Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Allemaal lozers Even autotje los trekken uit de sneeuw dat was het beste
bij japanse wagens hangt de sleephaak vast aan de bumper zo te zien
Persoonlijk vond ik het fragment met die wagen die aan het stoerdoen was op een kruispunt en dan bijna tegen een undercover flikkenwagen rijdt het beste
Waaraan zie je dat dit een 320d is ? En hoe is dit dan mogelijk ?
Ik vraag het me ook af hoe je het ziet...
Volgens mij zie je het niet, maar moet het geweten zijn dat het hier om een 320d gaat blijkbaar. Als dat zo is effectief, kanp hoor!
Ik vraag het me ook af hoe je het ziet...
Volgens mij zie je het niet, maar moet het geweten zijn dat het hier om een 320d gaat blijkbaar. Als dat zo is effectief, kanp hoor!
Ja dat het een diesel is zie je aan de weergave van de resterende hoeveelheid diesel die nog in de tank zit, omdat hier 'diesel' in geschreven staat. Maar of het een 320 of 330 is, zou ik toch nergens uit kunnen afleiden.
Ja dat het een diesel is zie je aan de weergave van de resterende hoeveelheid diesel die nog in de tank zit, omdat hier 'diesel' in geschreven staat. Maar of het een 320 of 330 is, zou ik toch nergens uit kunnen afleiden.
Toch niet aan wat we te zien krijgen neen.
Misschien dat 't filmke uit een topicpost komt, gaande over een 330d, kan ook natuurlijk...
Comment