Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net een Ferrari Enzo.

Comment

• Gisteren bijmij in het dorp een Alpina B3 2009!

Comment

• zalig hoe anoniem mijn gti is, niemand heeft die al gespot buiten de mense die mij kennen

Comment

• gisteren ne ferrari 599 gecrasht ( zwart ) in aarschot aan het duracell rondpunt. van de voorkant valt niks meer te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
            zalig hoe anoniem mijn gti is, niemand heeft die al gespot buiten de mense die mij kennen
            Ne GTI is dan ook niet zo speciaal dat die een dag in je gedachten blijft hangen, ik zie er bijna dagelijks rondrijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
              Ne GTI is dan ook niet zo speciaal dat die een dag in je gedachten blijft hangen, ik zie er bijna dagelijks rondrijden.
              golf 6 gti'kes in belgie kunt ge nog op 2 hande tellen

Comment

• Vandaag Golf R32 in Doornzele/Evergem... Of zo zag hij der tenminste uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomaat Bekijk Berichten
                  Vandaag Golf R32 in Doornzele/Evergem... Of zo zag hij der tenminste uit.
                  grijze golf 4 R32?

Comment

golf 6 gti'kes in belgie kunt ge nog op 2 hande tellen
                    ik kom er nochtans elke morgen al zoiezo 2tegen en zover moet ik niet rijden hoor.
                    2013- Volvo V60 D3 R-Design
                    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

grijze golf 4 R32?
                      Nope, zwarte Golf 5 R32... zoiets:

Bron: wiki

Nummerplaat VKQ-... of zoiets.
                      In doornzele/evergem gepasseerd toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                        ik kom er nochtans elke morgen al zoiezo 2tegen en zover moet ik niet rijden hoor.
                        Dat is toeval hé! De Golf VI GTI zie je niet veel rijden IMHO.

Ik zie dagelijks Aston Martin's ... , maar het zijn wel altijd dezelfde

Comment

• Nieuwe Mercedes E touring 63 AMG
                          2 nieuwe BMW 5 F10
                          Ferrari California
                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Morgan AeroMax

daarnet een Morgan AeroMax gezien in Kapellen met Belgische nummerplaat.
                            productie aantal: 100 !!
                            alle info: http://www.supercars.net/cars/4511.html

Comment

• Vandaag een zwarte porsche gt3 gezien met volgens mij een techart bodykit en het gt3 logo in het rood.
                              Heb die al eens een keer gezien maar altijd te laat voor een foto.
                              Beide keren was het in kontich.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                Vandaag een zwarte porsche gt3 gezien met volgens mij een techart bodykit en het gt3 logo in het rood.
                                Heb die al eens een keer gezien maar altijd te laat voor een foto.
                                Beide keren was het in kontich.
                                Ik in Lier al is gezien , ne zwarte met GT3 op de zijkant int oranje
                                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                                  Ik in Lier al is gezien , ne zwarte met GT3 op de zijkant int oranje
                                  Deze was volledig zwart met zwarte velgen.

Comment

in heusde en omstreke is er maar 1ne golf 6 gti
                                    200% zeker

Comment

• regelmatig in Tienen een blauwe Renault Spyder

zo eentje:

Comment

in heusde en omstreke is er maar 1ne golf 6 gti
                                        200% zeker
                                        er woont er zoiezo al 1tje in Lochristi ook.

deze morgen nog een witte ford focus RS tegengekomen-ook in lochristi- met nr plaat012-BFB
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

er woont er zoiezo al 1tje in Lochristi ook.

deze morgen nog een witte ford focus RS tegengekomen-ook in lochristi- met nr plaat012-BFB
                                          noowp
                                          mijne is verkocht in lochristi, en ik rij er veel ;P
                                          er is hier maar 1ne 6gti :p en ne witte 6 GTD

Comment

Working...
                                          X