Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb in het weekend een ferrari 348 ts gezien heeft iemand een idee hoeveel die waard is
of is ie niet veel waard, het waren oudere mensen die er mee reden tussen de 55-60
Vanmiddag, ik zit op de trein, rond 12u30 aan de overweg over het spoor aan het station van drongen (de trein reed al heel traag) zag ik plotseling iets giant staan. Ik kijk beter en ik zie...
een donkergroene (had toch de indruk dat het die kleur was)...
ROLLS ROYCE PHANTOM!!!
*valt flauw*
Ik wist niet wat me overkwam. Iemand enig idee hoeveel er zo van rondrijden in België en hoeveel er zo wereldwijd zijn gemaakt?
Ik had een hotelletje in Notting Hill, ik kwam juist terug van Oxford street en ik zat eventjes op het terras, er komt een Flying Spur voorbij, gevolgd door nog 2 Bentley.. Op een gegeven moment keek ik er niet meer van op en ben ik maar in slaap gevallen. (ja, op het terras...)
Ik had een hotelletje in Notting Hill, ik kwam juist terug van Oxford street en ik zat eventjes op het terras, er komt een Flying Spur voorbij, gevolgd door nog 2 Bentley.. Op een gegeven moment keek ik er niet meer van op en ben ik maar in slaap gevallen. (ja, op het terras...)
Vanmiddag, ik zit op de trein, rond 12u30 aan de overweg over het spoor aan het station van drongen (de trein reed al heel traag) zag ik plotseling iets giant staan. Ik kijk beter en ik zie...
een donkergroene (had toch de indruk dat het die kleur was)...
ROLLS ROYCE PHANTOM!!!
*valt flauw*
Ik wist niet wat me overkwam. Iemand enig idee hoeveel er zo van rondrijden in België en hoeveel er zo wereldwijd zijn gemaakt?
In België, ik denk 2 of 3, wereldwijd toch een paar honderd of zo. Maar bij ons wel exclusief natuurlijk.
Die heb ik ook al eens gezien en het is een SL55-AMG
No way! een S55AMG tot daaraantoe, maar geen SL. Ik kan de mercedesen wel goed onderschijden enkel bij de AMG's weet ik nooit of het een 55 of 65 is wanneer er geen logo's van de motoren opstaan
Comment