Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
    al 2 dagen staat hier een clk amg geparkeerd.
    er staat niets op vanachter, maar hij heeft 2 uitlaten en verschrikkelijk grote remmen vooraan. gegroefd en geperforeerd, en zijn velgen zitten volledig vol. Hoe kan je zien of het een 63 of 55 is?
    Wat, 63 ?

Ik denk niet dat die al rondrijden, en bovendien heeft een 63 vier uitlaten
    De prefacelift 55 had slechts 2 uitlaten ...
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zwarte Bentley Continental Flying Spur
      Grijze BMW E39 M5
      Donkerlauwe Wiesmann Roadster.

Comment

• Porsche 996 Turbo

Had geluk, ik reed naar school en hij passeerde me in de zone 30, dan nog een chauffeur die zich aan de snelheidsbeperking aanpast, en makkelijk te volgen
        1982 BMW E28 528i
        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
          al 2 dagen staat hier een clk amg geparkeerd.
          er staat niets op vanachter, maar hij heeft 2 uitlaten en verschrikkelijk grote remmen vooraan. gegroefd en geperforeerd, en zijn velgen zitten volledig vol. Hoe kan je zien of het een 63 of 55 is?

-edit-
          tzal een 55 zijn want de 63 heeft andere velgen.
          deze velgen zijn het, maar wel meerdelig. met dezelfde remmen er achter

Wss de CLK 55 met Performance pack.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
            Wss de CLK 55 met Performance pack.
            Op de CLK bestaat geen Performance Pack

Enkel op de CLS, SL en SLK.
            nls2000

Comment

• BMW 850i.

Comment

• BMW 7 x2
                964 turbo (is dit dan een 965?)
                964
                993 x2
                A8 met dé A8 velgen = magistraal
                Cayenne x3
                Lotus elise
                Mini CS
                993 turbo
                SL x2
                Mini CS met sticker van de nordschleife en van zolder
                ML 270 CDI met Brabus velgen
                Toyota MR
                RR Sport x3
                Volvo S60 R
                SLK (vorig model, leek op eerste zicht getuned maar achteraan hing er AMG op, vind er niets over op google)
                X5 4.6
                WRX
                Z3
                en als laatste: ik loop vorige week vrijdag aan het station van gent, en ik wordt gekruist door een jaguar XK-cabrio. En nu vraag ik me af of de nieuwe al op de openbare weg te zien zijn want ik dacht dat het de nieuwe was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
                  en als laatste: ik loop vorige week vrijdag aan het station van gent, en ik wordt gekruist door een jaguar XK-cabrio. En nu vraag ik me af of de nieuwe al op de openbare weg te zien zijn want ik dacht dat het de nieuwe was.
                  Ik denk van wel; hier in Schilde heb ik er 1 zien rijden.. een grijze; wel een coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT
                    Ik denk van wel; hier in Schilde heb ik er 1 zien rijden.. een grijze; wel een coupé
                    Normaal rijden er nog geen rond .. maar ik heb 2 maand geleden ook eens een Franse gezien op de E403

Ik denk dat de voorstelling bij de dealers begin maart is, de invitatie ligt thuis, kzou moeten kijken ... RN enig idee ?
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Normaal rijden er nog geen rond .. maar ik heb 2 maand geleden ook eens een Franse gezien op de E403

Ik denk dat de voorstelling bij de dealers begin maart is, de invitatie ligt thuis, kzou moeten kijken ... RN enig idee ?
                      Hmm, tiens. Ik ben er nochtans redelijk zeker van, aan de kont dacht ik direct dat het de nieuwe was.

Comment

• Vanalles...maar het hoogtepunt was toch wel

Sepang Bronze M5 . Die kleur is ultiem machtig!!! Echt wel mega speciaal
                        Dus nu heb ik hem in Saphirschwarz, Silverstone, Interlagos Blau en Sepang Bronze. Dat is al een proper lijstje

Comment

• Een erg oude Mercedes: een soort van bolhoedmodel met een dieselratel om U tegen te zeggen. Hij had vooraan 2 ronde lampjes. Mercedes-kenners?

Comment

• trailer met 4* Hummer H3

Comment

• tja ik dacht aan een stapje sneller/hoger omdat die echt grote remmen had, en de meerdelige amg velgen ipv de gewone dubbele 5spaak.
                              toevallig zijn het de velgen die op de avatar van dirkske staan Dus de meerdelige. Ze waren allesinds geperforeerd en dacht ook gegroefd.
                              Wagen al en paar keer zien rijden in mere, maar nu viel hij mij op omdat hij 2 dagen stilstond int hol van pluto.

Comment

• 1e RR Phantom in het wild! Prachtig in het zwart!

Comment

• Gisteren een donkergrijze R klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430
                                    Een erg oude Mercedes: een soort van bolhoedmodel met een dieselratel om U tegen te zeggen. Hij had vooraan 2 ronde lampjes. Mercedes-kenners?
                                    Mss de Mercedes 180?

nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

Ik heb nog geen invitatie gehad. Op het salon zeiden ze me ook dat de eerste exemplaren in maart bij de dealers zouden staan. Het kan zijn dat het directiewagens zijns.

de eerste leveringen zijn voor begin juli gepland.

Comment

• Azzurro California 360 Modena met Challenge-grille in koetswerkkleur.

Comment

• A8 W12, a4 cabrio facelift
                                          Bentley CGT
                                          Mercedes CLS 55 AMG (Michel Preudhomme aan het stuur), G400cdi
                                          Maserati Quattroporte
                                          Nissan note
                                          Nieuwe Astra OPC (vrachtwagen)
                                          Lexus IS
                                          VW Pheaton
                                          Last edited by Bert; 24/02/2006, 20:29.
                                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Working...
                                          X