Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
    Ik vind dat er een censuur moet komen op "V8", Simon laat te veel plakkerige plekken achter overal
    Inderdaad, hij begint al op zo een Honda-meisje te lijken.
    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
      Inderdaad, hij begint al op zo een Honda-meisje te lijken.
      heeft er al iemand de honda-stand gaan checken

LeTomski???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
        heeft er al iemand de honda-stand gaan checken

LeTomski???
        Als ik naar het autosalon ga, zal ik zeker eens een hartaanval faken bij de Honda-stand en zo flauwvallen dat ik met mijn hoofd tussen haar benen lig.

Als ze zit zal ik mijn sleutels eens laten vallen (heeft manos dat niet zo eens gedaan bij een forummeeting? )
        A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
          Als ik naar het autosalon ga, zal ik zeker eens een hartaanval faken bij de Honda-stand en zo flauwvallen dat ik met mijn hoofd tussen haar benen lig.

Als ze zit zal ik mijn sleutels eens laten vallen (heeft manos dat niet zo eens gedaan bij een forummeeting? )
          Die move was zaaaaaalig, en dan zo stiekem opzij kijken, viel echt niet op, he wishes

Comment

• Dit is niet echt een knap filmpje, maar ik wist niet waar het anders te posten.

Het doet wel nadenken wat er kan gebeuren als je doorrijdt ...

(@ mods: moest het te chockerend zijn, gelieve het dan maar te wissen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
              is ZOT

Comment

Op wat rijdt dat ding trouwens? Want ik zie niet echt elektrische leidingingen hangen...

Ofwel dat de sporen de elektriciteit voorzien ...

edit: laat maar, kheb het effe opgezocht, elektromagnetische sporen, waarschijnlijk een soort systeem zoals de transrapid in Duitsland.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoTJe
                  Op wat rijdt dat ding trouwens? Want ik zie niet echt elektrische leidingingen hangen...

Ofwel dat de sporen de elektriciteit voorzien ...

edit: laat maar, kheb het effe opgezocht, elektromagnetische sporen, waarschijnlijk een soort systeem zoals de transrapid in Duitsland.
                  Supergeleiders?

Doet me denken aan de maglev uit transport tycoon, vroeger dat spel.. Dat was zijn tijd vooruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                    Supergeleiders?

Doet me denken aan de maglev uit transport tycoon, vroeger dat spel.. Dat was zijn tijd vooruit.

Comment

wooow
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                        http://www.frankuhlig.de/index.php?n...p=getit&lid=87

Een E30 M3 die crasht in Wippermann
                        Lijkt me een E36 te zijn ... beeld is helaas niet zo duidelijk
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          Lijkt me een E36 te zijn ... beeld is helaas niet zo duidelijk
                          is idd E36

Comment

Dit is niet echt een knap filmpje, maar ik wist niet waar het anders te posten.

http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=1Y...J19NMHHTH1VK7J

Crap...

Die super-TGV is zot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                              Crap...

Die super-TGV is zot!
                              iel zot! dat ding zweeft op ongeveer 1cm boven de rail ... beeld je maar eens een windstootje in. Daar zit dus heel veel regelteniek achter

Comment

• Het is hier misschien al wel eens gepasseerd...

Audi: http://unix.rulez.org/~calver/video/audi.wmv
                                Opel Corsa Sport 1.7 CDTI

Comment

• er zit daar veel waarheid in verdomme
                                  2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                  2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Jeezes fuck da's snel!

Comment

Dit is niet echt een knap filmpje, maar ik wist niet waar het anders te posten.

Eigen schuld dikke bult..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CORSA17CDTI
                                        Het is hier misschien al wel eens gepasseerd...

Audi: http://unix.rulez.org/~calver/video/audi.wmv
                                        Ik zeg niet dat ik 100% akkoord ben met wat in de reclame voorkomt, maar ik vind hem wel 100% goed gevonden !

*thumbs up*

Comment

Working...
                                        X