, dat was toch op de autosnelweg?
                    Klopt! En bij lichte bergaf. GPS gaf iets onder de 200km/h aan, 197 ofzo.

Comment

Die driewieler trouwens gezien? Ik zag hem op het circuit voorbij scheuren, maar heb er geen foto van. En het was wel degelijk een auto met één achterwiel. Dat ding ging nog goed door de bochten.
                      Die hebben we ook gezien ja . Heb er nog ergens een foto van staan denk ik...

Comment

• Dit is 'het ding':

Dit moet wel kicken zijn als bijrijder:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                          Klopt! En bij lichte bergaf. GPS gaf iets onder de 200km/h aan, 197 ofzo.
                          Op de Ring zie ik jullie nog niet direct de top halen. Ik denk trouwens niet dat ik er sneller dan 150 gereden heb. Op het einde zat er nog een andere wagen voor mij (een snellere, had me net ingehaald), maar die reed op het einde niet meer voluit en ik wou de afrit niet missen uiteraard, dus bleef ik er maar achter.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• knappe pics!

Comment

• Dat was idd de driewieler. Nog nooit gezien (denk ik).

Die sitecar moet ook wel geschift zijn (heb hem ook zien passeren op de Ring). Hopelijk voor de bijrijder kon hij er niet uitvallen.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat was idd de driewieler. Nog nooit gezien (denk ik).

Die sitecar moet ook wel geschift zijn (heb hem ook zien passeren op de Ring). Hopelijk voor de bijrijder kon hij er niet uitvallen.
                                Indd.

We stonden trouwens in Brünnchen en komt daar ineens een racemachien aan op zijn achterste wiel. Toen hij even later passeerde bleek dat er iemand achterop zat..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  knappe pics!
                                  Thanks Avantus! Ik heb geprobeerd er het beste van te maken met m'n budgettoestel.

Comment

Op de Ring zie ik jullie nog niet direct de top halen. Ik denk trouwens niet dat ik er sneller dan 150 gereden heb. Op het einde zat er nog een andere wagen voor mij (een snellere, had me net ingehaald), maar die reed op het einde niet meer voluit en ik wou de afrit niet missen uiteraard, dus bleef ik er maar achter.
                                    Inderdaad ja, ik denk dat het snelste op de ring zelf ongeveer 160 is geweest. Tenzij op dat laatste rechte stuk nog maar dat tel ik niet mee . De allerhoogste top ooit ermee gehaald is 201 (op GPS) maar toen had ik toch de indruk dat ik haar aan het pijn doen was

Comment

• Als ik mag wil ik ook nog even stoefen dat ik een rondje heb kunnen meerijden met M3 (E46) , WAT EEN SENSATIE!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk Berichten
                                        Inderdaad ja, ik denk dat het snelste op de ring zelf ongeveer 160 is geweest. Tenzij op dat laatste rechte stuk nog maar dat tel ik niet mee . De allerhoogste top ooit ermee gehaald is 201 (op GPS) maar toen had ik toch de indruk dat ik haar aan het pijn doen was
                                        Wat ligt er onder de kap? TDI van 110 pk (als dat bestaan heeft in die Cordoba)? Of is het een gechipte 90?

Edit:
                                        Laat maar. Ff in uw profiel gekeken, en daar staat dat het een 110 pk-versie betreft. Ik wist dat die motor in de vorige Ibiza had gelegen, maar was niet zeker of ze die ook monteerden in de Cordoba.
                                        Last edited by Beta; 11/07/2007, 13:16.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Vetheid!

getuned door startech (brabus)
                                          heb je hem horen rijden? Die klinken oorverdovend naar het schijnt

Comment

Working...
                                          X