Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Damn, dat moet een zaligheid zijn om in zo een plaats met zo een beest te rijden
Comment
-
-
Ik kwam dit onlangs tegen: een zot filmpje van een test uit AMS met o.a. de SLR, Corvette Z06, 997 Turbo, Murciélago LP640, ... en een Veyron!!!
Vergelijk vooral de tijden naar 100/200/300 km/h.
Enkele conclusies van mij:
1. 't Is duidelijk dat er een Enzo-motor in de 599 GTB zit
2. 't Is nog duidelijker dat het nog even zal duren vooraleer de Veyron overtroffen wordt.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Reportage uit 1962, over de Renault R8. (z/w)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
Ik kwam dit onlangs tegen: een zot filmpje van een test uit AMS met o.a. de SLR, Corvette Z06, 997 Turbo, Murciélago LP640, ... en een Veyron!!!
Vergelijk vooral de tijden naar 100/200/300 km/h.
Enkele conclusies van mij:
1. 't Is duidelijk dat er een Enzo-motor in de 599 GTB zit
2. 't Is nog duidelijker dat het nog even zal duren vooraleer de Veyron overtroffen wordt.
en de viper haalt de 300 ni ofwa?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenen de viper haalt de 300 ni ofwa?
Comment
-
Raggen met een Jeep!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nvdd Bekijk Berichten
Comment
-
-
F430 vs 996 GT3 (niet helemaal standaard denk ik, maar wat een sound !, de ferrari valt hierbij in het niets !!)
Comment
-
dit heeft hier al eens gestaan
maar wie heeft dit gewoon op zijn HD staan of weet een link om het te kunnen halen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtendit heeft hier al eens gestaan
maar wie heeft dit gewoon op zijn HD staan of weet een link om het te kunnen halen?
kunt ge filmpjes van youtube, video.google mee afhalen en in avi formaat op uw pc opslaan
Comment
-
-
-
Comment
Comment