Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Zafira OPC (vorige generatie)
CLS 500
AM DB7 Vanatage
Bentley Continental GT
Bentley Continental Flying Spur
Ford Focus ST
En in de Ford Garage: Ford GT.
gisteren een witte Chrysler 300C limousine (in verlengde uitvoering) Super vet! Die kwam eventjes voorsteken in de file. Mijn pa:" die gast komt er hier niet tussen, denkt zeker dattem alles mag?" Zodoende had ik een zeer mooi zicht achter onze wagen: zo'n limousine die schuin over de 2 baanvakken staat middenin de file
993 turbo
9-3 sporthatch
E60 in het bordeaux => heerlijk!
Mini CS cabrio
Mini CS
Range Rover x3
Redbull-mini
Wrangler met gumball sticker
E39 M5 die ons voorbij zoefde en wij reden al 140-150
Lexus Is
VW Phaeton
Lexus sc x2
Jaguar XJR
terugkerend van het werk, stopte ik even bij de plaatselijke Q8 om de bandenspanning van mijn auto eens te controleren, aangezien ik er vrijdag mee naar Genève vertrek.
Toen ik achteruit reed, zag ik in mijn achterruit, een glimmende zwarte sportbolide. Een SLR! De eerste zwarte die ik zag! (al eerder 3 grijzen gezien) 'Ie had garageplaten ophangen.
Een corpulente dertiger was de tank aan het volgooien. Subtiel kom ik aangereden, en ter hoogte van de auto stop ik even, doe mijn raamp omlaag, en ik spreek de man aan:
" Nederlands? Francais?" "Les 2"
(in het frans verdergaand...) "Knappe bak zeg! Rijdt U vaak met zo'n auto's rond?" "Neen, niet echt, ik werk voor Mercedes en er moest getankt worden voor de latere tests dat we ermee gaan doen. De auto is verkocht, en alles moet piekfijn in orde zijn..." "Logisch ja..."
....
"Mag ik even naar het interieur komen kijken? "Geen probleem" (Joepie, dacht ik )
Het gesprek gaat wat verder over de auto. Het is de eerste zwarte die in België verkocht en geleverd werd. Een zwarte dus, met het interieur in volleder zwart (spijtig eigenlijk), met rode stikking. Dat was er wel heel mooi bij. Knap! Indrukwekkend wanneer het portier openzwaaid à la Lamborghini-deuren). Ondertussen zag ik op de teller van de pomp de 85l voorbij gaan, rond de 92l stopte ie!
100l gaat er in de tank! 120 euro! *Klets*
En jah, toen,..., toen staptie 'ie in....
En duwde op die magische knop! Vrooaaam zei de gigantische motorblok.
Heerlijk geluid!
Een paar dotjes gas, en weg was hij.
terugkerend van het werk, stopte ik even bij de plaatselijke Q8 om de bandenspanning van mijn auto eens te controleren, aangezien ik er vrijdag mee naar Genève vertrek.
Toen ik achteruit reed, zag ik in mijn achterruit, een glimmende zwarte sportbolide. Een SLR! De eerste zwarte die ik zag! (al eerder 3 grijzen gezien) 'Ie had garageplaten ophangen.
Een corpulente dertiger was de tank aan het volgooien. Subtiel kom ik aangereden, en ter hoogte van de auto stop ik even, doe mijn raamp omlaag, en ik spreek de man aan:
" Nederlands? Francais?" "Les 2"
(in het frans verdergaand...) "Knappe bak zeg! Rijdt U vaak met zo'n auto's rond?" "Neen, niet echt, ik werk voor Mercedes en er moest getankt worden voor de latere tests dat we ermee gaan doen. De auto is verkocht, en alles moet piekfijn in orde zijn..." "Logisch ja..."
....
"Mag ik even naar het interieur komen kijken? "Geen probleem" (Joepie, dacht ik )
Het gesprek gaat wat verder over de auto. Het is de eerste zwarte die in België verkocht en geleverd werd. Een zwarte dus, met het interieur in volleder zwart (spijtig eigenlijk), met rode stikking. Dat was er wel heel mooi bij. Knap! Indrukwekkend wanneer het portier openzwaaid à la Lamborghini-deuren). Ondertussen zag ik op de teller van de pomp de 85l voorbij gaan, rond de 92l stopte ie!
100l gaat er in de tank! 120 euro! *Klets*
En jah, toen,..., toen staptie 'ie in....
En duwde op die magische knop! Vrooaaam zei de gigantische motorblok.
Heerlijk geluid!
Een paar dotjes gas, en weg was hij.
Comment