Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
al 2 dagen staat hier een clk amg geparkeerd.
er staat niets op vanachter, maar hij heeft 2 uitlaten en verschrikkelijk grote remmen vooraan. gegroefd en geperforeerd, en zijn velgen zitten volledig vol. Hoe kan je zien of het een 63 of 55 is?
Wat, 63 ?
Ik denk niet dat die al rondrijden, en bovendien heeft een 63 vier uitlaten
De prefacelift 55 had slechts 2 uitlaten ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Had geluk, ik reed naar school en hij passeerde me in de zone 30, dan nog een chauffeur die zich aan de snelheidsbeperking aanpast, en makkelijk te volgen
al 2 dagen staat hier een clk amg geparkeerd.
er staat niets op vanachter, maar hij heeft 2 uitlaten en verschrikkelijk grote remmen vooraan. gegroefd en geperforeerd, en zijn velgen zitten volledig vol. Hoe kan je zien of het een 63 of 55 is?
-edit-
tzal een 55 zijn want de 63 heeft andere velgen.
deze velgen zijn het, maar wel meerdelig. met dezelfde remmen er achter
Wss de CLK 55 met Performance pack.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
en als laatste: ik loop vorige week vrijdag aan het station van gent, en ik wordt gekruist door een jaguar XK-cabrio. En nu vraag ik me af of de nieuwe al op de openbare weg te zien zijn want ik dacht dat het de nieuwe was.
Sepang Bronze M5 . Die kleur is ultiem machtig!!! Echt wel mega speciaal
Dus nu heb ik hem in Saphirschwarz, Silverstone, Interlagos Blau en Sepang Bronze. Dat is al een proper lijstje
tja ik dacht aan een stapje sneller/hoger omdat die echt grote remmen had, en de meerdelige amg velgen ipv de gewone dubbele 5spaak.
toevallig zijn het de velgen die op de avatar van dirkske staan Dus de meerdelige. Ze waren allesinds geperforeerd en dacht ook gegroefd.
Wagen al en paar keer zien rijden in mere, maar nu viel hij mij op omdat hij 2 dagen stilstond int hol van pluto.
Normaal rijden er nog geen rond .. maar ik heb 2 maand geleden ook eens een Franse gezien op de E403
Ik denk dat de voorstelling bij de dealers begin maart is, de invitatie ligt thuis, kzou moeten kijken ... RN enig idee ?
Ik heb nog geen invitatie gehad. Op het salon zeiden ze me ook dat de eerste exemplaren in maart bij de dealers zouden staan. Het kan zijn dat het directiewagens zijns.
de eerste leveringen zijn voor begin juli gepland.
Comment