Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
    Knap filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
      tis grof, maar kwilde t toch niet onthouden:

explicit content, een skater die met iedereen ambras maakt tot iemand hem het es komt zeggen ...

http://video.google.com/videoplay?do...00619&q=skater
      Omverrijden.

Comment

• En achteruit opnieuw! Sjonge toch, zo een mensen kan ik nu echt niet tegen he!

Comment

het kan ook anders ... MOSHEN

http://media.putfile.com/Mosh-Pit
          Dat is dus niet de bedoeling van moshen he! In lang vervlogen tijden heb ik ook nog in moshpits gestaan (oa graspop), maar als er iemand neergaat dan probeer je die onmiddelijk recht te krijgen om door te gaan! Tja, amerikanen zeker, die moeten altijd 1 stapje verder gaan.

Comment

• Wat ister mis met video.google.com ? Zowel mij iexplore als men firefox komt zagen over certificaten, en dan opent ie gewoon www.google.com ???

Comment

• Wreed tunnelke. Je zou wel schrik krijgen om daar te moeten doorrijden.

http://www.yuretz.ru/Lefortovskij_tonnel_p541.html

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels
                  Schitterend bij een bumperklever, effe 180 graden draaien. Leuk!
                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                    vergelijking tss voor-, achter- en vierwielaandrijving Het kan zijn dat dit hier al gepost werd, maar heeft iemand enig idee of windows media player ook bestanden voor google media player kan afspelen? Of kan er iemand het filmpje omzetten naar een wmv-bestand? 't is voor een presentatie voor aandrijftechnieken, ik heb geen laptop en ik betwijfel of de docent (die bij elke les zijn laptop bij heeft) google media player heeft. alvast bedankt
                    Sorry dat ik mezelf weer even citeer maar ik zou het toch wel zo snel mogelijk willen weten. Heeft er nog iemand problemen met google video?
                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

Sorry dat ik mezelf weer even citeer maar ik zou het toch wel zo snel mogelijk willen weten. Heeft er nog iemand problemen met google video?
                      Ja,ik ook. Als je op de link klikt, gaat ie automatisch naar de homepage van google of eerst is er een melding van een beveiligingswaarschuwing.
                      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                        Ja,ik ook. Als je op de link klikt, gaat ie automatisch naar de homepage van google of eerst is er een melding van een beveiligingswaarschuwing.
                        Ik heb juist dezelfde problemen!

Comment

• idem hier, het ligt niet aan de browser, fokking google video-ding werkt niet meer ... weer een trukje om mensen XP te laten kopen ?

Comment

• Ik heb dat laatst ook eens gehad, maar nu werkt het bij mij toch.

Comment

GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                                idem hier, het ligt niet aan de browser, fokking google video-ding werkt niet meer ... weer een trukje om mensen XP te laten kopen ?
                                Als je het over windows XP hebt, ik heb hier de home edition

edit: Nu gaat het bij mij wel terug
                                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                                  GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

*BULDER!*

Comment

• Hier nog zoiets...

Opletten dat we de kinderen niet in het gezicht stampen...

Hakken...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                      *BULDER!*

I declare this: THE BEST VIDEO EVER MADE!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo lopen ze hier dus in m'n hometown over het straat als ze naar Lagoa gaan vetrekken, ni gezeverd

Comment

• Voor fans van het genre is er een heuse anti site opgericht:

www.antiklakskes.be ==> check de media es: er staan schoon videos

Comment

vergelijking tss voor-, achter- en vierwielaandrijving Het kan zijn dat dit hier al gepost werd, maar heeft iemand enig idee of windows media player ook bestanden voor google media player kan afspelen? Of kan er iemand het filmpje omzetten naar een wmv-bestand? 't is voor een presentatie voor aandrijftechnieken, ik heb geen laptop en ik betwijfel of de docent (die bij elke les zijn laptop bij heeft) google media player heeft. alvast bedankt

achterwielaandrijving blijft het beste

Comment

Working...
                                          X