Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Was een beetje een misverstand, denk ik. De camerawagen wou de binnenkant nemen bij de Seven-achtige auto ervoor, maar die BMW moet er snel aangekomen zijn of met z'n lichten beginnen pinken zodat het Subje terug z'n lijn opmoest... denk ik.
Op circuit is't geven en nemen, zeker bij trackdays, en misschien nam de BMW hier wat teveel
Die gasten zijn hier uit te buurt, aan da accent te horen
't Was een beetje een misverstand, denk ik. De camerawagen wou de binnenkant nemen bij de Seven-achtige auto ervoor, maar die BMW moet er snel aangekomen zijn of met z'n lichten beginnen pinken zodat het Subje terug z'n lijn opmoest... denk ik.
Op circuit is't geven en nemen, zeker bij trackdays, en misschien nam de BMW hier wat teveel
't is echt bijna misselijkmakend hoor ... Ik herinner me nog goed 't ritje in de F40, dat was aan 280 ongeveer aan komen rijden, van 't gas, en terug op het gas in het naar boven gaan. Die G-krachten zijn w.a.a.n.z.i.n.n.i.g. !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
De acceleratie van die kar is trouwens ook niet meer realistisch. Dat 'ie snel is, ja, maar daar op die video gaat 'ie tot 200 in 4 op 5 seconden, precies.
Comment