Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Alpina kan alles wat de Merc kan (donker en ingetogen brabbelen tot een diep gedonder), en nog iets meer.
Gatver die Alpina klinkt als een Nascar !!
De B10 V8s waarmee ik een half dagje op pad ben geweest, enkele jaren terug, had dat ook. Zaaaalige sound, en als je effe tot op 't eind ging, werd 'ie een regelrechte Nascar. De SL 55 AMG noch de E 55 AMG (twee auto's die 'k toch ook redelijk goed ken) hebben dat niet.
Puur qua sound verpulvert de Alpina de AMG hier, naar mijn smaak.
Bwah... Nascar is toch nog iets anders hoor maar idd het gaat al meer die richting uit..
ik vind een huil a la ferrari 360cs het ultieme geluid, wat ik haat is een zoemende supercharger, de bmw klinkt ook erg mooi, jammer van al dat banden gepiep
Pff eerlijk? Kvind niets aan dat Alpina lawaai ( u leest het goed ).
Ik verkies dan nog liever het gehuil van een M5 boven dat Alpina gezwans van die B5. Het kan misschien aan de video liggen he, maar ik vind er niets aan. Het is een erg snerpend geluidje ( een beetje zoals die hoogtoerige v10's van tegenwoordig ) maar dan zonder het gezang van die bovenvermelde.
Agressief maar lelijk.
Die V8 van Mercedes is misschien niet de snelste, maar oh boy, hij klinkt wel het geilst, wat ze hier op het "Belgisch BMW-forum" ook durven beweren
wat een gekrijs van die alpine, komt deels door de opname maar de amg klinkt stoerder en straalt meer kracht uit
Comment