Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hier een filmpje voor de "beginnende drifters"

Comment

• Die Bugatti is gewoon dé auto. Voor eeuwig. Daar komt geen Pagani of Koenigsegg of gouden Enzo of titanium Carrera GT of compleet in carbon gestoken Rolls 101EX bij in de buurt. Nooit.

Het is gewoon De God.

Comment

• Da zei men van de Mclaren F1 ook tot (VW) Bugatti op de proppen kwam met dit pareltje (qua techniek)

Comment

• Zalig, die Veyron!
          Moest ik Euromillions winnen, ik zou zeker een Veyron in huis halen. Niet dat ik er echt veel mee zou rijden, maar vermoedelijk zou ik hem wel héél erg lang houden. Mogelijks tot het eind van mijn dagen. Deze wagen is erg exclusief en zal dat ook altijd blijven ...
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
            Da zei men van de Mclaren F1 ook tot (VW) Bugatti op de proppen kwam met dit pareltje (qua techniek)
            Mjah, maar als je weet in welke grootte-orde dit project verlieslatend is ... en wat voor 'n techniek erin zit ... dan denk ik niet dat er "dra" nog zo'n auto komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              Die Bugatti is gewoon dé auto. Voor eeuwig. Daar komt geen Pagani of Koenigsegg of gouden Enzo of titanium Carrera GT of compleet in carbon gestoken Rolls 101EX bij in de buurt. Nooit.

Het is gewoon De God.
              Yep, Zeus in hoogsteigen auto.

Zo snel hoe die wegschiet Fenomenaal

Comment

• ZAAAAAAAAAAALIG

moet toch immens veel werk zijn
                BMW E61 525d LCI '09
                Suzuki Bandit 1250NA /07
                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                  ZAAAAAAAAAAALIG

http://video.google.com/videoplay?do...rammstein+lego

moet toch immens veel werk zijn

Schitterend. Die details. Dat handje van de gitarist. En z'n gezichtje tijdens dat 'brave intermezzo'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                    Ja, indd knap gemaakt!

http://www.youtube.com/watch?v=fU1jTK5dRsM

Dit filmpje zit nog iets cooler in elkaar vind ik.
                    Zitten coole details in zoals de muziek die luider gaat als de deuren opengaan, de petjes van die mannetjes voordat ze binnen gaan, de belichting...

Naar het schijnt heeft de maker voor het maken ongeveer 1000 foto's gebruikt...
                    Echt knap!!
                    (los hiervan vind'k Rammstein nog altijd een heel pak beter dan jump )

Eer ik mij met zo iets bezig zou kunnen houden moest k mij toch al heeel hard vervelen ze .
                    Last edited by Geertt; 02/06/2006, 21:34.

Comment

Schitterend. Die details. Dat handje van de gitarist. En z'n gezichtje tijdens dat 'brave intermezzo'.
                      En vooral: de muziek!
                      BMW E61 525d LCI '09
                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Even realistisch blijven

Acceleratie van een A6 2.4:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
                          Ja, indd knap gemaakt!

http://www.youtube.com/watch?v=fU1jTK5dRsM

Dit filmpje zit nog iets cooler in elkaar vind ik.
                          Zitten coole details in zoals de muziek die luider gaat als de deuren opengaan, de petjes van die mannetjes voordat ze binnen gaan, de belichting...

Naar het schijnt heeft de maker voor het maken ongeveer 1000 foto's gebruikt...
                          Echt knap!!
                          (los hiervan vind'k Rammstein nog altijd een heel pak beter dan jump )

Eer ik mij met zo iets bezig zou kunnen houden moest k mij toch al heeel hard vervelen ze .
                          Dat is écht wel zalig gedaan. Die petjes die als ronny's naar boven gaan voor het binnengaan, en die danspasjes zijn echt.

Comment

Die Bugatti is gewoon dé auto. Voor eeuwig. Daar komt geen Pagani of Koenigsegg of gouden Enzo of titanium Carrera GT of compleet in carbon gestoken Rolls 101EX bij in de buurt. Nooit.

Het is gewoon De God.
                            De God van de auto staat dit weekend ook op de Millionare Fair te Kortrijk. Alleen al daarom zou ik gaan....

Comment

• RS4 avant en cabrio
                              http://video.google.com/videoplay?do...638250&q=Volvo

Comment

• foutje in de link?
                                Der Turbo tretet den Drehzahlmesser ordentlich in den arsch.

Comment

• Jawadde, 'hot' ride.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge
                                    Geen RS4, maar wel een barbecued Volvo.

Wat zou daar "ontploffen" ?

Comment

• http://www.cs.mtu.edu/~yinma/interes...ift%20Mix.mpeg

driften!!!! met op den achtergrond een van de betere versies van 99 luchtbalonnekes!

Comment

• Zaaaaalig.

Je verstaat wel geen knars van wat ze zeggen, maar 't videootje is de max. BMW houdt wel méér dan een keer de rest op. En driften dat dat spel doet. De R32 lijkt me daar toch duidelijk sneller te kunnen zijn. De BMW rijdt de op één na traagste tijd, enkel de Audi is nog een tikkie trager (maar staat wel maar op 17"). De Alfa GTA Selespeed lijkt me trouwens niet veel last te hebben van z'n FWD daar, op de openbare weg is dat wel effe anders.

Comment

Working...
                                        X