Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• lijken erop idd , maar ik denk wel dat het een man is.. zie linker uurwerk meer iets voor n man btw

Comment

• Kzie wel ni veel van tetterie maar kbegin toch te twijfelen.

Vooral de manier waarop die persoon de wagen in bedwang houdt is toch stof om te twijfelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Die armen zijn toch van een vrouw, niet?
        Steenrijke mannen hebben gewoon iets te verzorgde armen, vandaar het misverstand wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Steenrijke mannen hebben gewoon iets te verzorgde armen, vandaar het misverstand wss
          Iets te verzorgde?

Dat zijn vrouwenarmen. Ofwel eentje die alles van pappie gekregen heeft en heel de dag niets anders doet dan lamzakkerij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Iets te verzorgde?

Dat zijn vrouwenarmen. Ofwel eentje die alles van pappie gekregen heeft en heel de dag niets anders doet dan lamzakkerij
            Ik weet het niet, ik ken die mens niet, ik weet dat hij een Enzo heeft, en een FXX, hoe 'ie aan dat geld komt is zijn zaak, ik ben hem gewoon dankbaar voor het posten van dergelijke filmpjes

Comment

Ik weet het niet, ik ken die mens niet, ik weet dat hij een Enzo heeft, en een FXX, hoe 'ie aan dat geld komt is zijn zaak, ik ben hem gewoon dankbaar voor het posten van dergelijke filmpjes
              ...zij...ze...haar...haar

Comment

• 5-cylinder power on the road. Vandaag de CS Quattro eens wat kilometers laten vreten. In het begin trok hij maar 'ok', maar dat was gewoon omdat hij zo vastgeroest of iets stond, op de helling van onze oprit bleef hij in neutraal gewoon staan
                Na wat goed rijden was dit opgelost + hij was eens uitgebrand... want na een jaar niet rijden was dat eens nodig. trekt nu gelijk ne zot En zoooo zalig koppel op lage toeren.

fragmentje is van als hij begon los te komen. 10Km daarna begon hij echt goe te sleuren.

Enjoy the 5-cyl sound

klikkie

Comment

• a bmw m coupe doing doughnuts at the drag strip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    5-cylinder power on the road. Vandaag de CS Quattro eens wat kilometers laten vreten. In het begin trok hij maar 'ok', maar dat was gewoon omdat hij zo vastgeroest of iets stond, op de helling van onze oprit bleef hij in neutraal gewoon staan
                    Na wat goed rijden was dit opgelost + hij was eens uitgebrand... want na een jaar niet rijden was dat eens nodig. trekt nu gelijk ne zot En zoooo zalig koppel op lage toeren.

fragmentje is van als hij begon los te komen. 10Km daarna begon hij echt goe te sleuren.

Enjoy the 5-cyl sound

klikkie

Wat in 't industriepark aan Jacobs gaan crossen

Comment

• standaard cayman s uitlaat VS speedart uitlaat:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Tis niet echt autogerelateerd maar toch *shiver*
                        Andrea Bocelli...Con te partiro...tribute to world cup winners ITALY

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                          Wat in 't industriepark aan Jacobs gaan crossen
                          Moest die mannen van Mercedes toch even laten horen hoe een echte motor moet klinken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            Moest die mannen van Mercedes toch even laten horen hoe een echte motor moet klinken
                            Ze zullen wel ergens een SL55 AMG staan, dus ze weten het wel hoor

Comment

• uiteraard

Comment

Een auto met borsthaar, to say the least

Ferrari FXX @ Rijeka

Ongelooflijk

http://www.maxige.com/FXXRijeka.wmv
                                Ik krijg maar niet genoeg van dit filmpje. Wat een geluid en wat een brute kracht.

De bestuurder is zeker geen professionele piloot, want zijn handen lijken wel vastgeplakt aan het stuur. Een echte piloot duwt tegen z'n stuur, dus vanaf het moment dat het stuur meer dan een kwartstlag moet gedraaid worden, dan wordt het stuur hernomen. Deze bestuurder draait zo fel mee met z'n stuur, dat hij op bepaalde momenten in een korte draai z'n armen bijna in de knoop draait...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
                                  standaard cayman s uitlaat VS speedart uitlaat:

http://www.youtube.com/watch?v=FaJhO7eUCQk
                                  Bangelijk geluid!

Comment

• rabbit.ringmeetings.be/g1844hcmgs8w

Eentje uit de oude doos,maar kwam het net tegen.

Geschift om te zien hoe diesel in een kleine wagen zich verhoudt tot een vergelijkbare benzine ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ik krijg maar niet genoeg van dit filmpje. Wat een geluid en wat een brute kracht.

De bestuurder is zeker geen professionele piloot, want zijn handen lijken wel vastgeplakt aan het stuur. Een echte piloot duwt tegen z'n stuur, dus vanaf het moment dat het stuur meer dan een kwartstlag moet gedraaid worden, dan wordt het stuur hernomen. Deze bestuurder draait zo fel mee met z'n stuur, dat hij op bepaalde momenten in een korte draai z'n armen bijna in de knoop draait...
                                      I know, zeker geen professionele piloot maar ik vind wel dat hij serieus hard gaat met zo'n agressief ding, het is niet dat hij de limiet schuwt, en dat verdient wel wat respect met zo'n ding!

Hier is een filmpje van dezelfde chauffeur met z'n Enzo, ik zou het hem toch niet kunnen nadoen denk ik

Comment

• Geen professionele piloot, geen professionele piloot ... lol, al 'es goed gezien hoe die kerel rijdt? 't Kan zijn dat 'ie misschien geen races rijdt, maar ervaring en véél oefening zal 'm waarschijnlijk tot de veel betere piloot maken dan mensen die zich wél "professioneel" mogen noemen omdat ze al een jaartje Super1600 rijden, ofzo.

Kijk 'es op 2 minuten 40, zoiets. Hoe 'ie daar corrigeert. Pretty "professional" if you ask me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Als je ziet hoe bliksemsnel die FXX uitbreekt op dat hobbelige circuit, is "overnemen" simpelweg niet mogelijk.

't Lijkt natuurlijk allemaal simpel om te zeggen, zo vanaf onze computer ... maar wat die kerel daar neerzet lijkt me weldegelijk topklassewerk, of 'ie nu voor z'n beroep races rijdt of niet.

Ik zou je die correctie aan 2m40s 'es willen zien doen met 't overpakken van 't stuur (hand over hand). Je FXX staat dan dwars in de betonmuur, 100% zeker.

Comment

Working...
                                          X