Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bangelijk! Wij hebben een Jaguar dealer .
Toch straf dat ik hem niet weet zijn
Zoals Dj Noiz al aanhaalde is het die van Wilrijk waarschijnlijk. Rechtover Atlas Copco langs de A12. In een van de hoeken (hoek het dichts bij dat grote kruispunt) staat een bordeaux XJ220
LOL ligt Wilrijk niet naast Boom? die Jaguardealer is alleszins niet ver van Boom dacht ik
gisteren een rode suv gezien met precies het logo van mazda of xedos (je weet wel dat cirkeltje) spijtig genoeg moest ik afslaan, aan de volgende lichten.
Hij ha deen doorlopende band achteraan en was van maat tussen de tucson en santa fe dacht ik.
Was een speciaal geval.
de meeste mooie autos die ik gezien heb was in Londen, echt zot daar!
Bently's, RR's waren daar geen uitzondering, was echt 'wow'
1 keer een RR Phanton gezien, zo een klasse man!
Maat van mij zit daar op een of andere MBA-school, en daar komen ze naart schijnt naar de les met rolls met chauffeur, of met murcie ofzo
Moet echt vet zijn
Zit in de klas met een dochter van een of andere oliesjeik
Bangelijk! Wij hebben een Jaguar dealer .
Toch straf dat ik hem niet weet zijn
Zoals Dj Noiz al aanhaalde is het die van Wilrijk waarschijnlijk. Rechtover Atlas Copco langs de A12. In een van de hoeken (hoek het dichts bij dat grote kruispunt) staat een bordeaux XJ220
Ja, waarschijnlijk in Wilrijk. Stond idd in een hoek, de garage was aan een kruispunt en op de voorgevel stond er ENORME reclame voor de Jaguar diesels
Vandaag vanalles gezien op het autosalon
Mercedes SLR
Porsche Carrera GT
Astra TwinTop
Astra,Vectra,Zafira OPC.....
....
ik hoef hier niet alles op te noemen....
Maar op de parking vh autosalon is het ook nog een beetje autosalon, daar zag ik oa;
BMW M3
Mercedes CLS
Masserati (modelbenaming weet ik niet, (een Quatroporte)
BMW 6
Porsche 996 Turbo
gisteren op den A12/boomsesteenweg op geen 5km tijd 2 grijze Ferrari's 575M en nee 't waren dezelfde ni want in de ene zat ne vent van een jaar of 55 aan't stuur en in den andere zat ene van een jaar of 30 achter 't stuur.
'k ben ze mooi voorbij gezoefd met mijne moto
Comment