M3 Cabrio
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vrahtwagen met Zafira OPC's, en één met facelift Meganne's
Comment
-
Toyota RAV-4 (nieuw model)
Peugeot 407 coupé(al zonder Z platen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoembaMitsu EVO 8 (autostrade)
Maserati Quatrroporte (Station Brugge)
Ferrari F40 (Alvan motors)
Jaguar XJ220 ('een' garage 'ergens' 'rond' Antwerpen)
Daihatsu Copen(autostrade)
Golf V GTI
heb je foto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fande Jaguardealer in Boom dus wss?
heb je foto's?.
Toch straf dat ik hem niet weet zijn
Zoals Dj Noiz al aanhaalde is het die van Wilrijk waarschijnlijk. Rechtover Atlas Copco langs de A12. In een van de hoeken (hoek het dichts bij dat grote kruispunt) staat een bordeaux XJ220
Comment
-
hulp gevraagd.
heeft mazda of xedus een suv?????
gisteren een rode suv gezien met precies het logo van mazda of xedos (je weet wel dat cirkeltje) spijtig genoeg moest ik afslaan, aan de volgende lichten.
Hij ha deen doorlopende band achteraan en was van maat tussen de tucson en santa fe dacht ik.
Was een speciaal geval.
wie weet meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanihulp gevraagd.
heeft mazda of xedus een suv?????
gisteren een rode suv gezien met precies het logo van mazda of xedos (je weet wel dat cirkeltje) spijtig genoeg moest ik afslaan, aan de volgende lichten.
Hij ha deen doorlopende band achteraan en was van maat tussen de tucson en santa fe dacht ik.
Was een speciaal geval.
wie weet meer
fotos: http://www.cardomain.com/ride/446259
Comment
-
Gisteren een Honda NSX gezien. Blijft toch een mooie auto, ook al was een Porsche Carrera altijd interessanter.
Edit:
Subaru zijn post hieronder doet er mij aan denken dat ik gisteren ook nog een 996 Turbo gezien heb. Voor de rest nog een gele H2, maar die zie ik elke woensdag, dus is eigenlijk het vermelden niet meer waard.Last edited by Beta; 12/01/2006, 14:51.
Comment
Comment