http://www.youtube.com/v/vNWEGp81lIo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woutebvergelijking tss voor-, achter- en vierwielaandrijving Het kan zijn dat dit hier al gepost werd, maar heeft iemand enig idee of windows media player ook bestanden voor google media player kan afspelen? Of kan er iemand het filmpje omzetten naar een wmv-bestand? 't is voor een presentatie voor aandrijftechnieken, ik heb geen laptop en ik betwijfel of de docent (die bij elke les zijn laptop bij heeft) google media player heeft. alvast bedankt
Direct naar 11:50 gaan voor de vergelijking van de RWD S2000 vs de FWD Civic Type-R.A Twist of the Wrist
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
Mag ik u er even op wijzen dat Mercedes benz de eerste was om
1. als eerste een Airbag te monteren in een wagen
2. als eerste een ABS uit te vinden en te monteren
3. als eerste met iets af te komen als ESP en het standaard te monteren
4. als eerste met een snelheidsafhankelijke radar af te komen
Het hoeft zeker niet gezegd dat de rest volgde, en het, toch in de eerste drie gevallen, om een mijlpaal in de veiligheid van onze wagens ging.
Ohja, ook Mazda volgde hen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitTypisch dat weer een oetlul als jij hier moet mee afkomen...
Het hoeft zeker niet gezegd dat de rest volgde, en het, toch in de eerste drie gevallen, om een mijlpaal in de veiligheid van onze wagens ging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitTypisch dat weer een oetlul als jij hier moet mee afkomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaHopelijk is fiat ondertussen ook zo ver.
Feit is dat Fiat qua dieseltechnologie toch Mazda net enkele lichtjaren voor was.
Om nog niet te vermelden dat een alfa JTD 100 een Mazda 6 diesel afdroogt aan de lichten
Trouwens, fiat of niet. Had jij dergelijke wagen op je 19 jaar ?? zelf betaald? Ik dacht van niet neen.Zonder nu te dikkenekken...
Belachelijk terug doen kan ik met gemak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitHahaha
Feit is dat Fiat qua dieseltechnologie toch Mazda net enkele lichtjaren voor was.
Om nog niet te vermelden dat een alfa JTD 100 een Mazda 6 diesel afdroogt aan de lichten
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
Trouwens, fiat of niet. Had jij dergelijke wagen op je 19 jaar ?? zelf betaald? Ik dacht van niet neen.Zonder nu te dikkenekken...
Belachelijk terug doen kan ik met gemak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaAlsof ik daar wakker van ga liggen. Van mij part droogt iedereen me maar af aan de lichten, zolang ik maar op mijn bestemming geraak en die alfa hopelijk tot aan de garage.
Ik had inderdaad toen geen fiat met verzekering op naam van mama.
Wat weet jij trouwens af van die verzekering? Enig idee hoe het komt dat het zo lang duurt eer ik hem heb? Tip: verzekering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticSoms voel ik me terug op de kleuterschool
Greetz
http://video.google.com/videoplay?do...8610&q=porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOver dat eerste: jammer dat jij nog altijd tot dat soort behoort, die denk dat slechte wagens nog gemaakt worden. Dat Japanners bewezen degelijkheidskampioenen zijn tot daar aan toe, maar ik neem dan liever een wagen met een design, die ik af en toe wat fouten moet vergeven.
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitWat weet jij trouwens af van die verzekering? Enig idee hoe het komt dat het zo lang duurt eer ik hem heb? Tip: verzekering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AtenzaIedere dag opnieuw verschijnen er op dit forum meer dan eens bewijzen die mij gelijk geven. Ik hoop alvast dat je meer geluk gaat hebben.
Toffe dingen
Comment
Comment