Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is dus niet de bedoeling van moshen he! In lang vervlogen tijden heb ik ook nog in moshpits gestaan (oa graspop), maar als er iemand neergaat dan probeer je die onmiddelijk recht te krijgen om door te gaan! Tja, amerikanen zeker, die moeten altijd 1 stapje verder gaan.
vergelijking tss voor-, achter- en vierwielaandrijving Het kan zijn dat dit hier al gepost werd, maar heeft iemand enig idee of windows media player ook bestanden voor google media player kan afspelen? Of kan er iemand het filmpje omzetten naar een wmv-bestand? 't is voor een presentatie voor aandrijftechnieken, ik heb geen laptop en ik betwijfel of de docent (die bij elke les zijn laptop bij heeft) google media player heeft. alvast bedankt
Sorry dat ik mezelf weer even citeer maar ik zou het toch wel zo snel mogelijk willen weten. Heeft er nog iemand problemen met google video?
vergelijking tss voor-, achter- en vierwielaandrijving Het kan zijn dat dit hier al gepost werd, maar heeft iemand enig idee of windows media player ook bestanden voor google media player kan afspelen? Of kan er iemand het filmpje omzetten naar een wmv-bestand? 't is voor een presentatie voor aandrijftechnieken, ik heb geen laptop en ik betwijfel of de docent (die bij elke les zijn laptop bij heeft) google media player heeft. alvast bedankt
Comment