Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zijn W12 is een half jaartje geleden in puin gereden door z'n zoon en hij heeft een tijd met een A6 diesel gereden ... nu zag ik onlangs dat er een S8 op z'n oprit stond ! zal eens trachten een foto te nemen ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
zijn W12 is een half jaartje geleden in puin gereden door z'n zoon en hij heeft een tijd met een A6 diesel gereden ... nu zag ik onlangs dat er een S8 op z'n oprit stond ! zal eens trachten een foto te nemen ...
gele Mitsubishi Lancer evo VIII met een kleine spoiler staat m nog best aardig trouwens.
splinternieuwe Mercedes S600 op een autotrailer
nieuwe Volvo C30 met een paar lelijke grote stickers langs de snelweg. wel een mooie bak om te zien.
Porsche 911 carrera cabrio
1960 Caddilac Eldorado
Dodge W200
Dit weekend een Delorean gezien (er was toch iemand op het forum met zo een wagen, maar de naam ontsnapt me)
In Eeklo zit er iemand die met een DeLorean rijd, dus zal het die wel zijn ... Tenzij je 'em in de buurt van Kortrijk gezien hebt, dan moet het de mijne zijn ; ik heb er namelijk de boodschappen mee gedaan zaterdag ...
Groeten
DeLorean
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
SL55AMG
ML 55 AMG
Aston Martin Vantage
Ferrari 550
Bmw M6 Cabrio *
Bmw M3 Phoenix yellow
Continental GT
*Leuk detail bij die M6 cabrio: ik reed op de boomsesteenweg en ineens zag ik een porscheke (4S) naar links gaan achter mij en vrroooooooooooooaaaaa mij voorbij . Aangezien ik toen heel eventjes schuinlinks keek zag ik op de middenbaan een M6 cabrio rijden . Anders had ik hem niet gezien waarschijnlijk.
vorige week naar London geweest. In de betere buurten (buckingham palace & south kensington) heel wat te zien :
- Bentley GT continental (meer dan 1)
- Bentley Flying Spur
- Rolls Royce
- Aston M DB9
- Audi A8 L
- Ferrari 430
- SLR Mc Laren
- Porsch Cayenne Turbo
2007 Audi A4 Avant 2.0 TDI 1997 Audi A6 Avant 1.9 TDI 1992 Audi 80 2.3 E 1986 Audi 80 1.8 S 1982 VW Golf 1.6 D 1980 Renault R5
Comment