lijken erop idd , maar ik denk wel dat het een man is.. zie linker uurwerk meer iets voor n man btw
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie armen zijn toch van een vrouw, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSteenrijke mannen hebben gewoon iets te verzorgde armen, vandaar het misverstand wss
Dat zijn vrouwenarmen. Ofwel eentje die alles van pappie gekregen heeft en heel de dag niets anders doet dan lamzakkerij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIets te verzorgde?
Dat zijn vrouwenarmen. Ofwel eentje die alles van pappie gekregen heeft en heel de dag niets anders doet dan lamzakkerij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk weet het niet, ik ken die mens niet, ik weet dat hij een Enzo heeft, en een FXX, hoe 'ie aan dat geld komt is zijn zaak, ik ben hem gewoon dankbaar voor het posten van dergelijke filmpjes
Comment
-
5-cylinder power on the road. Vandaag de CS Quattro eens wat kilometers laten vreten. In het begin trok hij maar 'ok', maar dat was gewoon omdat hij zo vastgeroest of iets stond, op de helling van onze oprit bleef hij in neutraal gewoon staan
Na wat goed rijden was dit opgelost + hij was eens uitgebrand... want na een jaar niet rijden was dat eens nodig. trekt nu gelijk ne zotEn zoooo zalig koppel op lage toeren.
fragmentje is van als hij begon los te komen. 10Km daarna begon hij echt goe te sleuren.
Enjoy the 5-cyl sound
klikkie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten5-cylinder power on the road. Vandaag de CS Quattro eens wat kilometers laten vreten. In het begin trok hij maar 'ok', maar dat was gewoon omdat hij zo vastgeroest of iets stond, op de helling van onze oprit bleef hij in neutraal gewoon staan
Na wat goed rijden was dit opgelost + hij was eens uitgebrand... want na een jaar niet rijden was dat eens nodig. trekt nu gelijk ne zotEn zoooo zalig koppel op lage toeren.
fragmentje is van als hij begon los te komen. 10Km daarna begon hij echt goe te sleuren.
Enjoy the 5-cyl sound
klikkie
Wat in 't industriepark aan Jacobs gaan crossen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenWat in 't industriepark aan Jacobs gaan crossen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMoest die mannen van Mercedes toch even laten horen hoe een echte motor moet klinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEen auto met borsthaar, to say the least
Ferrari FXX @ Rijeka
Ongelooflijk
http://www.maxige.com/FXXRijeka.wmvIk krijg maar niet genoeg van dit filmpje. Wat een geluid en wat een brute kracht.
De bestuurder is zeker geen professionele piloot, want zijn handen lijken wel vastgeplakt aan het stuur. Een echte piloot duwt tegen z'n stuur, dus vanaf het moment dat het stuur meer dan een kwartstlag moet gedraaid worden, dan wordt het stuur hernomen. Deze bestuurder draait zo fel mee met z'n stuur, dat hij op bepaalde momenten in een korte draai z'n armen bijna in de knoop draait...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk krijg maar niet genoeg van dit filmpje. Wat een geluid en wat een brute kracht.
De bestuurder is zeker geen professionele piloot, want zijn handen lijken wel vastgeplakt aan het stuur. Een echte piloot duwt tegen z'n stuur, dus vanaf het moment dat het stuur meer dan een kwartstlag moet gedraaid worden, dan wordt het stuur hernomen. Deze bestuurder draait zo fel mee met z'n stuur, dat hij op bepaalde momenten in een korte draai z'n armen bijna in de knoop draait...
Hier is een filmpje van dezelfde chauffeur met z'n Enzo, ik zou het hem toch niet kunnen nadoen denk ik
Comment
-
Geen professionele piloot, geen professionele piloot ... lol, al 'es goed gezien hoe die kerel rijdt? 't Kan zijn dat 'ie misschien geen races rijdt, maar ervaring en véél oefening zal 'm waarschijnlijk tot de veel betere piloot maken dan mensen die zich wél "professioneel" mogen noemen omdat ze al een jaartje Super1600 rijden, ofzo.
Kijk 'es op 2 minuten 40, zoiets. Hoe 'ie daar corrigeert. Pretty "professional" if you ask me.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe bestuurder is zeker geen professionele piloot, want zijn handen lijken wel vastgeplakt aan het stuur. Een echte piloot duwt tegen z'n stuur, dus vanaf het moment dat het stuur meer dan een kwartstlag moet gedraaid worden, dan wordt het stuur hernomen. Deze bestuurder draait zo fel mee met z'n stuur, dat hij op bepaalde momenten in een korte draai z'n armen bijna in de knoop draait...
't Lijkt natuurlijk allemaal simpel om te zeggen, zo vanaf onze computer ... maar wat die kerel daar neerzet lijkt me weldegelijk topklassewerk, of 'ie nu voor z'n beroep races rijdt of niet.
Ik zou je die correctie aan 2m40s 'es willen zien doen met 't overpakken van 't stuur (hand over hand). Je FXX staat dan dwars in de betonmuur, 100% zeker.
Comment
Comment